Mitä tehdä, kun mies ei halua minua enää koskaan?
Olen kolmekymppinen nainen, joka kuihtuu seksin ja huomion puutteeseen parisuhteessaan. Mies rakastaa ja minä rakastan, mutta runsaan ylipainonsa vuoksi seksi ei enää onnistu. Samalla häneltä on kadonnut muukin kiinnostus minua kohtaan. Siis naiseuttani kohtaan. Hellyyttä ym. on runsaasti, mutta koska mies ei tee itse paino-ongelmalleen mitään, olen tuomittu näivettymään naisena kokonaan.
Olen kuitenkin nätti ja normaalipainoinen ja olen tottunut siihen, että minua halutaan, kun olen miesten kanssa lähekkäin. (Nyt joku hermostuu, kun uskallan sanoa itse näin...)
Olen päättänyt nyt lopettaa itsekin miehen haluamisen. En enää koskettele enkä odota häneltä mitään. Katsotaan tehoaako vai etäännymmekö lopullisesti toisistamme. En vain enää jaksa olla varattu nainen, mutta ilman pienintäkään erotiikkaa, vaikka kuinka itse yritän ja odotan. Lakkaan siis odottamasta. Jos suhde tähän kaatuu, niin parempi sitten kai niin. :(
Kommentit (17)
No, turhaa kai ruikutan. Mutta käsittääkseni aihe on vapaa.
Oletteko keskustelleet asiasta? Olisikohan syynä haluttomuuteen jokin muukin kuin ylipaino,esim.stressaava tilanne töissä,masennus tms?
Minusta tälläisessä tilanteessa ei kannata heittäytyä tuppisuuksi vaan yrittää puhua asiallisesti painostamatta tai mieltä pahoittamatta.Kovin arka aihe...
Onhan sulle kädet, käytä niitä
T. Sinkkumies
Mitä tehdä kun tyttöystävä ei halua?
Olemme puhuneet monesti. Syynä kuulemma vain hänen fyysinen kuntonsa. Se ikävä kyllä heijastuu kaikkeen muuhunkin. Ainoa joka häntä enää kiinnostaa, on työ. Turhauttaa niin kauhean paljon!!!
Ilmoita äijälle että jos ei paino putoa ja pillua ala tekemään mieli,saa alkaa katselemaan omaa kämppää.
miten lihava ja huono kuntoinen jos ei pysty seksiin? Miksi olet sellaisen valaan kanssa?
miten se pystyy töitä tekemään?
Hän on ihana mies. Rakastan häntä.
Tarvitset selkeästi rakastajan.
t. rakastaja
Mullekkin heräs kysymys, kuinka iso apn mies oikein on?
Ei hyvää miestä kannata pelkän seksin takia jättää jos muuten toimii ja hellyyttä on.
Paskat se siitä ylipainosta ole kysymys, ellet ole häntä sen takia haukkunut... Todellisuudessa varmaan kyse kyllästymisestä, liittonne on muuttunut laimeaksi
En yhtään epäile, etteikö ylipaino olisi tärkein tekijä. Se vaikuttaa fyysiseen kuntoon, ja jokapäiväisistä asioista selviäminen on aina vaikeampaa. Se laskee testosteronitasoja. Se yksinkertaisesti vaikeuttaa jaksamista ja väsyttää.
Ylipaino vaikuttaa kaikkeen. Jos on todella reilusti ylipainoinen, ei työn lisäksi jää enää jaksamista mihinkään muuhun. Laihikselle.
Olen itse ollut todella ylipainoinen ja silti seksi on maistunut sekä onnistunut. Syy jossain muussa.
Ap vastaa kysyjille: painoa miehellä lähes 200 kg.
Vierailija kirjoitti:
Ilmoita äijälle että jos ei paino putoa ja pillua ala tekemään mieli,saa alkaa katselemaan omaa kämppää.
miten lihava ja huono kuntoinen jos ei pysty seksiin? Miksi olet sellaisen valaan kanssa?
Tämänhän voi toki tekaista toisinkin päin:
Ilmoita vaimolle, että jos ei paino putoa ja munaa ala tekemään mieli,saa alkaa katselemaan omaa kämppää.
T: Lomareissuilla kylpylöissä huomannut, kuinka suuressa osassa lapsiperheistä nainen on ylipainoinen vs. mies.
Jätä se sika ja etsi normaali seksihullu mies.