Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuorten tämän hetkinen muoti.

Vierailija
19.05.2016 |

Napapaidat, tiukat persefarkut, adidas/nike kengät/vaatteet, valkoiset converset... Mitä muuta olette nähneet? Aika tylsän näköistä, kun monella on samanlaista päällä..

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, teiniyteen kuuluu kovasti ryhmään kuuluminen. Jopa eniten kaikista elämänvaiheista. Kaikki ok, kunhan ei osteta yli varojen.

Vierailija
22/31 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buah

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No eipä tuo suurimman osan aikuistenkaan pukeutuminen ole mielestäni sen vähemmän tylsää. Olen itse 18v ja käytän osaa noista.

Monilla aikuisilla ei edes ole mitään ns aikuisten trendivaatteita, vaan jotain tylsiä löysiä vaatteita joissa itse hengailisin vain kotona (en sano että pitäisi olla kuitenkaan mitään muita). Mielestäni nuorten tällä hetkellä suosimat vaatteet ovat kuitenkin kivemman näköisiä kuin edellä mainitut. Ja tämän hetkinen tyyli on minun mieleeni.

Miten itse sitten pukeudut jos vaatteesi eivät ole niin tylsiä? Neon värisiin vaatteisiinko jotenkin todella huomiota herättävästi?

Nuorilla ei ole mitään tyyliä vaikka niin kuvittelet. Googlaa vähän miten 50-luvulla pukeuduttiin. Tai 1890-luvulla

50-lukuhan oli nuorisomuodin vallankumous. Kauheita gagnsteri lättähattuja ja miesten pitkiä tötsähiuksia ja havajipaidat olivat tyylittömyyden huippu. Ennen kuulumatonta. !800-luvulla ei ollut nuorisomuotia vaan lapset puettiin miniaikuisiksi. 

Vierailija
24/31 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kukaan käytä enää Converseja?

Addun Superstarit pitäis olla.

Vierailija
25/31 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä conversei näkee.. Ap

Vierailija
26/31 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/31 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

...kånkenit...

Nämä Kånkenit huvittavat kaikkein eniten. Enpä olisi uskonut, että nämä 80-luvun kammotukset voisivat ikinä tulla enää muotiin.

T. kaiken nähnyt vanha pieru

Vierailija
28/31 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, mikä ihmeen hinku joillain ihmisillä on tyrkyttää muille värejä?! Jos minä pidän eniten mustasta, harmaasta ja valkoisesta, miksi ihmeessä mun pitäisi pukeutua punaiseen, siniseen, keltaiseen jne. vain siksi, että ilahdutan JONKUN TOISEN ihmisen silmiä?

Vituttaa tollaset värinatsit näin rumasti sanottuna.

T. yks keski-ikäinen, joka pukeutuu perustylsään t-paita ja farkut yhdistelmään, eikä halua väreillä piristystä/vaihtelua asuun

Vierailija
29/31 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nuori,enkä pukeudu "huoramaisesti". Pidän kivoina pehmeitä villapaitoja,minihameita ja adidaksen jumppahousut on kivat...

Vierailija
30/31 |
24.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

80- luvun lapsena ja 90- luvun teininä en ole kyllä validi arvostelemaan kenenkään teinin vaatetusta :D :D

Aina teinien vaatteet on "aikuisten" mielestä kamalat ja 15 vuoden päästä nykyiset teinit kauhistelee kuviaan.

LUOJAN KIITOS silloin ei ollu näitä älykännyköitä!!! :D

Näinhän se on. Sitäpaitsi nykynuorten muoti on enimmäkseen toisintoa menneiden vuosikymmenten tyyleistä, joten en itsekään osaa pitää nykyteinien tyyliä kovin kamalana. 

Erona esim. ysäriin on kyllä se, että nykynuoret tuntuvat suunnittelevan asukokonaisuutensa huolellisemmin. Vaikka kokonaisuus olisi hyvin yksinkertainen, se näyttää silti harkitulta. Itselläni on ysäristä vähän sellainen mielikuva, että silloin kiskaistiin vain jotkut vaatteet päälle ja se oli siinä. 

Vierailija
31/31 |
30.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö tota.. Mistähän lähtien kånkenin reppu on tehny jostakin ihmisestä huoramaisen?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan