Lue keskustelun säännöt.
Mitä mieltä olette?
23.02.2006 |
Siskoni sai vauvan ja sitä ei pääse kukaan sukulainen katsomaan. Ei edes ilmoittanut kun meidän äidille että vaavi on syntynyt. Äitimme sitten infosi muita. Nyt he ilmeisesti ovat päässeet kotiin jo ja vieläkään ei viesteihin olla vastattu... Siskollani on ennestään yksi lapsi... joten uutuuden viehätystä tuskin kyseessä?
Tuntuu vaan nii hassulta että vauvaa ei pääse katsomaan. Eikös sitä tuoreet vanhemmat esittele lapsiaan onnellisina? Minä kun sain esikoiseni niin osastolla oli jo yksi siskoistani odottamassa kun tultiin salista...
No tapansa kullakin!
Mites muiden kokemuksia? Oletteko heti huolineet vieraita?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mä en ole moiseen itse törmännyt, mutta olen monta kertaa miettinyt synnytyslaitoksella ravatessani, että miten ne ihmiset jaksaa. Olen ajatellut, että itse vastaavassa tilanteessa en kyllä paljon jaksaisi seurustella muiden kanssa, vaan haluaisin luultavasti olla ihan ittekseni ja perheineni tutustua jonkin aikaa. Mutta tämä on kai aika harvinainen suhtautumistapa.
Kerroit, että siskolla on jo yksi lapsi. Silloin ilmeisesti sosiaalisia oltiin heti alusta pitäen? Ehkä siskosi huomasi, että se väsyttää turhan paljon ja päätti nyt tehdä itselleen sopivammalla tavalla?
Älä nyt ainakaan nokkiisi ota, tuskin se ainakaan liittyy sinuun henkilökohtaisesti.