Naurettava Tempakka! Kehuskeli kuinka Alliisalla on harvinainen sukunimi!
http://www.yle.fi/satuhaat/parit/anu_terhi.php
Sukunimi on kuitenkin niinkin tavallinen kuin Welling. Kaukan harvinaisuudesta tuo velli!
Kommentit (11)
Suomessa 358 kpl eli kaukana harvinaisuudesta. On mm. se FST:n uutistenlukija Monica Welling.
Kuinka monella oma sukunimesi on ;)?
Suomessa harvinaisena pidän sukunimeä, jota on korkeintaan muutama kymmen.
Suomessa esiintyvistä sukunimistä suurimmalla osalla on kantajia juuri muutama sata eli kaukan harvinaisuudesta. Lue vaikka sukunimikirjasta.
t. ap
Vierailija:
Suomessa esiintyvistä sukunimistä suurimmalla osalla on kantajia juuri muutama sata eli kaukan harvinaisuudesta. Lue vaikka sukunimikirjasta.
Virtasia ja Korhosia on yli 20 000, mutta suurimmalla osalla sukunimistä on muutamia satoja kantajia. Todellakaan yli 300 ihmisen sukunimi ei ole harvinainen.
Vierailija:
Virtasia ja Korhosia on yli 20 000, mutta suurimmalla osalla sukunimistä on muutamia satoja kantajia. Todellakaan yli 300 ihmisen sukunimi ei ole harvinainen.
Pääsätävät suusta mitä sattuu, ja ovat kokemattomia parisuhteessa, identiteetiltään epävarmoja jne.
Sellaisia lapsukaisiahan me 30-vuotiaatkin oltiin joskus...
Lähimpien kavereiden sukunimi:
7000, 500, 900, 50(!), 11(!!)
Oma sukunimeni on tällä hetkellä 40 ihmisellä, ja taitaa jatkossa vain harveta.
Mutta muuten minulle tämä asia on aivan sama.
En kuolemaksenikaan muista, missä yhteydessä olen sanonut, että on harvinainen sukunimi. Kenties olen verrannut omaani, joka on reippaasti yleisempi. Hämärä mielikuva olisi sellaisesta, että joku olisi palstalla arvellut, että Alliisan sukunimi on joku (esim. Korhonen=) ja olisin sanonut, ettei ole niin yleinen tms.
taas yksi kateellinen.
Anna Tempakan jo olla! Ja sitä paitsi Welling on harvinainen sukunimi.