Vierailija

Minulla on mieheksi vähän epätavanomainen vartalo: perse ja reiidet ovat isot, vaikka vyötärö onkin melko kapea, hartianikaan eivät ole maskuliinisen leveät. Näppituntumani on naisiin tutustuessa ollut, että tämä ei todellakaan ole useimpien mieleen, itse asiassa monille se on ollut ylitsepääsemätön turn off, mutta löytyykö naisia, joilla olisi fetissi tällaista vartaloa kohtaan ja osaisiko joku neuvoa missä heihin voisi törmätä? Ehkä joku hoikka femme-neito voisi olla sen verran miehiin päin kallellaan, että meikäläisen kurvikas vartalo miellyttäisi, vaikka ihan täysverinen mies muuten olenkin. Vai haluavatko hekin aina miehekkään naisen eikä miestä naismaisella vartalolla?

• ylös 5
  • alas 3

Kommentit (10)

Vierailija

Mulle ehkä kelpais. Vaikea sanoa, koska viehättyminen on kokonaisuus. Ainakin söpöt pikku nörtit on ihania :3, mutta se tosiaan vaatii sen nörttiyden myös. Olen myös aika vahvasti kallellani feminiinisiin miehiin ja maskuliinisiin naisiin. (Tasapäistävä fetissi! :D) Ei haittaa ollenkaan kapeat hartiat siis.

Tällä hetkellä olen varattu, joten tuntuu aika vaikealta "pisteyttää" eri ihmistyyppejä, kun ei ole pitkään aikaan tarvinnut. Toivottavasti tästä viestistä kuitenkin oli jotain iloa jollekin.

Tsemppiä parinhakuun!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Monet naiset eivät pidä lihaksikkaasta ja miehisestä miehestä... Ennen kuin saavat sellaisen.

Vierailija

Itse kun on siro pieni nainen, niin olis kyllä outoa, jos rinnalla olisi naisellisella tavalla muodokas mies. Mutta mikseipä joku semmosestakin tykkää. Mistä löytää? Jaa-a.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Itse kun on siro pieni nainen, niin olis kyllä outoa, jos rinnalla olisi naisellisella tavalla muodokas mies. Mutta mikseipä joku semmosestakin tykkää. Mistä löytää? Jaa-a.

Miksi naiset usein vetoavat omaan kokoonsa ja ulkonäköönsä miesmakuaan perustellessa ja usein vielä niin, että "näyttäisi hassulta, kun rinnalla on X"? Enpä ole miesten suusta kuullut, että haluaisivat isotissisen, lyhyen, hoikan mitävaan, koska muuten se näyttäisi hassulta, kun rinnalla on "vääränlainen nainen". Ja naisilla usein tähän vielä liittyy korkokengät - en voi ottaa tietynlaista miestä, koska korkkarit jalassa kävellessäni näyttäisimme hassulta. Whaaaat? :D

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Miksi naiset usein vetoavat omaan kokoonsa ja ulkonäköönsä miesmakuaan perustellessa ja usein vielä niin, että "näyttäisi hassulta, kun rinnalla on X"? Enpä ole miesten suusta kuullut, että haluaisivat isotissisen, lyhyen, hoikan mitävaan, koska muuten se näyttäisi hassulta, kun rinnalla on "vääränlainen nainen". Ja naisilla usein tähän vielä liittyy korkokengät - en voi ottaa tietynlaista miestä, koska korkkarit jalassa kävellessäni näyttäisimme hassulta. Whaaaat? :D

Kai se on sitä naisellista tarvetta näyttää hyvältä? Mutta taitaa suurin osa miehistä haluta lyhyemmän tai itseään nuoremman naisen. Tai usein miehiltä kuullut,että pitäshän miehen olla naista vanhempi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jani Toivola on tuollainen mies ja hän on hot.

Kiitti tästä. Kiva tietää, että ainakin osa naisista voi nähdä persevänkin miehen hottina. :) Ap

Vierailija

Mun mielestä pyöreät miehet on hot, musta on esimerkiksi ihana hieroa ja puristella sellaista isoa pehmeää mahaa <3 Jos joltain mieheltä löytyis tukevammat reidet kuin mulla, se olis ihme.

N27

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.