pettääkö mieheni vai olenko vainoharhainen?
Ollaan oltu yhdessä päälle 9 vuotta josta 5 naimisissa. Alkuun kaikki oli hyvin kunnes sairastuin endometrioosiin. Meillä ei ole ollut seksiä aikoihin kipujeni vuoksi. Miehen työmatkat lisääntyneet todella paljon, esim tänään on iltaan saakkka jossain messuilla pk-seudulla enkä löytänyt äkkiseltään messuissta mitään mainintaa netistä. Tosin etenee urallaan kokoajan, mikä selittää työmatkojen kasvun, on siis vientimyyntipäällikkö. Yleensä matkat keski-euroopassa. Tänään ekaa kertaa osasin alkaa etsimään tietoa netistä enkäö tosiin löytänyt hänen alaansa sopivaa (käy siis usein erilaisilla messuilla ja seminaareissa). Ei piilottele puhelintaan ja esim viimeviikolla kävin hänen facebookissaan salaa puhelimellaan (tein sen ekaa kertaa tän monen vuoden aikana). Ei ollut ihmeellisiä viestejä mutta hakuhistoriassa useempaan kertaan joku nainen jota en tunne. Toisaalta uskon ettei tajua ett kävisin hänen puhelimellaan kun koodikin oli se mikä on ollut aina ja tää oli eka kerta (tilaisuus teki varkaan kun puhelin oli jäänyt vessaan). Mies on käyttäytynyt oudosti jonkin aikaa. Mä oon lihonnut kai 10 kiloo puolessa vuodessa ja mies on tosi ulkonäköpainokeskeinen. Miten voi selvittää asian. En ainakaan kysy suoraan kun en uskalla.
Kommentit (65)
Vierailija kirjoitti:
Miehellä on oikeus vaihtaa itsestään huoltapitävään naiseen jos oma nainen on päästänyt itsensä repsahtamaan ilman erityistä terveydellistä syytä!
Niin no mulla on aikalailla terveydellinen syy koska en oo pystynyt liikkumaan aikoihin. Lisäksi en edelleenkään ole edes mitenkään lihava. Niinkuin sanoin oon ollut koko elämäni hoikka ja nyt saanut 10 kiloa lisää terveydellisistä syistä, siltikin olen vain normaalipainon ylirajoilla.
Se ettei vastaa nyt puhelimeen, ei ole mielestäni kummallista. Jos hän todella olisi asiakkaiden kanssa, niin ei silloin voi edes pitää puhelinta äänet päällä. Ja jos on messuilla, menee asikastapaamiset ohi, jos äänet päällä ja alkaa rupatella. Eli eiköhän hän soita sinulle, kun on tauolla. Niin minä tekisin. Oma puolisoni on turhaan mustasukkainen, mikä aiheuttaa sen, että minä joskus vähän kiusaantuneesti ja liioitellusti vastaan hänen puheluihinsa hankalissakin paikoissa. Mikäli miehesi ei ole huomannut sinun mustasukkaisuuttasi/huoltasi, niin hän ei tätä "turhaa" vakuuttelua vielä tee, vaan käyttäytyy normaalisti = ei hoida kotiasioita työajalla. Helsingissä on tosi paljon messuja... oletko varma, ettet ole vain missannut noita? Etsithän huolella? Oletko pidempää, entä jos miehesi puhuu Helsingistä, mutta tarkoittaa Espoota tai Vantaata, jotka ulkopaikkakuntalaisille monesti "kuuluvat Helsinkiin", vaikka niin ei tietenkään oikeasti ole..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleko Ap todella,että me miehet jäädään kotia runkkaamaan jos vaimo kerää laardia 10 extraa eikä sairauden takia pysty kasseja tyhjentää.
Entäs jos itse halvaannut vaikka onnettomuudessa? Tuntuuko kivalta jos vaimo hakee heti seuraavana päivänä uuden miehen kun sä et enää pysty?
Onko vähän eri asia?:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko mieheltä löytyä toinen kännykkä? Tinderiä on helppo noiden työmatkalaisten käyttää vierailla paikkakunnilla ja ulkomailla. Jos teillä on yhteiset rahat niin miltä näyttää tilitiedot. Jatka puhelimen seurailua...
Miehellä on oma ja työkänny. Omaa siis katsoin, työkännyt koodia en tiedä. Muutenkin tuntuu pahalta katsoa. Ei oo yhteiset rahat niin et olis yhteinen tili mutta siis yhdessä ollaan kaikki maksettu ja nyt miehellä tuntuu olevat vähemmän rahaa kuin ennen. On ennen sanonut et pitää huolta kun oon kaan spllä mutta nyt on rahoistaan enemmän valpas. Taitaa olla lopun alkua.
Käy maksullisissa. Sinne menee rahat.
Vierailija kirjoitti:
No nyt yhteinen tuttu vastasi. Nainen on töissä edelleen siellä missä mä olin ennen, he ovat työkavereita nyt. Sinkku, yhden lapsen yh. En kehdannut alkaa enempää kyselemään. Mies soitti myös tässä välissä, sanoi et oli miettinut et jää pk-seudulle yöksi mutta päättikin et tulee kotiin, on siis täällä joskus 19:00. Aioin kysyä suoraan et mistä tuntee sen muijan jonka sivuja o kuikuillut ja aion kysyä suoreen miksi on viettänyt useampia päiviä pois messujen loppumisen jälkeen pois kotoa.
Mielestäni vaikutat vainoharhaiselta.. Sinuna en tunnustaisi tuota, että olet vakoillut hänen puhelintaan. Tekee sinusta alhaisen ja laskee ennestään hänen kunnioitustaan sinua kohtaan. Voit mielestäni asiallisesti ja syyttelemättä sanoa, että olet miettinyt, että minkä takia hän jää ylimääräisiksi päiviksi työmatkoille, voisiko hän kertoa sen, jottei sinulle heräisi mustasukkaisia ajatuksia ja epäilyjä. Mutta älä myönnä tätä kaikkea, mistä olet täällä puhunut......
Ei kai tuommoista myyntimiehen reissuhommaa kukaan kauaa jaksaisi, jos siellä perillä ei olisi viinaa ja pesää tarjolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuleko Ap todella,että me miehet jäädään kotia runkkaamaan jos vaimo kerää laardia 10 extraa eikä sairauden takia pysty kasseja tyhjentää.
Entäs jos itse halvaannut vaikka onnettomuudessa? Tuntuuko kivalta jos vaimo hakee heti seuraavana päivänä uuden miehen kun sä et enää pysty?
Onko vähän eri asia?:D
Miten jos toinen sairastuu ja saa hieman lisäpainoa? Ap:n mukaan hänen painonsa on noussutkin vaan hoikasta normaalipainon ylärajoille.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuommoista myyntimiehen reissuhommaa kukaan kauaa jaksaisi, jos siellä perillä ei olisi viinaa ja pesää tarjolla.
Olen toki nainen, mutta siis en tiedä kuinka paljon me sitten erotaan miehistä, mutta kyllä minä ainakin jaksan. Olen konsultti ja teen paljon töitä asiakkailla muissa kaupungeissa. Työpäivän jälkeen olen monesti niin väsynyt, että menen itsekseni hotellin kuntosalille tai syömään. Joskus harvoin tulee mentyä asiakkaiden (minun alallani yleensä miehiä) kanssa syömään tai lasillisille, mutta tottakai se on ihan tavallista ajan viettoa. Ei tulisi mieleenkään alkaa säätää mitään. Asiakas on asiakas, enkä minä ole halukas nolaamaan itseäni. Niin ja olen parisuhteessa, btw. Mutta se on sinänsä toissijainen asia, koska en säätäisi, vaikken olisi.
Vierailija kirjoitti:
Se ettei vastaa nyt puhelimeen, ei ole mielestäni kummallista. Jos hän todella olisi asiakkaiden kanssa, niin ei silloin voi edes pitää puhelinta äänet päällä. Ja jos on messuilla, menee asikastapaamiset ohi, jos äänet päällä ja alkaa rupatella. Eli eiköhän hän soita sinulle, kun on tauolla. Niin minä tekisin. Oma puolisoni on turhaan mustasukkainen, mikä aiheuttaa sen, että minä joskus vähän kiusaantuneesti ja liioitellusti vastaan hänen puheluihinsa hankalissakin paikoissa. Mikäli miehesi ei ole huomannut sinun mustasukkaisuuttasi/huoltasi, niin hän ei tätä "turhaa" vakuuttelua vielä tee, vaan käyttäytyy normaalisti = ei hoida kotiasioita työajalla. Helsingissä on tosi paljon messuja... oletko varma, ettet ole vain missannut noita? Etsithän huolella? Oletko pidempää, entä jos miehesi puhuu Helsingistä, mutta tarkoittaa Espoota tai Vantaata, jotka ulkopaikkakuntalaisille monesti "kuuluvat Helsinkiin", vaikka niin ei tietenkään oikeasti ole..
Tuo on hyvä pointti mutta mulla pk-seutu ei ole niin vierasta ja osaan tietää missä ko messut olisivat voineet olla :( Lisäksi meillä on aikalailla sama ala joten pystyn helposti tarkistamaan milloin messut ovat olleet vaikka Milanossa viimeksi, en ole vaan koskaan aiemmin katsonut aiheelliseksi tarkistaa :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen toki nainen, mutta siis en tiedä kuinka paljon me sitten erotaan miehistä, mutta kyllä minä ainakin jaksan. Olen konsultti ja teen paljon töitä asiakkailla muissa kaupungeissa. Työpäivän jälkeen olen monesti niin väsynyt, että menen itsekseni hotellin kuntosalille tai syömään. Joskus harvoin tulee mentyä asiakkaiden (minun alallani yleensä miehiä) kanssa syömään tai lasillisille, mutta tottakai se on ihan tavallista ajan viettoa. Ei tulisi mieleenkään alkaa säätää mitään. Asiakas on asiakas, enkä minä ole halukas nolaamaan itseäni. Niin ja olen parisuhteessa, btw. Mutta se on sinänsä toissijainen asia, koska en säätäisi, vaikken olisi.
Pari olennaista eroa:
- olet nainen
- teet töitä yleensä asiakkailla, et messuilla, joihin liittyy varmasti suunniteltuakin iltaohjelmaa.
No ainakaan et luota kun epäilet.
Osta synttärilahjaks pumpattava, ja maailmasi pelastuu!
Miksi teillä ei ole seksiä? Ei kai se endo nyt muuta estä kuin vaginaaliyhdynnän? Lopeta joka tapauksessa miehen kyttääminen, ja panosta itseesi (tee sellaisia asioita mistä pidät) aloita lenkkeily tms. Itsestään pitävä ihminen on mukavaa seuraa ja viehättävä. Kun itsevarmuutesi kasvaa ja aloitatte seksielämän uudelleen, et jaksa enää kehitellä päässäsi tällaisia juttuja:)
Miksi ihmeessä puhelimen tonkiminen tällasessa on paha homma? onks pettäjällä isompi arvo kuin petetyllä, sen oikeuksia kun niin kovasti puolustetaan? Eiks se oo hyvä juttu, jos selviää, että ei petä ja jos pettä, niin sitten saa tehdä oikeilla tiedoilla päätöksen. Harva pettäjä tunnustaa ennen ku on suorastaan yhteen muuttamassa uuden raxupoxun kans, esim. oma mies petti ja tunnusti asian vasta, kun oltiin erottu. Epäilin paöjon mutta oli sen verran fiksu, et oli pistänyt koodin jolla en pääse tietoihin kiinni. Oisimpa päässy niin oisin lähteny jo kolme vuotta aiemmin eli hukkasin aikaani, koska halusin luottaa("kuuluu luottaa") eikä ollut mustaa valkoisella.
Kysy ensin vähän sivulauseessa niistä Suomen messuista, että mitkä olivatkaan ettei mies voi kuitata asiaa sanomalla että olikin asiakastapaaminen tms.
Maksullisissa on helppo käydä messujen ohellakin, ei siihen ylimääräisiä päiviä tarvitse. Hänellä saattaa olla salarakas, jonka kanssa viettää minilomia messujen jälkeen, se selittäisi myös rajojen hupenemisen.
No AP mikä tilanne? Onko miehesi jo tullut kotiin ja miten olet toiminut? Tsemppiä tilanteeseen <3
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä puhelimen tonkiminen tällasessa on paha homma? onks pettäjällä isompi arvo kuin petetyllä, sen oikeuksia kun niin kovasti puolustetaan? Eiks se oo hyvä juttu, jos selviää, että ei petä ja jos pettä, niin sitten saa tehdä oikeilla tiedoilla päätöksen. Harva pettäjä tunnustaa ennen ku on suorastaan yhteen muuttamassa uuden raxupoxun kans, esim. oma mies petti ja tunnusti asian vasta, kun oltiin erottu. Epäilin paöjon mutta oli sen verran fiksu, et oli pistänyt koodin jolla en pääse tietoihin kiinni. Oisimpa päässy niin oisin lähteny jo kolme vuotta aiemmin eli hukkasin aikaani, koska halusin luottaa("kuuluu luottaa") eikä ollut mustaa valkoisella.
Kyse ei tosiaan ole pettäjän yksityiseen arvosta, vaan nimenomaan petetyn arvosta ja kunnian säilymisestä. Puhelimen tonkiminen on alistumista pettäjän tasolle siinä mielessä, ettei itsekään enää olen oikeutettu tai ansaitse toisen kunnioitusta. Näin ollen pettäjän on vielä paljon helpompi oikeuttaa oma toimintansa, koska toinenkin on alhainen. Ja tottakai pettäjä oli alhainen ensin, mutta ei tässä ole kyse siitä, kuka oli eka ja kuka sitten, vaan siitä, että petetty säilyttää kasvonsa ja menettelee kypsästi tilanteessa, jossa toinen mahdollisesti on sortunut jo käsittämättömään riman alitukseen. Aikuisten ihmisten on kyettävä puhumaan ja keskustelemaan, ja jos toista rakastaa ja haluaa suhteen jatkuvan, on valmis myös vähän todistelemaan (siis pettäjä). Ja mikäli suhdetta ei halua jatkaa, niin mitä hyötyä kännykän vahtaamisesta edes olisi! Se, että sinua oli petetty vuosikaudet selkäsi takana on tosi ikävää, mutta ei sitä kännykän tonkiminen olisi ratkaissut, vaan se, että hän olisi kertonut sinulle suoraan. Puhukaa ihmiset, kysykää ja sanokaa, jos joku tuntuu pahalta ja epäilyttävältä. Sen tiedän, että jos alkaa selän takana kytätä, siitä ei seuraa mitään hyvää siinä tapauksessa, että pettäjä onkin syytön!!
Miehellä on oma ja työkänny. Omaa siis katsoin, työkännyt koodia en tiedä. Muutenkin tuntuu pahalta katsoa. Ei oo yhteiset rahat niin et olis yhteinen tili mutta siis yhdessä ollaan kaikki maksettu ja nyt miehellä tuntuu olevat vähemmän rahaa kuin ennen. On ennen sanonut et pitää huolta kun oon kaan spllä mutta nyt on rahoistaan enemmän valpas. Taitaa olla lopun alkua.