Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Esimies käski keskustelemaan ja kanssaan, luottamusmies mukaan!

Vierailija
19.05.2016 |

Olen ihan paniikissa herranjumala mä saan varmaan potkut!

Mitä mä nyt teen?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi vee! Se palaveri oli sitten esimiehen mukaan neuvottolu, jonka tarkotus oli ottaa esille meidän työyhteisön kannalta haitallisia seikkoja, jotks siis liittyy meikäläiseen ja tuoda nämä seikat tietooni ryhtymättä vielä mihinkään kurinpidollisiin toimenpiteisiin. Kyseessä oli kuulemma normaali työnantajan ohjaus ja johonkin muuhun oikeuteen liittyvä tapaaminen, johon henkilökunnan edustajaa edes tarvitsisi kutsua mutta tämän asian vakavuuden takia näin esimies päätti tehdä, erityisesti koska seuraava vaihe onkin sitten palaveri henkilöstöosaston kanssa ja mahdollisesti huomautus tai varoitus.

Siis voi helevatan helevata!! Mitä paskaa! No mä sanoin heti et haluan liiton lakimiehen paikalle ennen en ota mitään ohjausta vastaan. Mut esimies vaan sanoi, ettei tässä ole vielä sellaisesta kurinpidollisesta asiasta kyse että lakimiehellä olisi asian kanssa mitään tekemistä. Eikä edes silloin jos mennään henkilöstöosastolle puhumaan ole lakimiehet mukana. Jälkeenpäin toki voi olla yhteydessä juristiin jos haluaa. Ja se hinuri luottamusmies katteli kaikki katot ja lattiat läpitte eikä saanut sanaakaan suustaan. Sellanen täys nöösi hippipoika. Hyi stna!!! Haukuin sen käytävässä ihan paskaksi

Sapetti niin perkeleesti et sanoin työkaverille et mulla on asiakaskäynti ja soitin yhelle alihankkijalle ja mentiin kahville ja sieltä menin paikalliseen parille ja just tulin kotiin laittaan muksuille ruokaa!!

Ja sinä vielä ihmettelet, miksi esimies on tyytymätön? Etkä näe omassa käytöksessäsi mitään vikaa?

No mikä tässä mum käytöksessä on oikein lihavoimisen arvoista? Päätin hoitaa huomisen asiakaspalaverin alta pois jo tänään, niin pääsee niidenkin myyntipäällikkö aikasemmin mökille. Tunnetaan vuosien takaa. Ja rankan päivän päälle lähiöräkälään parille jun muksut on harkoissa. Ja se hapsunaana henk.ed. ansaitsi jokaisen saamansa haukkumasanan moninkertaisena.

Potkusi eivät ole enää monen viikon päässä.

Vierailija
42/47 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä sinä perustelet sen, että kukaan ansaitsee työpaikallaan tulla haukutuksi paskaksi? Työpaikalla asiat pitää hoitaa asiallisesti, jos olet tyytymätön johonkin, voit sen sanoa, mutta et haukkumalla ja syyllistämällä. Kyllä minä neuvoisin katsomaan peiliin ja miettimään, että miten voisit parantaa omaa käytöstäsi ja asennettasi. Aloita vaikka pyytämällä anteeksi siltä luottamusmieheltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ketju on muuttunut todella hämmentäväksi, enkä oo enää varma, onko yksikään viimeisimmistä vastaajista oikea ap.

Ilmeisesti siis tiiminvetäjä on vastavalmistunut KTM, mikä sapettaa? Jos siis nämä ovat ap:n vastauksia.

Vierailija
44/47 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinä ymmärrät, että sillä haukkumisellasi olet syyllistynyt työpaikkakiusaamiseen? Ja jos olet harrastanut näitä "totuuksien" laukomisia ennenkin niin voi olla, että edessä on muutakin kuin vain varoitus tai huomautus..

Vierailija
45/47 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa alkuperäinen ap tulisi kertomaan meille, mistä oikeasti oli kyse.

Vierailija
46/47 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuu,  oikea ap!

Vierailija
47/47 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy aina etukäteen syy tapaamiseen. Jos et saa tarkkaa syytä tietää etukäteen, tee valitus epäasiallisesta käytöksestä.

Ota luottamusmies mukaan. Aina. Todistajaksi käy joku muukin, ei tarvitse edes olla työkaveri, vaikka puoliso.

Älä vastaa mihinkään kysymykseen heti. Kommentoi:  "et voi valmistautumatta vastata" ja pyydä kysymykset kirjallisina esim sähköpostilla. Jotta voit ammattiliittosi asiantuntijoilta pyytää neuvoja. Älä kirjoita kysymyksiä itse ylös, pyydä kysyjää itse kirjoittamaan. Ei pääse valehtelemaan, että kysymykset "ovat muuttuneet".

Kirjalliset kysymykset pitää olla selkeitä ja täsmällisiä, ei mitään esimiehen ja hännystelijöidensä juoruja.

Nauhoita kaikki tapaamiset älypuhelimella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan