Monensillako treffeillä harrastit seksiä nykyisesi kanssa ensimmäisen kerran?
Kysymys otsikossa.
Me harrastimme neljänsillä treffeillä. Nyt ollaan oltu yhdessä kolme vuotta.
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
Harrastettiin seksiä yksi villi yö (kertoja en laskenut) ennen ensimmäisiäkään treffejä. Piti olla vaan kertapano.
Sen jälkeen tavattiin kaupungilla kahdesti ilman seksejä, ne oli treffejä. Että kai sitten kolmansilla (viikko ensitapaamisen jälkeen).
Yhdessä on oltu nyt 13 vuotta.
Jatkan tähän ja selvittelen taustoja. Tuolloin tavatessamme nykyisen kanssa minä olin 44 ja eronnut, mies oli 50 ja eronnut hänkin. Uutta suhdetta en hakenut, lutkailin. Tämä nyt vaan sitte kolahti.
Ekassa pitkässä suhteessa seurusteltiin kaksi vuotta ennen ekaa yhdyntää (pettingiä oli). Oltiin molemmat 16 kun alettiin seurustella, ja 18 kun alettiin sekstata. Ja yhdessäoloa kertyi siinäkin suhteessa 25 vuotta yhteensä.
Ekojen treffien seuraavana aamuna. Sovittiin, ettei vielä ensimmäisillä treffeillä sovi, varsinkin kun oltiin aika hyvin hiprakassakin. Korjattiin sit asia heti herättyämme aamulla.
Olimme ensin vain tuttuja monta vuotta ja seksiä oli heti 1. "oikeilla" treffeillä ja olemme nyt olleet yhdessä 25 vuotta.
Ekoilla virallisilla treffeillä, oltiin oltu tekemisissä muuten kyllä varmaan puoli vuotta sitä ennen. Oltu yhdessä nyt 26 vuotta.
Neljännellä, noin 3kk tapaamisesta. Ekat treffit oli aika nolo, ollaan ujoja. Tämä tapahtui 19 vuotta sitten hämäläisessä osakunnassa. Nyt siis edelleen yhdessä ja lapsia kaksi. Diplomi-4insinöörinen nörtti rakkaus.
Oltiin tunnettu jotain 6 kk kun alettiin tapailla treffien merkeissä. Ehkä 2 kk oltiin vapaa-aika yhdessä ennenkuin päädyttiin seksiin. Syynä että olimme samassa työpaikassa ja haluttiin olla varmoja yhteisestä tulevaisuudesta ennenkuin seksiä.
Olin jo suunnitellut kaiken etukäteen sille illalle, panetti ja aioin pokata komeimman ja kivoimman miehen joka sattuu eteen. Mies löytyi ja herää tuosta vierestä edelleen 7 vuoden jälkeenkin.
Vierailija kirjoitti:
Tää nykyinen oli yhden illan juttu reilu 16 vuotta sitten.
Yhdenillan juttuna alkoi meilläkin.
Aamulla vasta mietittiin että lähdettäiskö treffeille 😊
20 vuotta ollaan yhdessä oltu.
Tätä on vähän vaikea määritellä. Mies oli vanha opiskelukaverini, olimme tunteneet jotain 6-7 vuotta. Sitten tuli tilanne, että tarvitsin asuntoa, ja muutin hänen luokseen. Hänellä oli parisänky ja siinä kyllä ihan rauhassa köllöteltiin ehkä kuukausi, ennen kuin mitään muuta tehtiin. Nyt on oltu 25 vuotta yhdessä. Minulla oli mielessä vain, että käytän tilaisuutta hyväkseni, mutta mies paljon myöhemmin sanoi ja väittää edelleen, että oli katsellut minua sillä silmällä alusta lähtien, vaikka välissä oli muita. Hmm. Niin että varsinaisilla treffeillä emme oikeastaan ole käyneet, jollei lasketa yhteisiä reissuja sitten kun jo asuttiin ja oltiin yhdessä.
4-5 kertaa oltiin ulkona ennen kuin sänky kutsui.ollaan oltu yli 8 vuotta yhdessä
Siinä vaiheessa kun ei enää "vain" treffailtu. En ole siis laskenut. Olen järkevä ja siveellinen nainen.
Ekalla, jos ne nyt varsinaisesti oli edes treffit. Päädyttiin jatkamaan yhdessä iltaa sosiaalisen tilaisuuden jälkeen.
En muista kun tapahtuneesta on noin 25 vuotta. 😁
3 vuotta yhdessä eikä olla ikinä tehty sitä.
Minä juttelin ensin miehen kanssa Tinderissä kolmisen viikkoa ja sovimme sitten treffit. Pari päivää ennen treffejä soitinkin keskellä yötä baarireissun jälkeen klassisen "booty call":in ja mies tuli yökylään. Tuossahan se on vieläkin, pati vuotta on jo mennyt. :-D
Ikää on meillä jo 40+, että ehkä se vaikutti tuohon jotenkin. En tiedä, ei vaan enää jaksa tässä iässä välittää sillä lailla mistään peleistä tai esittämisestä.
En muista tarkalleen, ehkä kymmenensillä. Haluja olisi ollut jo aikaisemminkin, tilaisuutta ei.
Häiden jälkeen, tietenkin.
Aviossa olemme olleet kohta 15v.
Muita seksikumppaneita ei ole ollut.
Ekoilla, mutta nää treffit kestikin viisi päivää (ulkomaalainen käymässä)...