Vierailija

"Enpä taida tulla"

Mitä ajattelet tästä?

• ylös 11
  • alas 8

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Minä nimittäin ajattelin, että tuo oli lopullinen kuolinisku tälle suhteelle. Oli sen verran tyly vastaus. Eikai tuota voi tulkita mitenkään muutoin kuin että ei enää pätkän vertaa kiinnosta..
Ap

• ylös 50
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Arvostan rehellisiä vastauksia!

Ehkä sillä oli joku toinen jo kylässä silloin.

• ylös 13
  • alas 10
Vierailija

Kaikki ei mennyt niin kuin sinä halusit niin se on tylyä käytöstä ja suhdetta vaan laittamaan poikki?

• ylös 15
  • alas 14
Vierailija

Jollei ole mitään selitystä, kuten vaikka että on Jampan kanssa kössivuoro seiskalta ja sen jälkeen mennään vielä oluelle ja sun kämppäs on toisella puolen kaupunkia niin aika tylysti oli todettu.

Ja vaikka ns. oikea syy olisikin olemassa, niin kertoo jotain arvostuksesta miten vastaus oli muotoiltu.

Jollei edes lupailla mitään "tänään en pääse, mutta antaa himon yltyä" -tyyliin niin aika viimeinen naula arkkuun olisi minullekin.

• ylös 29
  • alas 6
Vierailija

Paha sanoa mitään kun ei tiedä suhteen tilaa, äänen sävyä, jne...

Jos suhde alussa ja se sanotaan pilke silmäkulmassa harkiten niin se vähän eri asia kuin sanoa heti viipymättä pitkän suhteen kohdalla töksäyttämällä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kauan ootte tapailleet? Miten yleensä vastaa?

Ollaan tavallaan vähän niinkuin erottu, mutta ei kuitenkaan, kyllä se tuossa juuri kävi kylässä ja vietettiin aikaa yhdessä, hipellettiin, pussailtiin, mutta seksiin se ei suostunut, vaikka pikkuveikka oli erimieltä...
Olen loukannut sitä, eikä se taida päästä yli siitä.
Ap

• ylös 5
  • alas 33
Vierailija

No sitten ymmärrän vastauksen täysin jos olet häntä loukannut!! Kukin ansionsa mukaan.

• ylös 34
  • alas 5
Vierailija

Kuulostaa siltä, kuin pommittaisit miestä jatkuvasti vaatimalla häneltä huomiota, ja hänelle olisi tullut reaktio, että haluaa tilaa mitä enemmän sinä koitat häntä ottaa lähemmäksi. Voin toki olla täysin väärässäkin, kun en tiedä yhtään mitään teidän suhteesta.

Itse vaan olin oman suhteeni alussa todella takertuva, ajattelin, että mitä enemmän vietetään aikaa niin se on "ihanaa" ja sitä enemmän lähennytään, mutta en tajunnut ajatella sitä miehen näkökulmasta, että se olikin tukahduttavaa ja sitä enemmän työnsin häntä pois mitä kovempaa yritin pitää kiinni. Saimme onneksi keskusteltua asiasta, ja nyt olemme olleet yli 3 vuotta yhdessä ja elämä sujuu mallikkaasti. :)

• ylös 10
  • alas 2
Vierailija

No, eipä hänenkään käytös mistään "käytöksen kultaisesta kirjasta" ole ollut....
Sp

• ylös 4
  • alas 10

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.