Kysyin miesystävältä, tulisiko yöksi mun luo..vastaus:
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan ootte tapailleet? Miten yleensä vastaa?
Ollaan tavallaan vähän niinkuin erottu, mutta ei kuitenkaan, kyllä se tuossa juuri kävi kylässä ja vietettiin aikaa yhdessä, hipellettiin, pussailtiin, mutta seksiin se ei suostunut, vaikka pikkuveikka oli erimieltä...
Olen loukannut sitä, eikä se taida päästä yli siitä.
Ap
Niinku pikkusen erottu?
Ehkä teidän pitäisi erota ihan aikuisten oikeesti sit kuitenki.
Älä vonkaa. Ikävä piirre ihmisessä. Uutta matoa koukkuun.
AHAHAHHHHAHHHAHHAHHAHAH!!! Elämä edessä, lapsuus ei ihan vielä takana :)
Ap jos tuo kyselysi ja houkuttelusi ei tuota tulosta niin mitä jos vaihtaisit taktiikkaa. Vastaa tuohon viestiin vaikka pelkkä ok. Ja sitten anna miehelle aikaa. Älä ota yhteyttä vaan odota kunnes mies haluaa olla kanssasi. Ja sillävälin käy lenkillä siivoa kämppä jne. Keskity ihan muihin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan tavallaan vähän niinkuin erottu, mutta ei kuitenkaan, kyllä se tuossa juuri kävi kylässä ja vietettiin aikaa yhdessä, hipellettiin, pussailtiin, mutta seksiin se ei suostunut, vaikka pikkuveikka oli erimieltä...
Ap
Eli yllättäen taas aloituksessa ei kerrottu mitään oleellista. Mikä helvetti siinä olisi ollut niin vaikeaa laittaa nämä kaikki asiat jo siihen ensimmäiseen viestiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEli yllättäen taas aloituksessa ei kerrottu mitään oleellista. Mikä helvetti siinä olisi ollut niin vaikeaa laittaa nämä kaikki asiat jo siihen ensimmäiseen viestiin?
otappa nyt pikaisesti ne aamulääkkeet, kohta on jo puolipäivä.........
Jos ootte eronneet ja sinä vinkata ja haet huomiota niin miehen vastaus oli ihan oikea. Lopeta jo ja hae just täältä huomiota seuraavaksi surkuttelemalla eroa.
Jätä se naikkonen, sitä kiinnostaa pikapanot; epätoivoinen menee pesästä toiseen.täytyy saada sitten paniikissa jotain seuraa jostain yksinäisen yön seuraksi.
Koskettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos ootte eronneet ja sinä vinkata ja haet huomiota niin miehen vastaus oli ihan oikea. Lopeta jo ja hae just täältä huomiota seuraavaksi surkuttelemalla eroa.
hmm. Miksi se sitten itse käy päälle ja halailee, pussailee ym...? Juuri pari päivää sitten viimeksi. En minä sitä ole siihen aloitetta tehnyt, enkä pyytänyt. Varsinaiseen aktiin pani stopin. Kummaa touhua sekin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ap jos tuo kyselysi ja houkuttelusi ei tuota tulosta niin mitä jos vaihtaisit taktiikkaa. Vastaa tuohon viestiin vaikka pelkkä ok. Ja sitten anna miehelle aikaa. Älä ota yhteyttä vaan odota kunnes mies haluaa olla kanssasi. Ja sillävälin käy lenkillä siivoa kämppä jne. Keskity ihan muihin asioihin.
Tämä hyvä.
Että voi laskea "varmojen päivien" varaan?