Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri poistuu kotoaan harvoin..

Vierailija
18.05.2016 |

Naapurissa asuu nuori jätkä, ehkä 21-24v, poistuu kotoaan tosi harvoin. Onko normaalia?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

nosto -ap

Vierailija
2/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et säkään usein poistu, jos tiedät sen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kysyi multa viime viikolla samaa asiaa susta.

Vierailija
4/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on harvoin? Nyt kun luen pääsykokeisiin niin en itsekään välttämättä poistu kotoa kun pari kertaa viikossa kauppaan ja samalla lenkille.

Vierailija
5/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida itsekään poistua, jos ehdit sitä jatkuvasti kyttäämään? Vai mistä tiedät, ettei poistu?

Vierailija
6/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et taida itsekään poistua, jos ehdit sitä jatkuvasti kyttäämään? Vai mistä tiedät, ettei poistu?

Oon vain huomannut. -ap

Vierailija
7/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vähän vanhempi setä ja poistun kotoani tasan kerran viikossa kauppaan. Muutoin majailen kämpässäni verhot suljettuina. Naapurit taitavat hieman pelätä minua.

Vierailija
8/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tai sitten teillä on erilaiset vuorokausirytmit?

Vierailija
9/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on harvoin? Nyt kun luen pääsykokeisiin niin en itsekään välttämättä poistu kotoa kun pari kertaa viikossa kauppaan ja samalla lenkille.

Miten pystyt olla monta päivää putkeen sisällä homehtumassa? :o

Vierailija
10/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot kyllä hullu kyylä! Hanki oma elämä.

Vierailija
11/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki elämä, senkin säälittävä kyylä.

Vierailija
12/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, että olet se naapurin nuorehko nainen. Ikä ei kuitenkaan täsmännyt. Nykyään poistun kauppaan tai lenkille melkein päivittäin. Parhaimillaan olen ollut yli viikon sisällä. Niin ja olen syrjäytynyt :) Olen tosiaan miettinyt välillä mahtaako naapurit ihmetellä kun en koskaan vloppusin käy missään, joka ilta valot loistaa tästä kämpästä. Tiedän, säälittävää.

Vierailija
13/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se sun elämään vaikuttaa, onko normaalia vai ei? 

Vierailija
14/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. En mäkään käy kun töissä ja ruoka kaupassa. Normaalia? En tiedä.

Vierailija
15/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan minä. Oon kyllä oikeesti jo yli 30.

Vierailija
16/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit tietää? Et mitenkään, jos et kyttää. Ei ole normaalia, siis kytätä noin tarkkaan toisten menoja ja tulemisia. 

Vierailija
17/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo normaalia, kyllä sun pitää nyt heti mennä soittamaan ovikelloa ja kysymään, että mitä se siellä oikein tekee?

Tai tee valitus isännöitsijälle: sua niin kauhiasti häirittee, ettei joku ramppaa koko ajan käytävässä, kyllähän tuollainen pitää häätää pois.

Vierailija
18/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, asutko ykkösessä vai kolmosessa? Se naapuri asuu kakkosessa, eikö? 

Vierailija
19/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että olet se naapurin nuorehko nainen. Ikä ei kuitenkaan täsmännyt. Nykyään poistun kauppaan tai lenkille melkein päivittäin. Parhaimillaan olen ollut yli viikon sisällä. Niin ja olen syrjäytynyt :) Olen tosiaan miettinyt välillä mahtaako naapurit ihmetellä kun en koskaan vloppusin käy missään, joka ilta valot loistaa tästä kämpästä. Tiedän, säälittävää.

Ootkohan mun naapuri? Valot saaattaa olla päällä 2-3 asti. En siis yleensä vklp ole kotona mutta arkisin on naapurilla joka ilta tosi myöhään valot päällä , ei verhoja eikä sälekaihtimia edessä. Liikettä ei myöskään ikkunassa näy eli pitääkö huvin vuoksi tyhjässä huoneessa valoja päällä? Vappuna tultiin kotiin miehen kanssa vähän ennen viittä niin naapurilla loimotti vielä silloinkin valot päällä.

Vierailija
20/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieli tykkään köllötellä kotosalla, mutta käväsen kuitenkin kerran päivässä asioilla.

Epänormaali?