Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri poistuu kotoaan harvoin..

Vierailija
18.05.2016 |

Naapurissa asuu nuori jätkä, ehkä 21-24v, poistuu kotoaan tosi harvoin. Onko normaalia?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurisi ei ole oikeasti siellä, vaan asuu enimmäkseen tyttöystävän luona ja sinä vain luulet hänen olevan kotona :P

Vierailija
22/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en minäkään ole poistunut täältä kotoani n vuoteen kuin ulkoiluttamaan koiraani 3krt päivässä ja 3krt/vko fysioterapiaan taksilla tai bussilla. Loukkasin jalkani pahasti vajaa vuosi takaperin, jalkani leikattiin, se jäi hieman "vajaaksi" ja lopulta pääsin kuukausi takaperin uuteen leikkaukseen. Viikonloppuisin onneksi pääsen mieheni autolla kauppaan ja asioimaan. Kyllä alkaa aika tylsää olla, mutta huonomminkin asiat voisivat toki olla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No en minäkään ole poistunut täältä kotoani n vuoteen kuin ulkoiluttamaan koiraani 3krt päivässä ja 3krt/vko fysioterapiaan taksilla tai bussilla. Loukkasin jalkani pahasti vajaa vuosi takaperin, jalkani leikattiin, se jäi hieman "vajaaksi" ja lopulta pääsin kuukausi takaperin uuteen leikkaukseen. Viikonloppuisin onneksi pääsen mieheni autolla kauppaan ja asioimaan. Kyllä alkaa aika tylsää olla, mutta huonomminkin asiat voisivat toki olla!

Et ole poistunut kotoasi kuin 3 kertaa päivässä + fysioterapiat? no ohhoh

Vierailija
24/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se välttelee sua kun tietää että kyttäät sitä ja pitää sua outona.

Vierailija
25/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähen liikkeelle ja tulen takaisin kerran/vrk aina samaan aikaan ja olen enimmäkseen sisällä verhot kiinni... Onkohan munkin liikkumista joku kyylänny 😂

Vierailija
26/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että olet se naapurin nuorehko nainen. Ikä ei kuitenkaan täsmännyt. Nykyään poistun kauppaan tai lenkille melkein päivittäin. Parhaimillaan olen ollut yli viikon sisällä. Niin ja olen syrjäytynyt :) Olen tosiaan miettinyt välillä mahtaako naapurit ihmetellä kun en koskaan vloppusin käy missään, joka ilta valot loistaa tästä kämpästä. Tiedän, säälittävää.

Ootkohan mun naapuri? Valot saaattaa olla päällä 2-3 asti. En siis yleensä vklp ole kotona mutta arkisin on naapurilla joka ilta tosi myöhään valot päällä , ei verhoja eikä sälekaihtimia edessä. Liikettä ei myöskään ikkunassa näy eli pitääkö huvin vuoksi tyhjässä huoneessa valoja päällä? Vappuna tultiin kotiin miehen kanssa vähän ennen viittä niin naapurilla loimotti vielä silloinkin valot päällä.

Väärä kaveri. On verhot ja pelit, nykyisin menen unille jo siinä 23-01, riippuu luenko kirjaa.

Vierailija
27/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hohhjaikkaa..... Mitäs jos nyt ihan vaan keskittyisit omaan elämään........

Vierailija
28/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, kerrotkos vähän tarkemmin. Kuluneen viikon aikana, mihin aikaan henkilö on poistunut ja milloin palannut takaisin? Montako tuntia kerrallaan on poistumatta? Käykö koskaan vieraita? Viekö koskaan roskia mennessään? Kyllä tuossa ihan selvästi on jotain laitonta meneillään :P

Vierailija
29/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin, että olet se naapurin nuorehko nainen. Ikä ei kuitenkaan täsmännyt. Nykyään poistun kauppaan tai lenkille melkein päivittäin. Parhaimillaan olen ollut yli viikon sisällä. Niin ja olen syrjäytynyt :) Olen tosiaan miettinyt välillä mahtaako naapurit ihmetellä kun en koskaan vloppusin käy missään, joka ilta valot loistaa tästä kämpästä. Tiedän, säälittävää.

Ootkohan mun naapuri? Valot saaattaa olla päällä 2-3 asti. En siis yleensä vklp ole kotona mutta arkisin on naapurilla joka ilta tosi myöhään valot päällä , ei verhoja eikä sälekaihtimia edessä. Liikettä ei myöskään ikkunassa näy eli pitääkö huvin vuoksi tyhjässä huoneessa valoja päällä? Vappuna tultiin kotiin miehen kanssa vähän ennen viittä niin naapurilla loimotti vielä silloinkin valot päällä.

Mä oon ollut koko kevään jalka kipsissä kotona ja öisin on aina valot vessassa ja keittiön liesituulettimessa. Tämä turvallisuussyistä johtuen, etten kepeillä vessaan tai keittiöön juomaan mennessäni kompuroi pimeässä. Naapurit varmaan ihmettelevät, mutta mä mieluummin näen eteeni kuin otan sen riskin, että kaadun pimeässä kyynärsauvojeni kanssa. Vasta nyt kun aurinko on alkanut nousta jo viiden aikaan, oon voinut sammuttaa keittiöstä valon yöksi. Vessassa ei ole ikkunaa, joten siellä on valot yöllä edelleen.

Vierailija
30/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle vastaus: Kyllä, se on ihan normaalia.

Mutta se ei ole ihan normaalia, että kyttää naapureita ja vaivaa tuollaisella asialla mieltään jopa niin paljon, että tekee siitä aloituksen keskustelupalstalle.

Virallinen diagnoosini ap:sta: Ulla Taalasmaa.

Vierailija
31/38 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin ulkona kerran lokakuussa, helmikuussa, maaliskuussa ja huhtikuussa.

Seuraavan kerran kaiketi 6.6.

Vierailija
32/38 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikseihän se Ap tullut enää tänne vastailemaan ku kerran piti tällainen kyttäys postaus tehdä?

Vierailija
33/38 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vittu nostaa näitä vanhoja ketjuja koko ajan?

Vierailija
34/38 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään poistu kotoa kuin töihin. Kauppareissut teen aina suoraan töistä. Muuten oon aina kotoa. Tiedä sitten onko se outoa mutta missä yksinäinen ihminen kävisi?

Vierailija
35/38 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskustelijat.

Vierailija
36/38 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et säkään usein poistu, jos tiedät sen.

Katsoin sähköpääkeskuksesta että sähkönkulutuksessa ei ole taukoa kuin aikaisesta aamusta iltapäivään, jolloin nukkuu. Samoin nettiyhteys on aktiivisena suurimman osan vuorokaudesta.

Vierailija
37/38 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään poistusi, jos en kävisi töissä. Kotona on paras.

Tietysti se ei sovi kapitalismin pirtaan, pitäisi olla kuluttamassa ja kaikkea koko ajan.

Vierailija
38/38 |
30.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä käy töissä yöllä. Tai on IT-alan yrittäjä ja tekee työtä kotoa käsin.