Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kun ei vaan voi sietää omaa ulkonäköään?

Vierailija
18.05.2016 |

en vaan voi sietää enää itseäni. en ole tyytyväinen yhtään mihinkään. Enkä tiedä pidänkö edes itsestäni ihmisenäkään kun en vaan saa aikaan mitään järkevää. Helvetin tyhmä idiootti. Vihaan itsessäni tätä tyhmyyttä. Siihen vielä lisäks helvetin ruma ulkonäkö, roikkuvat putkitissit, pullottava venähtänyt vatsanahka, vinot hampaat, epäsymmetriset kasvot. kaikista pahin on se että paino on alkanut nousta. se vielä puuttuis kaikesta kamaluudesta että muuttuisi läskiksi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin mitä äskeinen kirjoittaja totesi! Ei auta vaikka terapiassa käymisen jälkeen olisi kuinka hyvä mieli niin viimeistään siinä vaiheessa kun tulee se ensimmäinen halveksiva kommentti, itsetunto luhistuu taas.

Normaalin näköisen ihmisen saattaa olla tosi vaikea käsittää että jollekin ulkonäkö on tosi iso ongelma, joka rajoittaa elämää. Minäkin meikkaan ja käyn kampaajalla, mutta ei se auta , ei meikillä piiloteta rumia kasvoja. En ole hyväksynyt rumuuttani vieläkään, vaikka ikää jo tosiaan 35.

Vierailija
22/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te tarvitsisitte kehitysehdotuksia ulkonäkönne parantamiseksi mieleiseksenne, ongelma on että

a) rumat vihaa katsoa peiliin, jolloin ei tiedä miltä oikeasti näyttää

b) jos uskaltautuu katsomaan peiliin KUNNOLLA, niin se mitä näkee ei ole todellisuus vaan mielen vääristymän kuva

Harmi, jos ei tuollaista mahdollisuutta ole, siis luotettavaa henkilöä jolta kehtaisi kysyä ja kuka uskaltaisi kertoa totuuden. 

Ehkä kannattaisi kääntyä ammattilaisen puoleen? Eli pukeutumisneuvoja, kampaaja, kosmetologi, PT, ihotautilääkäri, mikä ongelma nyt onkaan kenelläkin kyseessä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te tarvitsisitte kehitysehdotuksia ulkonäkönne parantamiseksi mieleiseksenne, ongelma on että

a) rumat vihaa katsoa peiliin, jolloin ei tiedä miltä oikeasti näyttää

b) jos uskaltautuu katsomaan peiliin KUNNOLLA, niin se mitä näkee ei ole todellisuus vaan mielen vääristymän kuva

Harmi, jos ei tuollaista mahdollisuutta ole, siis luotettavaa henkilöä jolta kehtaisi kysyä ja kuka uskaltaisi kertoa totuuden. 

Ehkä kannattaisi kääntyä ammattilaisen puoleen? Eli pukeutumisneuvoja, kampaaja, kosmetologi, PT, ihotautilääkäri, mikä ongelma nyt onkaan kenelläkin kyseessä?

Et selkeästi tiedä millaista on olla ruma. Minä vietän 2 h joka aamu peilin edessä, koska minä en voi kulkea ulkona ihmisten ilmoilla ilman huolellista ja rumuutta häivyttävää meikkiä, hiustenlaittoa ja hyvin valittuja vaatteita, jotka kompensoivat rumuutta. Olen valkaissut hampaani ja ne ovat suorat. Käyn säännöllisesti kampaajalla. Ihoni on hyvä ja hoidan sitä. Liikun aktiivisesti ja vartaloni on hoikka.

Minun ongelmani on kasvojen mittasuhteet ja en ole kyennyt edes countouringilla niitä radikaalisti muuttamaan. Myös kaikki saamani kritiikit liittyvät juurikin siihen, että olen kasvoistani ruma. En koskaan "keksinyt" itse rumuuttani vaan se valkeni vuosien mittaan n. teini-iästä alkaen, kiitos muilta saadun palautteen.

Vierailija
24/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin mitä äskeinen kirjoittaja totesi! Ei auta vaikka terapiassa käymisen jälkeen olisi kuinka hyvä mieli niin viimeistään siinä vaiheessa kun tulee se ensimmäinen halveksiva kommentti, itsetunto luhistuu taas.

Normaalin näköisen ihmisen saattaa olla tosi vaikea käsittää että jollekin ulkonäkö on tosi iso ongelma, joka rajoittaa elämää. Minäkin meikkaan ja käyn kampaajalla, mutta ei se auta , ei meikillä piiloteta rumia kasvoja. En ole hyväksynyt rumuuttani vieläkään, vaikka ikää jo tosiaan 35.

No mitä muuta voit sanoa itsellesi, mistä itsessäsi OLET ylpeä? 

Mun mielestä voi hyvin todeta itselleen rehellisesti että en ole kovin kaunis, mutta olen hauska ja saan toiset nauramaan, olen tosi hyvä ystävä, olen helvetin hyvä työntekijä, olen kasvattanut 2 täyspäistä lasta, jotka tulevat menestymään elämässään, olen saavuttanut koulutuksen/työpaikan kovalla vaivalla, mieheni rakastaa minua koska olen todella hyvä tyyppi, vaikka en olekaan porukan kaunotar.

Mitä SÄ sanoisit?

Vierailija
25/27 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei, täällä yksi rumilus eli 23 odottaa, että mitä kauneusvinkkejä antaisitte!

Vierailija
26/27 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen aina hämmästellyt ihmisiä, jotka rakastavat itseään. Tästä esimerkkinä lukuisat selfiet ja jatkuva some-elämä. Ei se ole tervettä, että itseään pitää korostaa jatkuvasti. Jokainen tyylillään, en vain jaksa arvostaa ihmistä, joka nostaa itsensä ylös itse, eikä esim. saavutustensa johdosta. Maailma täynnä tyhjiä ihmisiä, säälittävää.

En usko, että nämä somehuoraajat ovat kaikista parhaiten sujut itsensä kanssa. Siellähän niitä kehuja ja hyväksyntää haetaan. 

Nuorilla naisilla on muka huono itsetunto, katin kontit!

Vierailija
27/27 |
09.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ettei paljon lohduta, mutta olette kuitenkin mahdollisesti terveitä ja elossa. Lisäksi teillä ei ole jotakin vammaa joka estää elämistä. Tsemppiä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi