Vierailija

en vaan voi sietää enää itseäni. en ole tyytyväinen yhtään mihinkään. Enkä tiedä pidänkö edes itsestäni ihmisenäkään kun en vaan saa aikaan mitään järkevää. Helvetin tyhmä idiootti. Vihaan itsessäni tätä tyhmyyttä. Siihen vielä lisäks helvetin ruma ulkonäkö, roikkuvat putkitissit, pullottava venähtänyt vatsanahka, vinot hampaat, epäsymmetriset kasvot. kaikista pahin on se että paino on alkanut nousta. se vielä puuttuis kaikesta kamaluudesta että muuttuisi läskiksi.

• ylös 35
  • alas 2

Sivut

Kommentit (25)

Vierailija

Samoja ajatuksia. En vaan pysty katsomaan itseäni edes peilistä. Eikä puhettakaan että ottaisin selfieitä ja jakaisin julkisesti. Mulla ongelma nimenomaan naama, kroppa on hyvä.

• ylös 23
  • alas 0
Vierailija

Sama :(

Inhoan itseäni. Ihan jokaista kohtaa itsessäni enkä minäkään pysty katsomaan itseäni peilistä. Lisäksi inhoan elämääni.

• ylös 19
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Mä olen aina hämmästellyt ihmisiä, jotka rakastavat itseään. Tästä esimerkkinä lukuisat selfiet ja jatkuva some-elämä. Ei se ole tervettä, että itseään pitää korostaa jatkuvasti. Jokainen tyylillään, en vain jaksa arvostaa ihmistä, joka nostaa itsensä ylös itse, eikä esim. saavutustensa johdosta. Maailma täynnä tyhjiä ihmisiä, säälittävää.

• ylös 20
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä olen aina hämmästellyt ihmisiä, jotka rakastavat itseään. Tästä esimerkkinä lukuisat selfiet ja jatkuva some-elämä. Ei se ole tervettä, että itseään pitää korostaa jatkuvasti. Jokainen tyylillään, en vain jaksa arvostaa ihmistä, joka nostaa itsensä ylös itse, eikä esim. saavutustensa johdosta. Maailma täynnä tyhjiä ihmisiä, säälittävää.

En usko, että nämä somehuoraajat ovat kaikista parhaiten sujut itsensä kanssa. Siellähän niitä kehuja ja hyväksyntää haetaan. 

• ylös 30
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Inhoan itseäni. Ihan jokaista kohtaa itsessäni enkä minäkään pysty katsomaan itseäni peilistä. Lisäksi inhoan elämääni.

Sama homma. Mä inhoan itseäni ja elämääni koska en ole saavuttanut mitään mitä halusin. Lisäksi ylipainoa on miltei 30 kiloa ja mä vihaan niin tätä kroppaa. Olisin edes normipainoinen niin olo olisi helpompi ja parempi. Paino ei vaan tipu vaikka kuinka oon alkanut liikkua ja jättänyt herkuttelut pois. AAAAARGHH!!

Vierailija

Tämä ketju viimeistään osoittaa sen miksi tällä palstalla hyökätään aina joukolla niiden kimppuun joille tapahtuu miellyttävän ulkonäkönsä takia hyviä asioita. Kateus ei kaunista. Jos keskittyisitte kitkemään kateuden aiheuttama ilkeyttänne ja muiden vähättelyä, oppisitte ehkä olemaan kivempia myös itsellenne ja olemaan vähättelemättä itseänne. Mutta kai se on liikaa vaadittu että ihminen voisi kehittää henkistä puoltaan.

• ylös 6
  • alas 17
Vierailija

Mä oon 35. Enkä kiitos vain usko terapiaan, ei se ole mikään autuaaksi tekevä asia. Eikä elämässäni ole muuten mikään vialla, vituttaa vaan tämä saatanam ruma ulkonäkö.

• ylös 13
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sama homma. Mä inhoan itseäni ja elämääni koska en ole saavuttanut mitään mitä halusin. Lisäksi ylipainoa on miltei 30 kiloa ja mä vihaan niin tätä kroppaa. Olisin edes normipainoinen niin olo olisi helpompi ja parempi. Paino ei vaan tipu vaikka kuinka oon alkanut liikkua ja jättänyt herkuttelut pois. AAAAARGHH!!

Olen 40-vuotias.

Vierailija

olen 30v.

kateus ei ole mun juttu. ei se ole multa pois jos joku muu on kaunis tai kokee hyviä asioita. en saa minkäänlaista tyydytystä ilkeilystä. sehän ei vaikuta mun ulkonäköön mitenkään se ei tee mua kauniimmaksi. oikeastaan mua ei kiinnosta pätkääkään jonkun toisen ulkonäkö. Vaan haluan olla sellainen että olen omasta mielestäni kaunis.

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Inhoan ulkonäköäni. Olen saanut kritiikkiä vuosien varrella ja nykyisin työskentelen koulutustani vastaamattomassa työssä omasta valinnastani siksi, että se on puhelintyötä ja täten mahdollisimman harvalla olisi mahdollisuus nähdä ruma naamani.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Tissit ja vatsanahan saa leikattua nätiksi ;) Okei, se on kallista, mutta jos joka päivä vaan v*tuttaa oman ulkonäön takia eikä takana ole syvempiä ongelmia, kirurgin veitsi voisi olla ratkaisu.

Vierailija

Sanon tällie teille miehenä että ootte kaikki ihania ja täydellisiä. Rakastakaa ja syleilkää itseänne ja syökää nyt heti jotain herkullista. <3

• ylös 10
  • alas 5
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tissit ja vatsanahan saa leikattua nätiksi ;) Okei, se on kallista, mutta jos joka päivä vaan v*tuttaa oman ulkonäön takia eikä takana ole syvempiä ongelmia, kirurgin veitsi voisi olla ratkaisu.

Leikkauksiin liittyy riskejä. Se on suurin syy miksen sellaisiin ryhdy.

Naiset ihan rauhassa vaan.on meitä miehiä jotka haluaa auttaa asioiden kanssa.elikkäs rakastakaa omaa vartaloanne niin kuin rakastatte elämäänne.suurin osa teistä on vielä nuoria alle 50 vuotiaita.ei se peiliin katsominen aina mukavaa ole itsekin näytän naamasta pandakarhulta.haleja jokaiselle naiselle Suomeen 🚺 lets twist again.en ole mikään psykiatri jos semmoisen käsityksen sai😇

No more Mr Nice guy

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Leikkauksiin liittyy riskejä. Se on suurin syy miksen sellaisiin ryhdy.

Tottakai leikkauksissa on aina riskinsä. Joitain häiritsee ja elämänlaatua heikentää oma ulkonäkö niin paljon, että ovat valmiita ottamaan riskejä. Aika turvallisia ne kuitenkin pääsiassa on, vaikka teoriassa on aina riskit olemassa. Mutta hyvä jos kykenet elämään kropassasi joka tapauksessa, parempi niin kuin leikkaukseen turvautuminen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä oon 35. Enkä kiitos vain usko terapiaan, ei se ole mikään autuaaksi tekevä asia. Eikä elämässäni ole muuten mikään vialla, vituttaa vaan tämä saatanam ruma ulkonäkö.

terapia ei ole mokään uskon asia, vaan hoitomuoto, jolla pystytään vaikuttamaan mm. ihmisen minäkuvaan ja harjoittelemaan itsensä hyväksyntää. Se ei toden totta tee välttämättä autuaaksi, mutta siitä voi olla todella paljon hyötyä ihmiselle, joka ei osaa hyväksyä itseään.

jos et pysty hyväksymään itseäsi sellaisena kuin olet, on toinen vaihtoehto tehdä asialle jotain. Voit korjauttaa vinot hampaasi hammaslääkärillä. Voit opetella meikkaamaan ja pukeutumaan niin, että olet mahdollisimman paljon eduksesi. voit alkaa harrastaa liikuntaa, jolloin kroppa kiinteytyy. Voit mennä kampaajalle ja leikkauttaa hiukset mahdollisimman hyvän näköisiksi. Säästät vaikka vähitellen rahaa rintojen korjausleikkaukseen siinä sivussa.

Vierailija

Mutta minäkuvan muuttaminen ja itsensä hyväksyminen on aika vaikeaa jos saa jatkuvasti kuulla kommentteja ulkonäöstään. Olen minäkin tehnyt jo kaiken mahdollisen meikin ja muun suhteen, sen myönnän etten leikkauksissa ole vielä käynyt.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.