Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen luisumassa jonnekin pimeään

Vierailija
18.05.2016 |

Olen alkoholisoitumassa hyvää vauhtia. En oikein kykene enää muuhun kuin makaamaan sängyssä ja torkkumaan pieniä pätkiä. Valveillaolo onkin täyttä kidutusta joten niinä aikoina juon jotta uni taas tulee. Senhän tietää, että tätä menoa tämä päättyy vain yhteen asiaan ja se on tietenkin itsemurha. Avun hakeminen tuntuu kauhistuttavammalta kuin kuolema. Sairasta mutta niin se vain on... Olisipa joku paikka josta ensialkuun hakea apua nimettömänä, mutta en tiedä sellaisista eikä ole voimia etsiä mahdollisuuksia siihen. Kaiken lisäksi olen mennyt toivottomasti ihastumaan ja saanut jostain päähäni, että yli kymmenen vuotta vanhempi ja varattu mies on elämäni rakkaus. Jokainen päivä on yhtä tuskaa, kun en saa olla hänen sylissään. Elämä on murheen laakso, niinhän se Mana Mana laulaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Jeesuksen auttaa sua! Hän on Jumalan ainoa Poika joka kuoli ristillä syntisten puolesta. Hän nousi kuolleista kolmantena päivänä ja on tulossa takaisin tuomitsemaan elävät ja kuolleet.

Jumala rakastaa sua niin paljon että tahtoo pelastaa sut. Hän on tehnyt sut ja tietää susta kaiken.

Synnin takia ihminen on erossa Jumalasta ja silloin yleensä elämässä on jokin epäjumala. esim. alkoholi taikka raha.

Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi niin saatte ikuisen elämän lahjan!

Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla -Room. 3:23

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.

Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.

Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt. -Joh. 3

Vierailija
2/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotainhan toivot ja haluat kun kirjoitat avoimesti. Alkoholi tappaa pikkuhiljaa. Kukaan muu ei pysty sinua nyt auttamaan, kuin sinä itse. Käy pohjalla ja jos pääset ylös, selviät. Se on kylmä juttu. Älä sekoita muita siihen, olet itse itsesi pelastaja tai hukuttaja. Vaihtoehtoja on tasan kaksi. Sinä itse  teet ratkaisun siitä, selviätkö vai et. Vahvuutta tarvitset. Lycka till.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesus Of Nazareth (Full Movie)1977

Minisarja

Vierailija
4/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna Jeesuksen auttaa sua! Hän on Jumalan ainoa Poika joka kuoli ristillä syntisten puolesta. Hän nousi kuolleista kolmantena päivänä ja on tulossa takaisin tuomitsemaan elävät ja kuolleet.

Jumala rakastaa sua niin paljon että tahtoo pelastaa sut. Hän on tehnyt sut ja tietää susta kaiken.

Synnin takia ihminen on erossa Jumalasta ja silloin yleensä elämässä on jokin epäjumala. esim. alkoholi taikka raha.

Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi niin saatte ikuisen elämän lahjan!

Sillä kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat Jumalan kirkkautta vailla -Room. 3:23

Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.

Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.

Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt. -Joh. 3

Jeah. Teki alkoholistin ja nyt naureskelee partaansa kärsimykselle.

Vierailija
5/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synti on ihmisen oma valinta, mutta jatkossa sinun ei tarvtse torjua Jumalaa vaan voit kääntyä Hänen puoleesi ja Hän todellakin auttaa. Alkoholi ei auta sua vaan tappaa sut.

Jeesus antaa vapauden synnin orjuudesta. Vapaus alkoholista, vapaus huumeista, haureudesta, vihasta, katkeruudesta, pelosta, homoseksuaalisuudesta, valheesta.

Murhaajatkin saavat syntinsä anteeksi Karitsan veren puhdistaessa kaikesta vääryydestä.

Ikuinen elämä on Jumalan lahja, sitä ei voi ansaita omilla teoilla.

Vierailija
6/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä musiikkimaku sinulla ainakin on, kun Mana Mana mainittu :D

tv. 38

Vierailija
7/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9. Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

10. Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä.  -1 Joh. 1

9. Jos me tunnustamme syntimme, on hän uskollinen ja vanhurskas, niin että hän antaa meille synnit anteeksi ja puhdistaa meidät kaikesta vääryydestä.

10. Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä. --Matt. 11

Vierailija
8/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

28. Tulkaa minun tyköni, kaikki työtätekeväiset ja raskautetut, niin minä annan teille levon.

29. Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne.

30. Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä." --Matt.11

Vierailija
9/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi kun en törmännyt tuollaisiin naisiin silloin kun itse tykkäsin juoda. Yksin piti sekin homma hoitaa. Olisi ollut kaksin verroin hauskempaa pämpätä jonkun naisen kanssa. Noh, aina ei voi voittaa.

Vierailija
10/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene katkaisuhoitoon.

Vierailija
11/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän jumaliltansa rukoilee

Voittoa ja lohdutusta

Läpimätä seurakunta

Huutaa halleluja

Murhaako kristinusko maailman

Pian se nähdään

Saammeko palkaksemme kuoleman

Pian sekin nähdään

Helpompi nappia painaa

Jos uskoo voittavansa

Soitella harppuja niityillä

Valkoisten lampaitten kanssa

Murhaako kristinusko maailman

Pian se nähdään

Saammeko palkaksemme kuoleman

Pian sekin nähdään

Kuka muu vois luulla voittavansa

Kuin se joka uskoo pääsevänsä siihen paratiisiin

Voi sen suu loksahtaa auki

Valkoisten lampaitten kanssa

Vierailija
12/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huuda Herra Jeesus Kristus armahda minut, tunnusta syntisyytesi ja usko että Jumalan Poika kantoi sinun syntisi ristille Golgatalle. Ne on naulattu ristille Jeesuksen kanssa. Se veri minkä Jeesus vuodatti puhdistaa kaikesta synnistä kun sä uskot.

Jeesus on elossa, nyt.

Vierailija
13/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjuun on osunut hihhuli, joka uskoo saavansa Jesseltä ja Jullelta päänsilityksiä, kun lukee loitsujaan ulkomuistista kuin pahemmassakin nousuhumalassa. Uskonto-nimiseen huumeeseen jää koukkuun, jos on riittävän päihdehakuinen luonne.

Vierailija
14/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ehdottomasti jotakin "aivotonta" työtä, joka pitää liikkeellä. Itse olen masentuneena esim. siivonnut. Voi kuunnella musaa samalla, ei tarvitse puhua kenellekään tai ajatella kuin omaa pahaa oloa. Saa rypeä siinä tunteessa niin paljon kuin haluaa. Kiva huomata, että maailma ei kaadu, vaikka itsellä onkin huono olo. Väsyneistä aamuista voi saada jotain "sairasta" tyydytystä, kun tajuaa, että on osa samaa ihmiskuntaa. Kaikki ollaan samassa veneessä. Ei kukaan ole toista parempi. Siivotessa saa mököttää ja murista. Voi purkaa vihaa siihen touhuun. Tai voi tehdä työn melko paskasti, jos ei jonain päivänä jaksa. Seuraavana paremmin. Siitä saa liikuntaa. Sekin auttaa pahaan oloon. Tulee myös syötyä normaalisti. Illalla voi vetää kaljaa, katsoa telkkaria ja nukkua. Ja taas ajatella itseään ja omia raskaita tunteita. Sitä kun jonkun aikaa tekee, niin kyllä se siitä.

Itsellä nykyään kiva työ ja yliopistotutkinto, hyvä mies ja elämä edessä. :)

Vierailija
15/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii miettiä miksi tässäkin ketjussa hyökätään kristittyä vastaan peukuttamisin ja yrittämällä loukata. Mutta heille ei koskaan vastata samalla mitalla takaisin. Muutenkin se on vähän ajan ja voimien tuhlaamista, että hyökkää ketjun muita kirjoittajia vastaan, sen sijaan että yrittäisi auttaa ap:ta.

Siunausta :)

Vierailija
16/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukinet on ainakin sellainen, jossa voi keskustella nimettömänä! Suosittelen, että käyt kurkkaamassa. :)

Vierailija
17/17 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene katkaisuhoitoon.

Ei sinne niin vain mennä ellei ole rutkasti rahaa ja halua maksaa hoito itse. Minulta evättiin lähete siksi, koska en päihdetyöntekijän mielestä näyttänyt alkoholistilta vaikka join viinaa enemmän kuin kukaan tuntemani ihminen.

Menin sitten AA:han ja nyt olen kuudetta vuotta raittiina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi