Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sports Directiin palautus?

Vierailija
18.05.2016 |

Onko kellään kokemusta? Tilasin vahingossa väärät kengät, niin mietin että onnistuukohan palautus helposti...Ei varmaan helposti, mutta ehkä jotenkin?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset mee kauppaan ostamaan kenkiä?

Vierailija
2/4 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistuu. Aspaan viesti mutta postimaksut joudut maksamaan itse. Voi olla tyyristä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnistuu. Aspaan viesti mutta postimaksut joudut maksamaan itse. Voi olla tyyristä.

Mitenköhän tyyristä? Vaihto oikeisiinkin kävisi.... Mutta joutuu ehkä maksamaan tuplapostarit.

Vierailija
4/4 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän tyyristä? Vaihto oikeisiinkin kävisi.... Mutta joutuu ehkä maksamaan tuplapostarit.

Ihan sen mitä Englantiin nyt lähetyksen postittaminen maksaa. SportsDirect suosittelee, että palautus lähetetään niin, että se on seurattavissa. Käytännössä siis pakettina ja se ei taas ole halpaa.

Jos haluat, että koko vaihdetaan toiseen, maksat siis ensimmäisten kenkien palautuskulut Englantiin (Suomen Postin tmv. toimituskulujen mukaan) ja niiden toisten kenkien toimituskulut sinulle (SportsDirectien toimituskulujen mukaan). Kannattaa siis katsoa, tuleeko halvemmaksi vaan tilata suoraan se toinen koko ja jättää ne ensimmäiset kengät palauttamatta, ne voi vaikka myydä eteenpäin. Minä olen muutaman hutiostoksen tehnyt ulkomaisista nettikaupoista (kenkiä, vaatteita) ja aina on tullut halvemmaksi laittaa hutiostos myyntiin kuin alkaa palautella sitä omalla kustannuksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi