Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olen ollut ilman herkkuja nyt 2vk, eikä kertaakaan ole tullut yhtään mielitekoa. Nyt v*tuttaa ja tekisi mieli tyhjentää suklaat kaapista, mutta eihän se tee hyvää mun laihikselle. :(

Millä terveellisellä te korvaatte herkuttelun? Haluan eroon tästä lohtusyömisestä.

• ylös 7
  • alas 0

Kommentit (12)

Vierailija

Miksi sinulla on suklaata kaapissa? Ainut tapa mikä minulla toimii on olla ostamatta kaupasta yhtään mitään herkkuja kotiin. Helpompi olla itsehillintää viikossa 2 h kauppareissujen ajan kuin kymmeniä tunteja omassa kodissa. Jos sait suklaat jostain muualta, käy viemässä roskakatoksen roskikseen niin et ainakaan syö :)

Vierailija

Pepsi Max on hyvä, vie makeanhimoa ja kaloreita ei oikeastaan ollenkaan.

Jos syödä haluat niin osta "nuolukivi" irtokarkkipuolelta, siitä saa niin vähän irti ja niin hitaasti ettei juuri ehdi kalorit kertyä.

Xylitol-purkat, hyvää makua.

Pikkuporkkanoita, retiisiä viipaloituna...

Eri makuisia teelaatuja...

Voisit myös rukoilla Jeesukselta apua laihdutukseesi (ja muihinkin elämäsi asioihin).

Tsempit!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Lohdutan itseäni jollain muulla kuin ruualla (edes terveellisellä), koska muuten ylläpidän lohtusyömistä. Lämmin suihku ja esim vartalon kuoriminen/kasvonaamio on pientä hemmottelua omasta mielestäni :) 

Vierailija

Onnittelut 2 vkosta ilman herkkuja :). Olen itse yrittänyt päästä herkuttelusta ja juurikin suklaasta,

mutta aina kun tulen töistä, haluan istahtaa ja rentoutua ja syödä suklaata ym.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Kiitos avusta. Kävin kuumassa suihkussa ja join kupin teetä. Nyt kaikki on taas kunnossa!

Aikaisemmasta kokemuksesta tiedän, että jos herkuttelen yhtenä päivänä, niin joudun kierteeseen. Tässä samalla pelastui siis myös huomisen kalorit :D

4:lle tsempit!

• ylös 14
  • alas 0
Vierailija

Mun tekisi mieli jäätelöä! Ja suklaata! Olen ollut ilman jo monta viikkoa. Yritän kestää tämän päivän ja herkutella vasta huomenna. Nyt pitää vain vastustaa himoja niin kauan, että kaupat menee kiinni.

Olen jo ollut ihan himoissa monta tuntia, ei auta syöminenkään. Tein varmaan virheen, kun en aamupäivällä ja päivällä jo syönyt riittävästi. Ei tunnu enää auttavan mikään.

Vierailija

Niin munkin tekee mieli ja mä jo ratkesin... enkä nyt enää osaa lopettaa.. :( kolmas päivä herkutellessa menny jo... mulla ei ylipainoa(vielä) mutta paino on kokoajan nousu suunnassa ja siksi päätin lopettaa liika herkuttelu. Huonosti onnistuu.

Vierailija

Laihiksella saa välillä myös herkutella, mutta ei kannata tunnesyödä!
Se on varmastikkin se sinun ongelma?

Eli jos on jotkut juhlta tai muuten suunnitelmallisesti syö extraa niin se on ok.

Itse ole pudottanut 20kg ja ennen aina, kun joku ärsytti,suututti tai oli pahamieli niin söin heti jotain hyvää.

Nykyisin syön vain silloin kun olen niin etukäteen suunnitellut. On vaikka jotkut juhlat tms.

Jokinaika sitten oikein itsekkin havahduin siihen, että siivosin "raivopäisenä" kun oltiin miehen kanssa tapeltu. Ennen olisin mennyt mäkkärille.

Vierailija

Kyllä se onkin vaikeaa, jos on tottunut ruualla itseään palkitsemaan. Tilalle pitää opetella joku ihan muu juttu. Mä olen jojoilija painon suhteen, nyt kevään aikana taas huomasin ajautuvani kohti vanhoja tapoja eli iltasyömistä ja makeita herkkuja. Kun töissä on päällä hullun mylly (mulla juurikin keväisin), sitä vähemmäksi jää liikunta ja muu oma aika ja siitäpä se kierre sitten alkaakin.

Nyt kun olen huomannut oman käyttäytymismallini, osaan jo oikeastaan ennakoida ja tehdä sille jotakin. Olen taas tehnyt korjausliikkeen ja huomaan jo nyt voivani paremmin. Hetken huuma ei herkuttelun suhteen kannata ollenkaan. Hankalaksi asian tekee, jos on iso perhe ja muut voivat ja saavat kuitenkin herkkuja syödä. Minulle ne vain eivät sovi.

Vierailija

Mm.. Niin tekee mieli täälläkin! Voimia! Kunnolla aamupäivästä ruokaa (terveellistä) niin himot ei kasva niin pahoiksi.

Jos saisin nyt fanipaloja, sipsejä ja suklaata.. :P Mutta hoen itselleni hetki huulilla, ikuisuus lantiolla ja käsi ei käykään kaapilla.