Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

IS: Erica on maailman seksikkäin nörtti! Huh!

Vierailija
18.05.2016 |

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001181195.html

Huh, mitkä puskurit! Vastasin kysymykseen että "Kyllä hän on".

Mies29

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boba Fettin tytär.

Vierailija
2/19 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeellistä hän on muka tehnyt jotta on tullut kuuluisaksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samanlaiset isot ja roikkuvat, painavat rinnat, ennen kuin pääsin rintojenpienennysleikkaukseen. Voi sitä iloa leikkauksen jälkeen kun tilalla oli pienet rinnat jotka ei roiku.

Vierailija
4/19 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli samanlaiset isot ja roikkuvat, painavat rinnat, ennen kuin pääsin rintojenpienennysleikkaukseen. Voi sitä iloa leikkauksen jälkeen kun tilalla oli pienet rinnat jotka ei roiku.

Mutku miehet tykkää niin niistä...

Vierailija
5/19 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nörtti"

Vierailija
6/19 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ns. oikeat nörtit vähän paheksuvat sitä, että jotain kutsutaan nörtiksi sen perusteella, että tykkää star warsista. Tämä "nörtti" taitaa elättää itsensä ihan muilla jutuilla kuin nörttäämällä.

Vierailija
7/19 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole :)

Vierailija
8/19 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja mikä huomiohuora :D

Vierailija
9/19 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei ois semmonen GAMER GURRRRLLLLL

Vierailija
10/19 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumat tatuoinnit ja tavallinen naama. Joo ei ole maailman seksikkäin.

Vierailija
11/19 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtanetko edes omata vertailu pohjaa. Itse olen tietokonepelejä harrastava nainen ja nähnyt paljon nätimpiä ;) piireissä. Vaikka ei toki pahan näköinen tuokaan.

Vierailija
12/19 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä, että miksi. Tuollaiset isot ja roikkuvat rinnat on kaukana kauniista. Puhumattakaan siitä kuinka v*ttumaisia ongelmia ne aiheuttavat kantajilleen.

Vierailija
13/19 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hö, petyin vähän. Oletin sellaista kauniinseksikästä tieteilijänaista :( Se olikin vaan tatuoitu scififani..

Vierailija
14/19 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hirveesti tatuoinneista tykkää, mutta ihan hyvät muodot on muuten.

Vierailija
15/19 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalin näköinen, kaunis nainen. Muutama tatuointi ja isot tissitkö tekee naisesta "vaihtoehtoisesti kauniin"?

Vierailija
16/19 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä siksi että kun naisilla ei ole jalkojen välissä kuin reikä (ennen oli sentään runsas puska jota katsella, mutta nykyään lähes kaikki naiset ajelee alapääkarvat ja sinne jää pelkkä reikä katseltavaksi) niin täytyyhän sitä olla jotain visuaalista tarjolla.

Jos naisella on pieni reikä ja pienet poikamaiset rinnat mitä esitellä niin onhan se ymmärrettävää että moni mies kaipaa enemmän.  Kyllä naisetkin varmasti tykkää jo ihan katselunkin puolesta enemmän isosta kalusta kuin pienestä.

T. Mies

Vierailija
17/19 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kyllä ymmärrä, että miksi. Tuollaiset isot ja roikkuvat rinnat on kaukana kauniista. Puhumattakaan siitä kuinka v*ttumaisia ongelmia ne aiheuttavat kantajilleen.

Ehkä siksi että kun naisilla ei ole jalkojen välissä kuin reikä (ennen oli sentään runsas puska jota katsella, mutta nykyään lähes kaikki naiset ajelee alapääkarvat ja sinne jää pelkkä reikä katseltavaksi) niin täytyyhän sitä olla jotain visuaalista tarjolla.

Jos naisella on pieni reikä ja pienet poikamaiset rinnat mitä esitellä niin onhan se ymmärrettävää että moni mies kaipaa enemmän.  Kyllä naisetkin varmasti tykkää jo ihan katselunkin puolesta enemmän isosta kalusta kuin pienestä.

T. Mies

Vierailija
18/19 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noiko on hyvät tissit? Mulla samanlaiset isot roikkuvat, kaksi vauvaa oon ruokkinut niillä.

Vierailija
19/19 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noiko on hyvät tissit? Mulla samanlaiset isot roikkuvat, kaksi vauvaa oon ruokkinut niillä.

No, ilmeisesti ainakin tuolla naamalle ne toimii. Jos miehiltä siis kysyy.