IS: Erica on maailman seksikkäin nörtti! Huh!
http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001181195.html
Huh, mitkä puskurit! Vastasin kysymykseen että "Kyllä hän on".
Mies29
Kommentit (19)
Mitä ihmeellistä hän on muka tehnyt jotta on tullut kuuluisaksi
Minulla oli samanlaiset isot ja roikkuvat, painavat rinnat, ennen kuin pääsin rintojenpienennysleikkaukseen. Voi sitä iloa leikkauksen jälkeen kun tilalla oli pienet rinnat jotka ei roiku.
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli samanlaiset isot ja roikkuvat, painavat rinnat, ennen kuin pääsin rintojenpienennysleikkaukseen. Voi sitä iloa leikkauksen jälkeen kun tilalla oli pienet rinnat jotka ei roiku.
Mutku miehet tykkää niin niistä...
Yleensä ns. oikeat nörtit vähän paheksuvat sitä, että jotain kutsutaan nörtiksi sen perusteella, että tykkää star warsista. Tämä "nörtti" taitaa elättää itsensä ihan muilla jutuilla kuin nörttäämällä.
Ettei ois semmonen GAMER GURRRRLLLLL
Rumat tatuoinnit ja tavallinen naama. Joo ei ole maailman seksikkäin.
Mahtanetko edes omata vertailu pohjaa. Itse olen tietokonepelejä harrastava nainen ja nähnyt paljon nätimpiä ;) piireissä. Vaikka ei toki pahan näköinen tuokaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä, että miksi. Tuollaiset isot ja roikkuvat rinnat on kaukana kauniista. Puhumattakaan siitä kuinka v*ttumaisia ongelmia ne aiheuttavat kantajilleen.
Hö, petyin vähän. Oletin sellaista kauniinseksikästä tieteilijänaista :( Se olikin vaan tatuoitu scififani..
En hirveesti tatuoinneista tykkää, mutta ihan hyvät muodot on muuten.
Ihan normaalin näköinen, kaunis nainen. Muutama tatuointi ja isot tissitkö tekee naisesta "vaihtoehtoisesti kauniin"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä siksi että kun naisilla ei ole jalkojen välissä kuin reikä (ennen oli sentään runsas puska jota katsella, mutta nykyään lähes kaikki naiset ajelee alapääkarvat ja sinne jää pelkkä reikä katseltavaksi) niin täytyyhän sitä olla jotain visuaalista tarjolla.
Jos naisella on pieni reikä ja pienet poikamaiset rinnat mitä esitellä niin onhan se ymmärrettävää että moni mies kaipaa enemmän. Kyllä naisetkin varmasti tykkää jo ihan katselunkin puolesta enemmän isosta kalusta kuin pienestä.
T. Mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä ymmärrä, että miksi. Tuollaiset isot ja roikkuvat rinnat on kaukana kauniista. Puhumattakaan siitä kuinka v*ttumaisia ongelmia ne aiheuttavat kantajilleen.
Ehkä siksi että kun naisilla ei ole jalkojen välissä kuin reikä (ennen oli sentään runsas puska jota katsella, mutta nykyään lähes kaikki naiset ajelee alapääkarvat ja sinne jää pelkkä reikä katseltavaksi) niin täytyyhän sitä olla jotain visuaalista tarjolla.
Jos naisella on pieni reikä ja pienet poikamaiset rinnat mitä esitellä niin onhan se ymmärrettävää että moni mies kaipaa enemmän. Kyllä naisetkin varmasti tykkää jo ihan katselunkin puolesta enemmän isosta kalusta kuin pienestä.
T. Mies
Noiko on hyvät tissit? Mulla samanlaiset isot roikkuvat, kaksi vauvaa oon ruokkinut niillä.
Vierailija kirjoitti:
Noiko on hyvät tissit? Mulla samanlaiset isot roikkuvat, kaksi vauvaa oon ruokkinut niillä.
No, ilmeisesti ainakin tuolla naamalle ne toimii. Jos miehiltä siis kysyy.
Boba Fettin tytär.