Vierailija

Omat hygieniajutut laitettu jo ja omat vaatteet.. Minkälaiset vaatteet vauvalle mietin vaan? Jos vaikka sattuu olemaan vaikka 16 astetta lämmintä tai alle?

• ylös 0
  • alas 1

Kommentit (9)

Vierailija

Imetysliivit ja liivinsuojatitsellesi, jos et ole jo niitä pakannut. Vauvalle riittää tuolle säälle esim. college-asu, hattu, ohuet tumput (esim. sukat) käsiin ja jotkut kevyet tossut tai sukat jalkoihin jos olette autolla liikenteessä.

Vierailija

Kamera, naamarasva, hammasharja, hammastahna, liivinsuojia, imetysliivit, ponnareita ja pinnejä, pientä evästä, laturi, puhelin, läppäri/tabletti/lukemista/jotain näprättävää, kotiutumisvaatteet, närästyslääkkeet, tutti, neuvolakortti, deodorantti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vauvalle pitkähihainen body, collogehousut, sukat, pipo ja tumput. Jonkun pienen torkkupeiton voi ottaa jos tuulee.

Vierailija

Mulla oli noi hygieniajutut (lähtöpäivälle myös iso tavallinen side, se sairaalan jättiside on hyvä mutta pullottaa vähän liikaa. Liivinsuojia ja imetysliivit. Kotiinlähtövaatteet itselle ja vauvalle. Joku tuolla jo mainitsikin vauvan vaatetuksesta, mä ottaisin vielä jonkun ohuehkon peiton.
Niin ja noi vauvan kotiutumisvaatteet olin pakannut valmiiksi turvakaukaloon jonka mies toi kun pääsimme kotiin, ei tarvinnut niitä sulloa omaan kassiin.

Jotain karkkia tms jos tykkää sellasia napsia, mä tykkäsin.

Lukemisia en ottanut enää ekan synnytyksen jälkeen, ei vaan tullut luettua.

Kamera/puhelin laturi jne..

Omat suihkutossut ja kotitossut, ne sairaalan tossut/kengät on kauheet. Mulla oli kotitossuina hotellin kertistossut, sai heittää roskiin ne lähtiessä.

Joku neuletakki tai aamutakki, edelleen, sairaalan oma oli sata numeroa liian iso ja tyhmä, oli ihana köllötellä omalla lempineuleella.

Hmm. Enpä mä muuta tarvinnut. Oli mulla paljon muutakin mukana tämän kolmannen synnytyksessä, kun varauduimme sairaalahotelliin pääsyyn, mutta ei päästy niin turhia ne oli.

Vierailija

Mulla oli nämä:

- hammasharja ja hammastahna
- deodorantti
- kasvovoide ja puhdistusaineet
- hiusharja ja ponnareita
- kuivashampoo (mulla on pitkä ja paksu tukka, jota ei voi pestä, jos hiustenkuivaajaa ei ole käytettävissä)
- ripsiväri, bb-voide ja huulirasva/-puna
- omia t-paitoja, sukkia ja alusvaatteita sekä housut (ei todellakaan pakollisia, mutta mulle tulee sairas olo niissä sairaalan kaavuissa. Paljon miellyttävämpää pukeutua omiin vaatteisii)
- puhelimen laturi
- jotain naposteltavaa (synnytyksen jälkeen ja imetyksen alettua mulla oli nälkä koko ajan ja sairaalan ruoat olivat täysin mauttomia)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vesipullo, ehdoton sairaalassa.

Meillä tuotiin kannu yöpöydälle.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.