Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotirouvana pyörittäen nuoria kolleja?

Kotirouva
18.05.2016 |

Moikka kyselisin täältä käsin ihan tälläistä kun itse olen jäänyt täysin kotirouvaksi jokusen vuosi sitten sattuneista syistä ja mieheni on jatkuvasti matkoilla ulkomailla niin sellaista kyselisin että onko se sallittua yksinäisen rouvan saada välillä iltoihinsa ja aamuihinsa tyydytystä? Mieheni kanssa en ole uskaltanut tälläistä päästää suustani mutta ajattelin kysellä onko kellään muulla samanlainen tilanne?

Naapurissamme asustelee komea mies joka on kohtelias ja muutenkin "namu" omasta mielestäni, myös hän on kahvipöydässä kertonut olevansa yksinäinen ja haluavansa auttaa minuakin pääsemään ylitse yksinäisyydestäni elikkä suoraan sanoottuna ihan suora seksiin liittyvä pyyntö.

Itse olen 54 vuotias ja tämä nuorempi herras mies on 31 vuotias. Kellään samanlaista tilannetta?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotirouva kirjoitti:

Moikka kyselisin täältä käsin ihan tälläistä kun itse olen jäänyt täysin kotirouvaksi jokusen vuosi sitten sattuneista syistä ja mieheni on jatkuvasti matkoilla ulkomailla niin sellaista kyselisin että onko se sallittua yksinäisen rouvan saada välillä iltoihinsa ja aamuihinsa tyydytystä? Mieheni kanssa en ole uskaltanut tälläistä päästää suustani mutta ajattelin kysellä onko kellään muulla samanlainen tilanne?

Naapurissamme asustelee komea mies joka on kohtelias ja muutenkin "namu" omasta mielestäni, myös hän on kahvipöydässä kertonut olevansa yksinäinen ja haluavansa auttaa minuakin pääsemään ylitse yksinäisyydestäni elikkä suoraan sanoottuna ihan suora seksiin liittyvä pyyntö.

Itse olen 54 vuotias ja tämä nuorempi herras mies on 31 vuotias. Kellään samanlaista tilannetta?

Itselläni melkein samalainen tilanne tosin itselläni näin miespuolisena 25 vuotiaana on vieläkin tukalampi tilanne nimittäin olin tuossa seksisuhteessa erään vanhemman naisen kanssa ja nyt aloin seurustelemaan yhden oman ikäiseni kanssa mutta tämä vanhempi rouva lähettelee itsestään alaston kuvia ja hamuilee että haluaa tuntea minut sisällään jälleen kerran... Tietenkin haluni ovat olleet samanlaiset ja edelleenkin haluaisin mutta en kehtaisi myöntää julkisesti sitä :D Mutta joo sanoisin että anna mennä vaan pitäähän sitä saada munaa välillä että pysyy järjisssään vai oliko kyseessä vain vkl töitä? Että viikot kotonna ja näi? :)

Vierailija
2/21 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä Kotirouva!

Olen itse 47 vuotias kotiäiti ja voisin sanoa että minulle kelpaisi ainakin mukavan nuoren miehen lämmin läheisyys aina kun muksut on mummolassa yötä tai muuten hoidossa :) Eli tilanne voisi olla sama mutta tarvitsisin vain jonkun kivan miehen tai pojun tänne jonka kanssa tehdä kaikkea tuhmuuksia ;) Voi olla niinkin ettei tarvitsis itse seksiä harrastaa vaan ihan pitää lähellä ja hyvänä :) 

Olen rehellisesti kateellinen sinulle Kotirouva.. Mieheni jätti minut ja lapsemme ihan noin vain lähtien toisen naisen perään... Niin kyllä se miehen apu olisi hyväksi aina välillä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöritä, pyöritä pellavapäitä..

Vierailija
4/21 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te naiset olette siinä onnellisessa asemassa että teidän ei tarvitse kuin pyytää niin saatte sen nuoren kollin sinne jyystämään/halimaan jo tänä iltana :D

Vierailija
5/21 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Te naiset olette siinä onnellisessa asemassa että teidän ei tarvitse kuin pyytää niin saatte sen nuoren kollin sinne jyystämään/halimaan jo tänä iltana :D

Hei sinä vierailija! :)

Jos elämä olisi noin helppoa että menisin vain ja pyytäisin saada seksiä nuoremmalta varmasti niin tekisinkin mutta olen naimisissa oleva rouva ja mieheni on todella tiukka asian suhteen ettei varmana suostu tuollaiseen asiaan :) Mutta jos mielestäsi näin olisi niin kerroppa ihan suoranaisesti että minkälainen tilanne sinulla on nyt? Onko ollu samanlaista tilannetta vai onko vaan kateellisuus päässyt yllättämään? :)

Vierailija
6/21 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nami Nami ;) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos elämä olisi noin helppoa että menisin vain ja pyytäisin saada seksiä nuoremmalta varmasti niin tekisinkin mutta olen naimisissa oleva rouva ja mieheni on todella tiukka asian suhteen ettei varmana suostu tuollaiseen asiaan :) Mutta jos mielestäsi näin olisi niin kerroppa ihan suoranaisesti että minkälainen tilanne sinulla on nyt? Onko ollu samanlaista tilannetta vai onko vaan kateellisuus päässyt yllättämään? :)

No tietenkin jos siinä on mies kuvioissa mukana niin eihän se sitten ole helppoa mutta muuten kyllä :D välillä vaan ihmettelen miksi naiset ei käytä näitä mahdollisuuksia enemmän hyödyksi? Tulijoita olisi ihan varmasti. Itse oon ollut sinkkuna nyt about 6kk ja voisin vaikka heti lähteä tästä pimppaa lipomaan, kriteereinä hyvä hygienia eikä saisi olla REILUA ylipainoo. Suurinosa miehistä on juurikin näin helppoja :)

Vierailija
7/21 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nami Nami ;) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tietenkin jos siinä on mies kuvioissa mukana niin eihän se sitten ole helppoa mutta muuten kyllä :D välillä vaan ihmettelen miksi naiset ei käytä näitä mahdollisuuksia enemmän hyödyksi? Tulijoita olisi ihan varmasti. Itse oon ollut sinkkuna nyt about 6kk ja voisin vaikka heti lähteä tästä pimppaa lipomaan, kriteereinä hyvä hygienia eikä saisi olla REILUA ylipainoo. Suurinosa miehistä on juurikin näin helppoja :)

Mm, liian helpot miehet ei herätä mun metsästysvaistoja, kaipaan haasteita. :D

Vierailija
8/21 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumanaaras kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nami Nami ;) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mm, liian helpot miehet ei herätä mun metsästysvaistoja, kaipaan haasteita. :D

Ja sitten itketään täällä kun ei tuolla rintamalla ole tapahtunut mitään :D

Nooh ihmisen luonne on valitettavasti tämmöinen sukupuoleen katsomatta, sitä kaipaa asioita mitä ei saa tai on vaikee saada.

Vierailija
9/21 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi helvetti, 23 vuotta vanhempaa ämmää, kyllä täytyy miehen olla puutteessa, jos tuollaiseen sortuu.

Vierailija
10/21 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yh-äitinä kirjoitti:

Hei sinä Kotirouva!

Olen itse 47 vuotias kotiäiti ja voisin sanoa että minulle kelpaisi ainakin mukavan nuoren miehen lämmin läheisyys aina kun muksut on mummolassa yötä tai muuten hoidossa :) Eli tilanne voisi olla sama mutta tarvitsisin vain jonkun kivan miehen tai pojun tänne jonka kanssa tehdä kaikkea tuhmuuksia ;) Voi olla niinkin ettei tarvitsis itse seksiä harrastaa vaan ihan pitää lähellä ja hyvänä :) 

Olen rehellisesti kateellinen sinulle Kotirouva.. Mieheni jätti minut ja lapsemme ihan noin vain lähtien toisen naisen perään... Niin kyllä se miehen apu olisi hyväksi aina välillä! :)

Varmaan moni "kolli" olisi kiinnostunut "pyöritellä" sinua, mutta minä miehenä olisin kiinnostunut oikeasti tapaamaan. Mitenkähän se onnistuisi?

Vierailija
11/21 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanata. Vasta tässä pari päivää sitten oli kysely, että miten hurmata vanhempi mies, ikää 34v.

Vierailija
12/21 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi varmasti paneskelee nuoria misuja työmatkoilla. Joten en usko että sinunkaan kannattaa yksin istua kotona miestäsi odottelemassa.

Vierailija
13/21 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi varmasti paneskelee nuoria misuja työmatkoilla. Joten en usko että sinunkaan kannattaa yksin istua kotona miestäsi odottelemassa.

Näinhän se on !

Vierailija
14/21 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 28v. mies ja ollut avoliitossa jo seitsemän vuotta ja joudun elämään puutteessa, kun itse haluan seksiä useita kertoja viikossa ja avovaimo vain muutamia kertoja kuukaudessa ja välillä ei sitäkään. Helpoin ratkasu on varattu nainen, jolla on sama tilanne. Niitä onneksi tuntuu löytyvän. Ja löytyy sinkku naisiakin joita kiinnostaa varattu mies... Itse olen pitänyt yläikärajana 40v. naista jolla on sporttinen kroppa. Nyt ei valitettavasti ole "salarakasta".

Eli etsi itsellesi varattu mies! Sillä ne puutteet ja hellyyden kaipuut lähtee!

Vierailija
15/21 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varatussa miehessä on yleensä sopivasti haasteita ;)

nimim.  varattu 28v. mies vailla puumaa

Vierailija
16/21 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ja seksi. Eikö teillä vittu mitään muuta ole mielessä?

Oletteko kuulleet masturboinnista? Ei tule tauteja, ongelmia eikä perheet hajoa.

Jos on pakko saada vierasta, erotkaa! Räkälät on täynnä teidänlaisillenne sopivaa seuraa.

Vierailija
17/21 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksi ja seksi. Eikö teillä vittu mitään muuta ole mielessä?

Oletteko kuulleet masturboinnista? Ei tule tauteja, ongelmia eikä perheet hajoa.

Jos on pakko saada vierasta, erotkaa! Räkälät on täynnä teidänlaisillenne sopivaa seuraa.

Ihanko tosissaan väität että masturbointi korvaa toisen ihmisen läheisyyden ja kosketuksen :D

Vierailija
18/21 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nami Nami ;) kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todetaan tähän vielä että en ole kateellinen sillä mitä enemmän naiset antaa sitä enemmän miehet saa :)

Naisilla on valtit näissä asioissa, käyttäkää niitä!

Vierailija
19/21 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon vasta 34v kotirouva, ja todellakin tekisi mieli saada nuorempaa miestä omani työmatkojen aikana. Sopivaa ei vain tahdo löytyä.

Vierailija
20/21 |
15.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen aloite olisi korrekti ensimmäisellä kerralla mieheltä kun kuitenkin silmäpeli ja muu kertoo että van hempi yksinäisyyttä valittelevat leskirouva olisi kovasti kiinnostunut "leikeistä" ?

Ajattelin että antaisin nuolemalla hänelle ihan kunnon orkut vaikka ensin niin ei tarvitsisi rouva ajatella että omaa nautintoa vain havittelen.

Tykkäänkin kyllä antaa suuseksiä, ei siinä mitään.

Kertokaa mahtaisiko toimia, vai säikähtäisikö?

t. Ei nuori, mutta paljon nuorempi mies lesken näkökulmasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan