Vierailija

miksi mua ahdistaa oon ihan kuset housussa :(( mitä jos en osaa vastata sen kysymyksiin vittu

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

Miksi mopokaupoissa pitäisi osata vastata kysymyksiin vittu ?  ;=)

Kunhan ei vain kauppoja tehtäessä pääse mopo karkaamaan, niin kaikki menee hyvin! :=D

Vierailija

Vinkiksi vain, että ei sun tarvitsekaan osata vastata sen kysymyksiin "vittu". Mä vähän veikkaan, ettei sellaista kysymystä edes tule, johon toi v-alkuinen sana olisi se oikea vastaus. Joten ole huoleti vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Katsot vaan netistä mopon tiedot, ja näytät sille. Sanot että sua ei kiinnosta tekniset tiedot, olet vaan ajanut sillä, ja kerrot jos olet kaatanut mopon.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Katsot vaan netistä mopon tiedot, ja näytät sille. Sanot että sua ei kiinnosta tekniset tiedot, olet vaan ajanut sillä, ja kerrot jos olet kaatanut mopon.

Kun tilanne on juuri tämä, en tajua tekniikasta/autoista mitään enkä ole ajanut sillä itse juuri lainkaan. Jos se kysyy jotain niin olen että hetkinen, saanko kilauttaa kaverille :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kun tilanne on juuri tämä, en tajua tekniikasta/autoista mitään enkä ole ajanut sillä itse juuri lainkaan. Jos se kysyy jotain niin olen että hetkinen, saanko kilauttaa kaverille :(

Heh niin niin mopoista... kröhöm

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.