Vierailija

Hiphei, vaikka niin jännitin, niin onneksi juuri tuli kutsu varsinaiseen valintakokeeseen Laureaan!
Miten teillä muilla?

• ylös 1
  • alas 0

Kommentit (9)

Kata25689

Ei ole tullut kutsua Diakista ainakaan, mutta lähettivät vain pistemäärät. Onko muut saaneet Diakista tiedon ja millä pistemäärillä kutsun?

Vierailija

Mille alalle? Itse hain sosionomiksi HAMKiin ja sain kutsun valintakokeisiin! Pisteitä oli 80,1 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kata25689 kirjoitti:
Ei ole tullut kutsua Diakista ainakaan, mutta lähettivät vain pistemäärät. Onko muut saaneet Diakista tiedon ja millä pistemäärillä kutsun?

Veikkaan että jos olet saanut pistemäärän vain niin kutsua ei ole tulossa :/

Vierailija

Kata25689 kirjoitti:

Tänään sain Diakista kutsun, sosionomiksi. Pisteitä oli 74,5.

Vierailija

Mun käsittääkseni monesta koulusta ei ole tullut kenellekään kutsuja vielä, joten uskon, että toivoa on vielä jäljellä! :D

Vierailija

Kata25689 kirjoitti:

Joku oli sanonut, että oli saanut Diakista kutsun.

laureahakija

Itse sain sähköpostilla ensin kutsun laurean monimuoto sosionomi-kokeeseen, ja vähän myöhemmin pisteet soteli-kokeesta.

Vierailija

Eilen tuli pisteet ja tänään kutsu. Pisteitä 92 ja haen metropolian bioanalytiikkaan

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.