Voisitko seurustella ihmisen kanssa joka kutsuu ranskalaisia ranuiksi/raneiksi?
Kommentit (17)
Olen avioliitossa sellaisen henkilön kanssa. Eroan, jos osaat perustella, miksi sana ranu on parisuhteen este.
Toki, ei haittaa kunhan meillä kotona ei ranuja syödä. En voi sietää perunaa tai edes sen hajua. Mies voi mussuttaa ranunsa vaikka mäkkärissä.
Jaaa-a.
Ei ole minulla ihan ykköspaikoilla tuollainen kriteeri kumppanin valinnassa.
Voisin kuvitella, että on huumoria tyypillä ...ja se on positiivinen kriteeri.
En voisi! Olen tosissani. Olin treffeillä ja mies kertoi että aikoo tehdä macronboxia. Kysyin mitä se on ja suomensi että makaronilaatikko. Välitön turnoff.
Vierailija kirjoitti:
Olen avioliitossa sellaisen henkilön kanssa. Eroan, jos osaat perustella, miksi sana ranu on parisuhteen este.
Sanokoo aviopuolisosi myös perunoita peruiksi?
Voisitko seurustella ihmisen kanssa joka sanoo makkaraperunoita makkispekkiksiski? Tervetuloa Kotkaan :)
Raneiksi ilman muuta. Ranuja en yhdistä ranskalaisiin.
(Perunoita saa sanoa myös peruiksi.)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanokoo aviopuolisosi myös perunoita peruiksi?
Ap:n logiikalla peunat olisi perulaisia, koska kirjoittaa ranskalaisista eikä ranskanperunoista.
Vierailija kirjoitti:
En voisi! Olen tosissani. Olin treffeillä ja mies kertoi että aikoo tehdä macronboxia. Kysyin mitä se on ja suomensi että makaronilaatikko. Välitön turnoff.
Meinasi lentää kahvit näppikselle kun luin tämän :D
11 vuotta tässä olen sellaista miestä jo katsellut, kaksi lasta tehty hänen kanssaan. On hyvä, huomioiva ja välittävä mies ja isä, mutta toki hänet ois pitäny ranujen takia skipata. Tyhmä minä :(
Mun mummo keitti aina pernoja. (Perunoita). Voisin ajatella parisuhdetta jopa masuasukista puhuvan miehen kanssa joten nämä ei mul,e ole kynnyskysymyksiä.
Vierailija kirjoitti:
11 vuotta tässä olen sellaista miestä jo katsellut, kaksi lasta tehty hänen kanssaan. On hyvä, huomioiva ja välittävä mies ja isä, mutta toki hänet ois pitäny ranujen takia skipata. Tyhmä minä :(
Jätä se sika! Anteeksiantamatonta tuollainen... Jaxuhali! <3
Rane = kingi, ranu = ranskalainen peruna
t. kielitoimiston kesähessu