Postin ruohonleikkuupalvelu
http://www.aamulehti.fi/kotimaa/postinjakajan-ensimmainen-ruohonleikkuu…
Hyvä posti! Kahden päällikön ja kahden työntekijän voimin oltu leikkaamassa ruohoa ja saavutus oli se, että saatiin ruohonleikkuri käyntiin!
Kommentit (13)
Mä ottaisin tän palvelun mut meillä on vain käsikäyttöinen leikkuri :/ se on ainaki helppo käyttää!
Olen ollut puutarhaosastolla hommissa ja leikannut jokusen tuhat kilometriä nurtsia, lisäksi on nykyisin itsellä 2500 neliön piha. Jos posti aikoo homman hoitaa kunnialla, kannattaisi hommata omia ruohonleikkureita ja huoltaa niitä säännöllisesti. Asiakkaisen mitä sattuu peleillä ei tule sujumaan.
Joo luultavasti ne joilla on hyvä leikkuri jaksaa leikata itsekin ja ne joilla on kauhea romu haluaa ulkoistaa homman. Tälleen kärjistettynä.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut puutarhaosastolla hommissa ja leikannut jokusen tuhat kilometriä nurtsia, lisäksi on nykyisin itsellä 2500 neliön piha. Jos posti aikoo homman hoitaa kunnialla, kannattaisi hommata omia ruohonleikkureita ja huoltaa niitä säännöllisesti. Asiakkaisen mitä sattuu peleillä ei tule sujumaan.
Mutta kun ne ruohonleikkurit ja niiden huolto maksaa. Pitäähän postin jotakin tienata tässä hommassa, tuskin se pääjohtajaa haittaa, vaikka postinjakajat hiki päässä ajelee nurmikkoa sillä toimimattomalla pelillä.
Sama kun oon ite joskus tehnyt kotisiivouksia. Kiva se on imuroida jollakin sata vuotta vanhalla imurilla ja pyyhkiä pölyjä Erkki vainaan vanhoilla alushousuilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kun ne ruohonleikkurit ja niiden huolto maksaa. Pitäähän postin jotakin tienata tässä hommassa, tuskin se pääjohtajaa haittaa, vaikka postinjakajat hiki päässä ajelee nurmikkoa sillä toimimattomalla pelillä.
Sama kun oon ite joskus tehnyt kotisiivouksia. Kiva se on imuroida jollakin sata vuotta vanhalla imurilla ja pyyhkiä pölyjä Erkki vainaan vanhoilla alushousuilla.
Repesin tälle niin täysin! :D Ja sääliksi käy nuo postin työntekijät. Eihän ne surkealle johtoportaalleen mitään mahda...
Säälittävää! Miksei postinjakajat voi vaan jakaa postia ja sitten ruohonleikkaajat ja puutarhatyöntekijät olisi erikseen. Ihan miten vaan, ei ole mun päänsärkyni mutta noita työntekijöitä kyllä käy vähän sääli.
Juu nro 6, just noin. Harrastelijamaista yrittämistä. Ja lopputulos on sitten hukkaan heitettyä aikaa ja tuottamatonta työtä, kun postissa kuvitellaan, että kyllähän se nurtsi nyt leikkaantuu ihan siinä sivussa. Mitä nyt kesähelteellä paarmoja huitoessa ja vastaavaa. Asiakkaan kone ei käynnisty tai ei ole nähnyt öljyä ja teroitettuja teriä ainakaan viiteen vuoteen, savuttaa ja sammuu, seissyt ulkona sateessa ruostumassa. Ja haukut saa taas postinjakajarukka. "Mitä palvelua tämä tämmönen on"
Ei oikein edistä mielestäni liiketoimintaa tai yrityskuvaa luottaa asiakkaiden vehkeisiin. Vähän kuin timpuri menisi duuniin ilman omia koneita ja asiakas sanoisi, että ei just nyt löydy sitä porakonetta, mutta tämmöinen isoisän käsin veivattava olisi. Että onkohan se illalla jo valmis se meidän autotalli?
terv. 3
Silloin kun tieto tästä Postin uudesta palvelusta tuli oli ketju jossa sitä tietysti kovasti taivasteltiin. Jotkut olivat sitä mieltä että asiakkaan välineet ja nurmikkokin saattavat olla mitä sattuu eikä se ruohonleikkuu ole itsestäänselvän helppoa hommaa jonka kuka tahansa tekee hyvää jälkeä tuottaen. Saivat osalta kommentoijista kuraa niskaan. No, tässä se sitten nähtiin.
Minusta nuo työt eivät kuulu postinkantajille, jos johto on sitä mieltä että sopii Postin työntekijöille ovat sitten hyvät ja menevät itse leikkaamaan nurmikoita ja antavat jakajien tehdä varsinaisen työnsä kunnolla.
Jännityksellä odotamme hoivapalvelujen alkamista postin taholta..
Kotihoito voidaankin sitten lakkauttaa, postinkantaja voi tuikata mummuille valmisruoankin postiluukusta kierrosta tehdessään.
Puolen tunnin aikaraja vielä, voi taivas varjele. Sitten jollain on kaiken maailman puskia tai joku kivinen rinne siinä, kyllä on koiran hommaa sanon minä. Leikkaat jonkun kalliin puuntaimen tai kukkapenkin päältä niin saat korvat punaisena lähteä, kun haukutaan.
Ja siihen se aika manikin, kun neljän hengen voimin ihmeteltiin ja kännisteltiin konetta