Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Surullisinta, mitä olette nähneet?

Vierailija
18.05.2016 |

Lohduttomasti itkevä isä pienen lapsensa haudalla kun olin viemässä mummuni haudalle kukkia.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:(

Vierailija
2/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vankeudessa pienissä häkeissä elävien lintujen katseet ulkomailla. Niin tyhjät, sameat katseet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsässä lojunut kiinni teipattu pahvilaatikko, jossa oli sisällä kuollut kissaemo, yksi kuollut pentu ja kaksi hädintuskin elävää.

Vierailija
4/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävelin töistä kotiin keskustan läpi, kaunis, talvinen pakkaspäivä, n. -25 astetta pakkasta. Vastaan tuli viimeisen päälle pakkeloitu, farkuissa, topissa ja nahkatakissa huiteleva teiniäiti. Näitähän on 13 tusinassa eikä siinä mitään mutta tällä oli mukana n. 6-8kk lapsi rattaissa. Ei siis edes vaunuissa vaan istuallaan sellaisissa rimpularattaissa, matkarattaat tmv? Lapsella oli pelkkä potkupuku, ei hattua, ei hanskoja, ei mitään peitettä. Olen nähnyt painajaisia lapsen kasvoista ja niistä pienistä, sinisistä sormista. En unohda koskaan sitä näkyä.

Vierailija
5/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies joka potki ja hakkasi naistaan maassa. Verta joka puolella. Nainen itkee hädissään ja peloissaan. Mies ei välitä yhtään mitään mitä tekee. Kukaan ei puutu tilanteeseen koska pelkäävät itselleen käyvän jotain. Mieluummin seisovat vieressä ja toljottavat tilannetta kauhuissaan. Paitsi minä.

Vierailija
6/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran kävelin töistä kotiin keskustan läpi, kaunis, talvinen pakkaspäivä, n. -25 astetta pakkasta. Vastaan tuli viimeisen päälle pakkeloitu, farkuissa, topissa ja nahkatakissa huiteleva teiniäiti. Näitähän on 13 tusinassa eikä siinä mitään mutta tällä oli mukana n. 6-8kk lapsi rattaissa. Ei siis edes vaunuissa vaan istuallaan sellaisissa rimpularattaissa, matkarattaat tmv? Lapsella oli pelkkä potkupuku, ei hattua, ei hanskoja, ei mitään peitettä. Olen nähnyt painajaisia lapsen kasvoista ja niistä pienistä, sinisistä sormista. En unohda koskaan sitä näkyä.

Sun olisi pitänyt tehdä jotain.

Vierailija
7/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä lähti ja jätti kaksi lastaan. Sen isomman lapsen kyyneleet ja hätääntynyt ilme :( kun ei ymmärtänyt yhtään mitä tapahtuu. Sanottiin vaan, että isä lähtee nyt töihin, mutta lapsi näytti tajuavan jotain oleellista.

Syöpäsairaan kammottava työpaikkakiusaaminen. Vitivalkeat kasvot ja se lääkepurkkiarsenaali, ja väittivät, että "ei sitä mikään vaivaa". Muistan myös aina, kuinka tämän kiusaajajoukon "päällikkö" ja osaston pomo sanoi minulle kerran "Älä sinä nuori tyttö ota ittelles koskaan miestä. Niistä ei ole kuin harmia. Just kun saat unen päästä kiinni, niin ollaan muna pystyssä hieromassa, että nyt, nyt sitä pitäis saada". Jotenkin nautin  :)

Vierailija
8/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi surullisinta asiaa, en osaa päättää kumpi on pahempi. Nälkään nääntymäisillään oleva pallomahainen vauva imemässä nälkään nääntymäisillään olevan etiopialaisäidin täysin tyhjää nahkapussirintaa. Tämä iski niin kovaa kun itsellä oli pieni vauva. Nytkin alkaa itkettää.

Toinen oli Melankolian kaksi huonetta -dokumentissa se kohtaus kun syöpäsairas äiti joutuu jäämään yksin huoneistoonsa Grosnyiin sänkyyn makaamaan, lapset viedän lastenkotiin turvaan jonnekin satojen kilometrien päähän, ja pieni alle kouluikäinen poika seisoo siinä ovella ja menee vielä kerran halaamaan äitiään viimeisen kerran että "maama" ja joutuu lähtemään pois. En pääse tuosta yli ehkä ikinä.

Vierailija
9/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ensimmäisenä auto onnettomuudessa paikalla. Nainen kuskin paikalla, elottoman oloisena verissään. 2 alle 10-vuotiasta lasta takapenkillä käsi kädessä.

Se lasten järkyttynyt katse kun he tuijottivat äitiään. Ja se kuinka he pitivät toisiaan kädestä. Nainen oli hengissä ainakin siinä vaiheessa kun hänet siirrettiin helikopteriin.

Vierailija
10/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naarassorsa oli tehnyt pesän padon alajuoksulle kivikkoon. Olin tuolloin lapsi, ja seurailin kovin innostuneena sorsaemon pesänrakennuspuuhia. Muniakin taisi jo tässä vaiheessa olla. Sitten eräänä päivänä patoluukut avattiin, ja katselin, kuinka sorsa nousi hämillään kellumaan nousevan veden varaan ja ui rantaan. Sinne jäivät munat, kylmän veden alle :(

Vierailija
11/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin ensimmäisenä auto onnettomuudessa paikalla. Nainen kuskin paikalla, elottoman oloisena verissään. 2 alle 10-vuotiasta lasta takapenkillä käsi kädessä.

Se lasten järkyttynyt katse kun he tuijottivat äitiään. Ja se kuinka he pitivät toisiaan kädestä. Nainen oli hengissä ainakin siinä vaiheessa kun hänet siirrettiin helikopteriin.

Tällaisesta ei toivu koskaan.

Vierailija
12/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä video:

Vierailija
13/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä video:

Minunkin mielestäni on todella surullista aina, kun Youtube ilmoittaa, että video ei ole käytettävissä. Ihan sydän särkyy. :(

Vierailija
14/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koe-eläin apina jonka päähän oli ruuvattu metallikehikko. Livenä siis, ei kuvana tai filmillä.

Vierailija
15/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai pahinta nähdä ystävien sairastuvan ja kuolevan pois....mutta ihan konkreettisesti muistan aina kun viereisen kerrostalon ikkunasta putosi pieni lapsi. Jotain 3tai4 kerros. Sitä ei tajunnut ei ymmärtänyt mitä tapahtui. En tiedä kuka ambulanssin soitti, silloin ei kännyköitä ollut eikä minulla lankapuhelinta. Lapsi kuoli sairaalassa.

Vierailija
16/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koe-eläin apina jonka päähän oli ruuvattu metallikehikko. Livenä siis, ei kuvana tai filmillä.

Aloin itkeä. Niin sairasta ja niin väärin.

Vierailija
17/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreiden vakiintuminen suomalaiseen puoluekenttään.

Vierailija
18/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä et sanonut mitään!? Tollasiin saa ja pitää puuttua, ehkä se ämmä ei tajunnut! Pitää ilmoittaa lastensuojeluun, voi olla vaikka narkki

Vierailija
19/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen presidentti Hakaniementorilla muovikassi kädessään.

Vierailija
20/27 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi pitänyt puuttua!!!! Tuollainen asia kuuluu kaikille! Poliisi tai lastensuojelu, oma puhuttelu edes kysymys miksi?