Surullisinta, mitä olette nähneet?
Lohduttomasti itkevä isä pienen lapsensa haudalla kun olin viemässä mummuni haudalle kukkia.
Kommentit (27)
Siskon löysin ulkoliiteristä hirttäytyneenä. Isä ja äiti oli matkoilla. Kaikki piti olla hyvin.
Perhe hajosi ja kaikki ollaan etäännytty toisistamme.. Siinä meni kaikki.
Äidin hakkaavaan vauvaansa ja kouria nyljettävä elävältä ja kiehumassa elävältä. Netissä levinneitä videoita
Vierailija kirjoitti:
Koe-eläin apina jonka päähän oli ruuvattu metallikehikko. Livenä siis, ei kuvana tai filmillä.
Minä muistan, kun olin pieni poika ja halusin isona lääkäriksi tai pankkiiriksi. Teini ikäisenä tajusin jos haluan harjoittaa näitä ammatteja minun pitää myydä sieluni paholaiselle. En myynyt.
Kun joku on kukkona tunkiolla vaikka kuinka kurjissa oloissa, että hän määrää. Luulisi kaikkien tahtovan pois.
en laita enempää videoita tähän koska jo nämä kaksi videota saa kyyneleet silmiini,vaikka olenkin mies.Näitä on tubessa jonkin verran mutta en koskaan ole kyennyt katselemaan niitä kovinkaan montaa.
Kymmenvuotias suojelemassa seitsemänvuotiasta pikkuveljeä äidin hakkaamiselta.
Kolmevuotias autistiseksi väitetty ison perheen kuopus joka ei osannut puhua, mutta otti heti aktiivisesti kontaktia kun häneen otettiin ensin kontaktia, katsoi silmiin, pyrki syliin, keksi leikkejä muiden kanssa. Eli käytännössä oli elännyt täysin eristettynä perheessään kun vanhemmilta ei riittänyt energiaa kaikille, ja tämä kerta oli ensimmäinen kun joku otti kontaktia.
Viisivuotias joka ei saanut olla sylissä koska hän oli poika.
Esiteini-ikäinen joka kävi koulussa sukkasillaan koska ei ollut ketään joka olisi ostanut hänelle kengät.
Serkkujeni ennenaikaiset kuolemat, heidän arkkunsa ja itkevät vanhemmat arkulla jne.