Miten te muut naiset jaksatte aina poistella niitä bikinikarvoituksianne (siis alapään?) Siihenhän tuhraantuu hirveesti aikaa
Eikä lopputulos kestä kuin hetken ja kohta pitää olla taas poistamassa ne kirotut karvat.
Mulla ainakin on menny jo hermo kyseiseen hommaan. Annan kasvaa luomuna. On mulla tärkeämpääkin tekemistä kuin hinkuttaa jotain alapään karvoja. 😁
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Ai täällä on vastailemassa vaan nämä, joilla ei kasva edes kunnolla karvat. Ite oon vaaleakarvainen, mutta niitä on tooosi paljon ja kasvavat todella rivakkaan tahtiin: tyyliin, jos sheivaan aamulla bikinirajat, illalla on jo näkyvä sänki.
Kerran tuli kaverin kanssa puhetta karvojen ajelusta ja kerroin, kuinka epiloidessa reisistä tuntuu viheliäiselle. Kaveri oli tosi hämmästynyt, kasvaako joillakin muka reisissäkin karvaa, jota ajella? Mä olin että joo, ihan sellainen ihon peittävä karvamatto... Kyllä muakin risoo tämä loputon suo näiden karvojen kanssa, mutta haluan olla karvaton, joten aikaa ja vaivaa kuluu.
Niinpä! Mulla on vielä lisäksi tosi tummat, liki mustat noi karvat eikä kyllä tulis mieleenkään sheivailla, sitä sängen pistelyä ei kestä Erkkikään :-)
Mä en jaksakaan. Epilaattoria käytän ja silti pukkaa uutta näkyvää karvaa parin päivän päästä. Sheivaamista ei kestä iho ja se piikikäs sänki on aivan jäätävä jo 12h päästä.