Millainen isoäiti haukkuu lapsenlapselleen tämän äitiä?
Olen jo aiemmin sanonut isoäidilleni, että pitää turpansa kiinni. No pitihän se pari vuotta ja nyt taas aloitti. Ens kerralla nostan sellaisen metelin, ettei tarvitse olla enää missään tekemisissä sen kanssa.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs se sitten sinusta haukkui? Et kestä arvostelua ja totuutta, vai haukkui ihan perättömiä?
Mä oon se lapsenlapsi...
No mitä se sun äidistä sanoi sitten? Onko sinun jotenkin vaikeaa tai henkistä estettä kirjoittaa tänne niitä asioita? Mitä vittua sä tule tänne itkemään ennenkuin edes tiedetään minkä saatanan takia sä täällä olet?
Osaaksä pelle lukea?! Mitä vitun väliä sillä on millä sanoilla isoäiti haukkui jos kerran haukkui!!
Turpa kiinni saatana! No tottakai meitä kiinnostaa tietää miten se sun äitiä haukkui. Mitä vittua oikeesti?! Vituttaako sua siis se että sua nyt vain se haukkuminen pelkästään? Häh? Ehkäpä oli ihan aiheellista. Kolikolla on aina kaksi puolta.
No ei kiinosta, sinä agressiivinen ämmä täällä jankkaat turhanpäivästä asiaa. Ymmärrätkö että Ap:ta vituttaa että hänelle haukutaan äitiänsä, ei se onko se aiheellista vai ei!! Dorka
Sä tässa taida olla ihan vitun vammainen dorka... Yleensä kun ihmistä haukutaan on siihen joku syy. Säkö et kestä minkäänlaista kritiikkiä. Jos haukutaan ihan aiheesta niin eihän siitä tarvitse vittuuntua. Onko teillä kaikilla jokin aivovamma?
voi vitun pelle, jos tarvii haukkua jotain ihmistä niin sen voi varmaan sanoa kys. Ihmiselle eikä hänen lapselleen. Siitähän tässä nyt oli kyse apina!
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni ihmisille joille syntyy lapsenlapsia pitäisi jo antaa kuolettava piikki. Ei yhteiskunta kestä tätä hoivaamista.
Miten luuulet yhteiskunnan kestävän sen , jos kaikki mummojen tekemä lastenhoitotyö kaatuisi Teidän rikkaiden veronmaksajien kontolle?
Taitaisi tulla iso lasku.
^^ etkö sä osaa lukea? Eihän se sitä lapsenlasta haukkunut vaan sen lapsenlapset äitiä. Eli mummo haukkui omaa tytärtään eikä tämän tyttären lapsi ymmärrä miksi täytyy haukkua hänelle.
Mun isovanhemmat teki tuota myös. Eivät ikinä tykänneet äidistäni ja antoivat sen kuulua. Kun äitini lopetti heillä käymisen niin sitten haukuttiin meille lapsille. Ikävää kuultavaa, usein lähdimme pois. Lopulta en enää ollut heidän kanssaan tekemisissä. Ei sitä oman vanhemman haukkumista kukaan jaksa kuunnella loputtomiin. Meillä ei auttanut edes se että pyysi lopettamaan. Ei, he vaan kertovat mulle totuuksia jotka mun on hyvä tietää. Paskaa ne jauhoi, ei mitään muuta.
Huvittavaa on, että serkkuni suorastaan jumaloivat näitä, nyttemmin jo edesmenneitä, isovanhempia. Asuivat heistä sen verran kauempana etteivät joutuneet tätä haukkumista ym. kokemaan. Välillä tekis mieli kertoa todellisuus (isovanhemmat siis haukkuivat kaikki, myös näitä serkkujen vanhempia ym. Olivat hyvin negatiivisia ihmisiä), vaan onko sillä enää väliä. Pitäköön luulonsa.
Vierailija kirjoitti:
Minun mielestäni ihmisille joille syntyy lapsenlapsia pitäisi jo antaa kuolettava piikki. Ei yhteiskunta kestä tätä hoivaamista.
Vanhempani olivat isovanhempia jo reilu nelikymppisinä. Siinä olisi mennyt monta hyvää työvuotta hukkaan ja jonkun muun olisi täytynyt huolehtia silloin vielä alaikäisistä sisaruksistani :D joo, vitsihän se oli, mutta kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs se sitten sinusta haukkui? Et kestä arvostelua ja totuutta, vai haukkui ihan perättömiä?
Mä oon se lapsenlapsi...
No mitä se sun äidistä sanoi sitten? Onko sinun jotenkin vaikeaa tai henkistä estettä kirjoittaa tänne niitä asioita? Mitä vittua sä tule tänne itkemään ennenkuin edes tiedetään minkä saatanan takia sä täällä olet?
Osaaksä pelle lukea?! Mitä vitun väliä sillä on millä sanoilla isoäiti haukkui jos kerran haukkui!!
Turpa kiinni saatana! No tottakai meitä kiinnostaa tietää miten se sun äitiä haukkui. Mitä vittua oikeesti?! Vituttaako sua siis se että sua nyt vain se haukkuminen pelkästään? Häh? Ehkäpä oli ihan aiheellista. Kolikolla on aina kaksi puolta.
No ei kiinosta, sinä agressiivinen ämmä täällä jankkaat turhanpäivästä asiaa. Ymmärrätkö että Ap:ta vituttaa että hänelle haukutaan äitiänsä, ei se onko se aiheellista vai ei!! Dorka
Sä tässa taida olla ihan vitun vammainen dorka... Yleensä kun ihmistä haukutaan on siihen joku syy. Säkö et kestä minkäänlaista kritiikkiä. Jos haukutaan ihan aiheesta niin eihän siitä tarvitse vittuuntua. Onko teillä kaikilla jokin aivovamma?
voi vitun pelle, jos tarvii haukkua jotain ihmistä niin sen voi varmaan sanoa kys. Ihmiselle eikä hänen lapselleen. Siitähän tässä nyt oli kyse apina!
KERRO NYT ETTÄ MITÄ VITTUA SE HAUKKUMINEN OLI? JOS ELÄT PÄIN VITTUJA JA TET TYPERIÄ ASIOITA ELÄMÄSSÄSI NIIN KYLLÄ SE VÄHÄN MUMMOLEKIN KUULUU. SÄ ET NYT TAJUA OLLENKAAN MITEN TÄMÄ MAAILMA TOIMII. TÄÄLLÄ ON KATO MUITAKIN.
En oo toi jolle reuhkaat, mutta ei todellakaan kuulu sulle tai muille miten haukkui ja mitä pahaa puhui äidistäni. Joten voisitko poistua ja mennä vaikka haukkumaan omille lapsenlapsillesi heidän vanhempiaan.
Ap (pakko näköjään alkaa allekirjoittamaan kaltaisesi idiootin takia)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon se lapsenlapsi...
KERRO NYT ETTÄ MITÄ VITTUA SE HAUKKUMINEN OLI? JOS ELÄT PÄIN VITTUJA JA TET TYPERIÄ ASIOITA ELÄMÄSSÄSI NIIN KYLLÄ SE VÄHÄN MUMMOLEKIN KUULUU. SÄ ET NYT TAJUA OLLENKAAN MITEN TÄMÄ MAAILMA TOIMII. TÄÄLLÄ ON KATO MUITAKIN.
Painu vittuun kun ymmärrys on heikompi kuin apinalla
Mun isän puoleinen mummo, haukkui kunnes tuli muistisairaaksi jatkuvasti minua kaikesta. nykyään en edes käy sitä katsomassa.
silleen ne välit tuhotaan omalla käytöksellä.
Kamala mummo. Ihankuin se koittaisi saada sinun ja äitisi välit rikottua.
Itse tekisin niin, että aina kun isoäiti edes pienen puolikkaan sanan koittaisi äidistäsi sanoa, minä heti toppaisin, lähtisin menemään ja sanoisin että jutellaan sitten uudestaan kun olet valmis pyytämään anteeksi. Sitten en ottaisi mitään yhteyttä ennen anteeksipyyntöä. Oppisipahan isoäitikin kunnioitusta. Tai sitten ei oppisi, mutta sinun ei ainakaan enää tarvitsisi kestää ilkeää käytöstä.