Suomalaisia julkkispariskuntia, jotka eivät mielestäsi sovi yhteen?
Tai joiden yhdessäolo on aiheuttanut sinussa hieman ihmetystä?
Mulle selvisi vasta vähän aikaa sitten että Elina Knihtilä ja Tommi Korpela on naimisissa. En tiedä miksi, mutta minusta epäsuhtainen pari. Mukavan oloisia toki molemmat mutta en tiedä miks tuli sellainen "väärin"-viba.
Kommentit (249)
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä Jenni ja Elias vaikuttais ihan söpöiltä yhdessä, en kylläkään tiennyt että he ovat yhdessä.
Samaa mieltä, Sara ja Roope on ihan random-pari ja mielestäni huonontaa Roopen julkisuuskuvaa selvästi että on tuollaisen tyrkkymissin kanssa. Tosin koko Roopen julkisuudessa olo ylipäätään on suuri mysteeri, ei hän ole missään erikoisen lahjakas joten en tajua miten on voinut käydä sellainen hillo että töitä tulee ovista ja ikkunoista.
Luulenpa että se hillo on sukunimi = suhteet.
Mä en seuraa pahemmin uutisia tms. Mutta junon fanina tiedän Junon ja Jannan (ovat toki jo eronneet) mut kyllä sai ihmetellä! Eivät mielestäni todellakaan sopineet yhteen! Junolle olin kuvitellut jonkun pikkuisen söpön hippitytön :D
Vierailija kirjoitti:
Mä en seuraa pahemmin uutisia tms. Mutta junon fanina tiedän Junon ja Jannan (ovat toki jo eronneet) mut kyllä sai ihmetellä! Eivät mielestäni todellakaan sopineet yhteen! Junolle olin kuvitellut jonkun pikkuisen söpön hippitytön :D
Mun on vaikea kuvitella Junoa avioliitossa kenenkään kanssa. Hengailusuhteessa vaan. Tai miksei aviossa jonkun kanssa jolle avioliitossa uskollisuus ei ole tärkeää.
Vierailija kirjoitti:
Jouni Hynynen ja ... No sen hauska nainen
Eikä se ole edes hauska.
Kari-Pekka ja Merja täälläkin. Samoin Tommi Korpela ja Elina. Ja Sara ja Roope. Äkkiä mietittynä ei tuu muita mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Salkkari pariskunta, "Jiri ja Peppi". Ovat niin eri tasoa. Ois luullut Mikon etsivän jonkun tasoisensa. Samoin kun Uniikki ja Teittinen. Naurettavia yhdessä.
"Jiri" on naurettava räkänokka ja oravan näköinen. Miten niin eivät ole samaa tasoa????!!! "Peppihän" on selvästi kauniimpi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miksi pariskuntien pitäisi sopia yhteen? Sovitteko itse yhteen kaikkien tuttavapariskuntienne kanssa vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Merja Larivaara ja Kari-Pekka Toivonen.
Larivaara vaikuttaa kylmältä, Toivonen taas symppikseltä. Kanssaan työskennelleet ovat sanoneet vähän samaa.
Larivaara tosiaan vaikuttaa aikamoiselta noita-akalta, mutta onko mikään ihme kun mies pettää jatkuvasti? Terveisin KP:tä paneskellut
Miksi ihmeessä sen teit kun näköjään ymmärrät ettei se vaimosta tunnu millään lailla hyvältä?
Miksi mua kiinnostaisi vaimon ajatukset kun en häntä tunne? Ei ole mun asia mitä toisten parisuhteessa tapahtuu.
Mistä te muka tiedätte, sopivatko parit yhteen vai ei. Ei sitä ratkaista pärstäkertoimella kuten kuvittelette. Kyllä ne yhteen sopivat kohdat taitavat olla siellä vaatteiden alla!
Vierailija kirjoitti:
Ovat eronneetkin jo, mutta "oudolta" parilta vaikutti Minna Haapkylä ja Hannu-Pekka Björkman. Björkman vaikuttaa jotenkin ihan eritasolla viisaammalta, kypsemmältä ja syvällisemmältä.
Oudolta (epäaidolta) parilta vaikuttaa myös Minna Haapkylä ja Joanna Hartti.
Vierailija kirjoitti:
Mistä te muka tiedätte, sopivatko parit yhteen vai ei. Ei sitä ratkaista pärstäkertoimella kuten kuvittelette. Kyllä ne yhteen sopivat kohdat taitavat olla siellä vaatteiden alla!
Minusta aika monessa kommentissa on tuotu esiin että se yhteensopimattomuuden tuntu tulee jostain muusta kuin ulkonäöstä.
Vierailija kirjoitti:
Tuomas Holopainen ja Johanna Kurkela
Nämähän on just hyvä, samanoloinen pari. Päivänsäde ja menninkäinen.
Sauli ja Jenni
Ovat kuin setämies ja kummityttö.
Lauri Ylönen ja Paula Vesala.
Näkisin Paulan rinnalla semmoisen hillityn taiteilija-miehen, kuin 35v popparipojan :)
Mä oon aina luullut, että Hirviniemi on naimisissa jonkun pari vuotta tätä nuoremman lähiölissun kanssa, en tosiaan teinnyt että tuon Niinan kanssa :0
Vierailija kirjoitti:
Lauri Ylönen ja Paula Vesala.
Näkisin Paulan rinnalla semmoisen hillityn taiteilija-miehen, kuin 35v popparipojan :)
Mulle taas on jostain jäänyt Ylösestä sellanen aika laskelmoivakin (musauran osalta), harkitseva ja pinnan alla hillitty kuva. Oon ajatellut että sopivat just hyvin yhteen, molemmilla huikeat urat, omalaatuisella tavalla tosi viehättäviä, tarvittaessa reväiseviä mutta ajattelijatyyppejä.
Vierailija kirjoitti:
Sauli ja Jenni
Ovat kuin setämies ja kummityttö.
Olen samaa mieltä, että outo pari, mutta en setämies ja kummityttömäisesti. Saulille olisi joku freesimpi lookin puolesta sopinut. Mielestäni nykyinen näyttää ikäistään huomattavasti vanhemmalta. Hiukset, tyyli tai värivalinnat aiheuttaa mummovaikutelman. Tummansinisissä ja violeteissa asuissa menee miehensä ohi iässä, siis vaikutelmassa.
Katariina Souri ent. Kata Kärkkäinen ja tämä uusi nuori naisrakas, joka on julkisuuden perään.. Eliya Zweyberg (ei taida olla hänen alkuperäinen ristimänimensä, mutta sitä en tiedä). Kata olisi varmasti löytänyt jonkun kypsemmänkin tosinaisen, eikä tuollaista kakaraa.....
No Annamaija Tuokko ja se vanha mies
Mun mielestä Jenni ja Elias vaikuttais ihan söpöiltä yhdessä, en kylläkään tiennyt että he ovat yhdessä.
Samaa mieltä, Sara ja Roope on ihan random-pari ja mielestäni huonontaa Roopen julkisuuskuvaa selvästi että on tuollaisen tyrkkymissin kanssa. Tosin koko Roopen julkisuudessa olo ylipäätään on suuri mysteeri, ei hän ole missään erikoisen lahjakas joten en tajua miten on voinut käydä sellainen hillo että töitä tulee ovista ja ikkunoista.