Miksi samaa asiaa pitää päivitellä loputtomasti?
Esim itse kuulen loputtomiin päivittelyä siitä että en palele ja sen vuoksi kuljen yleensä jo nyt ilman takkia. Toinen on ikäni. Kuulen päivittelyjä siitä miten voin näyttää nuoremmalta kuin olen.
Ihan ok ihmetellä kerran tai kaksi mutta se loputon päivittely ärsyttää.
Voin vain kuvitella sitä päivittelyn määrää, kun vastaan tulee jotain oikeasti outoa.
Kommentit (6)
Noi palelijat! Aina kyselemässä ja huolehtimassa että eikö ole kylmä ja etkö palele. Mikä ihme siinä on etteivät voi uskoa että lähes viisikymppisenä tiedän jo paljonko tarvitsen vaatetta päälleni. Vaikka itse riisuiskin villapaitansa vasta kun on +25 Celsiusta niin joku muu teker sen mielellään jo alle parinkympin asteen lukemilla? Onko selvä!
Joillekkin ihmisille on vaikea kun joku ei tee niin kuin itse tai elää jotenkin erilailla. Olis kanssa kiva tietää että miksi?
Hmm. Hassua on se. Ajattele, jos koppakuoriaisilla on jokin oma kieli ja niilläkin on sama ongelma tyyliin: "Rauski, toi sun kitiinikuoren rakenne on jotekin jännä. Miten se voi olla tollanen? En kyllä tiedä ketään toista, jolla ois tommonen."
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Hassua on se. Ajattele, jos koppakuoriaisilla on jokin oma kieli ja niilläkin on sama ongelma tyyliin: "Rauski, toi sun kitiinikuoren rakenne on jotekin jännä. Miten se voi olla tollanen? En kyllä tiedä ketään toista, jolla ois tommonen."
Ja mitä sen koppiksen pitäisi tohon sanoa?
-Vai niin?
Tänään oli takki päällä ja sitä piti sitten kommentoida....
😃😁