Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järjetöntä maksaa kampaajasta 300e?

Vierailija
17.05.2016 |

Mulla berberiin asti ylettyvät paksut hiukset, jotka haluaisin blondaa kesäksi. Hinnaksi tulisi kuulemma 300 egee täällä stadissa :d jees

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta. Suosittelen matkaa Tallinnaan.

Vierailija
2/9 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole, jos siihen on varaa ja pitää lopputulosta maksamisen arvoisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko luottoa niihin kampaamoihin. Kärsäyttää vielä hiukset ihan valkosiks ja sit latvat tippuu lattialle.. Ap

Vierailija
4/9 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole, jos siihen on varaa ja pitää lopputulosta maksamisen arvoisena.

No tätä mietin itsekin. Saan kuitenkin parin viikon päästä ylioppilasjuhlissani ihan kivasti lahjarahaa ja olen todella pitkään unelmoinut täysin vaaleista hiuksista maantienväristen sijaan. Ap

Vierailija
5/9 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tallinnassa on hyviä ja taitavia kampaajia, suosittelen. Ei kannata etsiä halvimpaa vaan mennä kunnon salonkiin ja varata aika vanem stilistille, ovat kokeneita.

Vierailija
6/9 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä onko luottoa niihin kampaamoihin. Kärsäyttää vielä hiukset ihan valkosiks ja sit latvat tippuu lattialle.. Ap

Blondaavat ne virolaisetkin hiuksiaan, eikä niidenkään tukat tipu kampaamon lattialle. Ihan samanlaista ja jopa parempaa kampaamopalvelua saat siellä kuin Suomessakin.

Vierailija
7/9 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tallinnassa on hyviä ja taitavia kampaajia, suosittelen. Ei kannata etsiä halvimpaa vaan mennä kunnon salonkiin ja varata aika vanem stilistille, ovat kokeneita.

No osaatteko sanoa jotakin hyvää paikkaa? Tallinnaan olen kuitenkin kesäkuussa jokatapauksessa menossa. Ap

Vierailija
8/9 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kysy nyt hintaa useammasta kampaamosta! Pakkoko sun on mennä keskustan kaikkein kalleimpaan paikkaan.

Vierailija
9/9 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parhaimmat kampaamokäyntini olen kokenut Tallinnassa. Virolaiset ja venäläiset kampaajat ymmärtävät, että pitkät hiukset on naisen kruunu, eivätkä yritä väkisin nyrhiä niitä.

Nykyään, kun on lyhyemmät hiukset, enkä asu enää Helsingissä, en jaksa vaivautua lahden toiselle puolelle, mutta pidemmällä tukalla kävin säännöllisesti Tallinnassa värjäämässä ja tasaamassa latvat.

Itse olen menossa Tampereella huomenna laittamaan tyvivärin, raitoja ja latvojen tasaus. Hinnaksi arvioitiin alkaen 180 €. Pituutta hiuksillani on lapaluiden alapuolelle eli joo kallista on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yhdeksän