Vierailija

Mulla on ollut näitä useita. En tiedä vieläkään, mikä on esimieheni vaimon nimi, vaikka tästä usein puhuukin. Viisi vuotta olen ollut töissä. Olen myös tavannut tämän vaimon, enkä silti tiedä nimeä.

• ylös 85
  • alas 11

Sivut

Kommentit (57)

Vierailija

Juu, löytyy vaimoo, vanhempaa tytärtä, nuorempaa tytärtä, vanhempaa poikaa, pikkulikkaa, pikkujätkää sun muita. Joskus vahingossa joku on sanonut ihan nimeltä :D

Ja kuitenkin lähes joka päivä joku puhuu jotain nimettömästä perheenjäsenestään!

• ylös 119
  • alas 4
Vierailija

Löytyyhän niitä. Monen puolison nimi on ollut myös Eukko, Akka, Rouva  tai Muija.

• ylös 116
  • alas 5
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Hah mä oon miettinyt ihan samaa. Naiset puhuu miehistään heti etunimellä ja miehet usein vain vaimosta. Tai joskus vaimo on "meillä kotona" tai joku muu ihan älytön ilmaisu. Miksi miehille on vaikea sanoa vaimonsa nimi? 

• ylös 107
  • alas 7
Vierailija

Täällä! Mun työkaverilla on Vaimo, Vanhempi Tytär, Poika, Nuorin Tytär ja Nelli ja Hilla (koirat). :D

• ylös 151
  • alas 6
Vierailija

Esimieheni asuu jonkun Muijan kanssa, hyvän työkaverin kämppiksen nimi on vissiin Eukko. Harmittaa jo näiden naisten puolesta, on ihan eri asia olla Eukko kuin Vaimo.

• ylös 99
  • alas 10
Vierailija

On vaikea muistaa kaikkien perheellisten työkaverien puolisojen ja lasten nimiä. Ei tarvitse kenenkään arpoa, kenestä on kysymys, kun puhuu miehenä, vaimona, tyttärenä tai poikana läheisistään.

• ylös 85
  • alas 10
Vierailija

Yhden tyttöystävän nimi oli tuttavallisesti "LP". Se oli tietenkin lyhennys "läskiperseestä".

• ylös 49
  • alas 26
Vierailija

Ap esimiehen lapsilla on kyllä ihan tavalliset nimet. Sai äskettäin lapsenlapsen ja hänelläkin on nimi. Tämä on aiheuttanut sen, että Vaimon lempinimeksi on välillä muuttunut mummo. 

• ylös 81
  • alas 6
Vierailija

Minulla on lähinnä naispuolisia työkavereita. Puolisoista löytyy niin Ukkoa kuin Pappaa, Isäntää...

• ylös 40
  • alas 7
Vierailija

Ne joita en tunne niin hyvin puhuu Vaimosta. Mutta jos on enemmän tekemisissä, niin kyllä puhuvat Katista, johannasta, Laurasta, Teemusta tai Linnistä.

• ylös 37
  • alas 3
Vierailija

Olisi muuten entinen parisuhde, jos mies menisi nimittelemään minua selkäni takana niinkin epäkunnioittavasti kuin "eukko" tai "muija"... Vaimo ja rouva on ok, mutta ainakin toistaiseksi olen tullut esitellyksi ihan nimeltä.

• ylös 41
  • alas 18
Vierailija

Ei, kyllä niillä on ihan nimet. Paitsi sillä yhdellä miehellä, johon olen ihastunut, sillä on Vaimo, josta kyllä varsin harvoin puhuu. Enkä kyllä kehtaa kysyä nimeä, vaikka se kiinnostaakin.

• ylös 17
  • alas 7
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ne joita en tunne niin hyvin puhuu Vaimosta. Mutta jos on enemmän tekemisissä, niin kyllä puhuvat Katista, johannasta, Laurasta, Teemusta tai Linnistä.

Teemu-niminen vaimo?

• ylös 46
  • alas 8
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minulla on lähinnä naispuolisia työkavereita. Puolisoista löytyy niin Ukkoa kuin Pappaa, Isäntää...
Meillä asuu munmiäs.

• ylös 21
  • alas 1
Vierailija

Hallitus on kaamein. Kertoo huomattavan paljon enemmän puhujasta itsestään kuin elämänkumppanistaan, jos kutsuu naista Hallitukseksi.

• ylös 43
  • alas 1
Vierailija

Meidän akka on yleensä muija,mäkätin,pihtari,kimittäjä ja ihastusta ajattelee nimellä.

• ylös 5
  • alas 24
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on ollut näitä useita. En tiedä vieläkään, mikä on esimieheni vaimon nimi, vaikka tästä usein puhuukin. Viisi vuotta olen ollut töissä. Olen myös tavannut tämän vaimon, enkä silti tiedä nimeä.

Mun mielestä taas on hölmöä kun joku puhuu, että Alice teki jotain. Sitä vain miettii kokoajan, että kuka vitun alice ja menee koko tarina ohi. Eräällä kaverillani on myös tapana puhua työkavereistaan nimillä ja mistä vitusta mä tiedän kuka on Make ja kuka on Risto, kun en ole koskaan nähnytkään. Perin juurin ärsyttävää puhua nimillä, kun ei tiedä keitä ne on.

Sinkkumies

• ylös 38
  • alas 1
Vierailija

On vähän outoa alkaa puhumaan yhtäkkiä Irmelistä, pitäisi sitten kuitenkin aina sanoa että "Tyttöystäväni Irmeli" tai "Irmeli, siis mun tyttöystävä". Jossain kohtaa sitten pitäisi luopua siitä tarkentamisesta kun uskoo että toiset on ymmärtäneet kenestä kyse.

• ylös 25
  • alas 1

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.