Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella muulla on miespuolisia työkavereita, joiden puolison nimi on "Vaimo"

Vierailija
17.05.2016 |

Mulla on ollut näitä useita. En tiedä vieläkään, mikä on esimieheni vaimon nimi, vaikka tästä usein puhuukin. Viisi vuotta olen ollut töissä. Olen myös tavannut tämän vaimon, enkä silti tiedä nimeä.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, löytyy vaimoo, vanhempaa tytärtä, nuorempaa tytärtä, vanhempaa poikaa, pikkulikkaa, pikkujätkää sun muita. Joskus vahingossa joku on sanonut ihan nimeltä :D

Ja kuitenkin lähes joka päivä joku puhuu jotain nimettömästä perheenjäsenestään!

Vierailija
2/57 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyyhän niitä. Monen puolison nimi on ollut myös Eukko, Akka, Rouva  tai Muija.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah mä oon miettinyt ihan samaa. Naiset puhuu miehistään heti etunimellä ja miehet usein vain vaimosta. Tai joskus vaimo on "meillä kotona" tai joku muu ihan älytön ilmaisu. Miksi miehille on vaikea sanoa vaimonsa nimi? 

Vierailija
4/57 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monen puoliso on myös nimeltään emäntä.

Vierailija
5/57 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä! Mun työkaverilla on Vaimo, Vanhempi Tytär, Poika, Nuorin Tytär ja Nelli ja Hilla (koirat). :D

Vierailija
6/57 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimieheni asuu jonkun Muijan kanssa, hyvän työkaverin kämppiksen nimi on vissiin Eukko. Harmittaa jo näiden naisten puolesta, on ihan eri asia olla Eukko kuin Vaimo.

Vierailija
7/57 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea muistaa kaikkien perheellisten työkaverien puolisojen ja lasten nimiä. Ei tarvitse kenenkään arpoa, kenestä on kysymys, kun puhuu miehenä, vaimona, tyttärenä tai poikana läheisistään.

Vierailija
8/57 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tyttöystävän nimi oli tuttavallisesti "LP". Se oli tietenkin lyhennys "läskiperseestä".

Vierailija
9/57 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Löytyy eukko, akka, muija, emäntä, mamma, rouva ja hallitus.

Vierailija
10/57 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap esimiehen lapsilla on kyllä ihan tavalliset nimet. Sai äskettäin lapsenlapsen ja hänelläkin on nimi. Tämä on aiheuttanut sen, että Vaimon lempinimeksi on välillä muuttunut mummo. 

Vierailija
11/57 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lähinnä naispuolisia työkavereita. Puolisoista löytyy niin Ukkoa kuin Pappaa, Isäntää...

Vierailija
12/57 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joita en tunne niin hyvin puhuu Vaimosta. Mutta jos on enemmän tekemisissä, niin kyllä puhuvat Katista, johannasta, Laurasta, Teemusta tai Linnistä.

Vierailija
13/57 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi muuten entinen parisuhde, jos mies menisi nimittelemään minua selkäni takana niinkin epäkunnioittavasti kuin "eukko" tai "muija"... Vaimo ja rouva on ok, mutta ainakin toistaiseksi olen tullut esitellyksi ihan nimeltä.

Vierailija
14/57 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, kyllä niillä on ihan nimet. Paitsi sillä yhdellä miehellä, johon olen ihastunut, sillä on Vaimo, josta kyllä varsin harvoin puhuu. Enkä kyllä kehtaa kysyä nimeä, vaikka se kiinnostaakin.

Vierailija
15/57 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne joita en tunne niin hyvin puhuu Vaimosta. Mutta jos on enemmän tekemisissä, niin kyllä puhuvat Katista, johannasta, Laurasta, Teemusta tai Linnistä.

Teemu-niminen vaimo?

Vierailija
16/57 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lähinnä naispuolisia työkavereita. Puolisoista löytyy niin Ukkoa kuin Pappaa, Isäntää...

Meillä asuu munmiäs.

Vierailija
17/57 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallitus on kaamein. Kertoo huomattavan paljon enemmän puhujasta itsestään kuin elämänkumppanistaan, jos kutsuu naista Hallitukseksi.

Vierailija
18/57 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän akka on yleensä muija,mäkätin,pihtari,kimittäjä ja ihastusta ajattelee nimellä.

Vierailija
19/57 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut näitä useita. En tiedä vieläkään, mikä on esimieheni vaimon nimi, vaikka tästä usein puhuukin. Viisi vuotta olen ollut töissä. Olen myös tavannut tämän vaimon, enkä silti tiedä nimeä.

Mun mielestä taas on hölmöä kun joku puhuu, että Alice teki jotain. Sitä vain miettii kokoajan, että kuka vitun alice ja menee koko tarina ohi. Eräällä kaverillani on myös tapana puhua työkavereistaan nimillä ja mistä vitusta mä tiedän kuka on Make ja kuka on Risto, kun en ole koskaan nähnytkään. Perin juurin ärsyttävää puhua nimillä, kun ei tiedä keitä ne on.

Sinkkumies

Vierailija
20/57 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vähän outoa alkaa puhumaan yhtäkkiä Irmelistä, pitäisi sitten kuitenkin aina sanoa että "Tyttöystäväni Irmeli" tai "Irmeli, siis mun tyttöystävä". Jossain kohtaa sitten pitäisi luopua siitä tarkentamisesta kun uskoo että toiset on ymmärtäneet kenestä kyse.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi