autossa vikaa ko?
Auto on volkkari golf dieseli farmari,mittaristossa palaa välillä akun kuva ja pari kertaa on lopettanut kulkemasta kunnolla? Siis käy ja kulkee , mutta ei kunnolla? Auton kun sammuttaa ja lähtee uudelleen ajamaan kulkee taas kunnolla,auto oli paikallisella korjaamolla ja sanoivat ettei ole mitään vikaa?
Akku vaihdettu talvella.
Uskaltaako sillä ajaa?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autossa on jo se perustavaa laatua oleva vika, että se on Volkkari. Osta Mercedes-Benz, kuten kaikki älykkäät ihmiset.
Juu. Joka kerta kun avaat konepellin,heippa väh. 500€. Mulla on parempaakin käyttöä rahalle.
T. Kokemusta on,ei ap
Mersuissa ei konepeltiä tarvitse juuri aukoa. W123 ja W124 kun ostaa, niin ei juuri muuta tarvitse kuin ajaa ja vaihtaa välillä öljyjä ja lamppuja.
Käännätkö sä auton katolleen kun oot saanut ensin öljyt ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autossa on jo se perustavaa laatua oleva vika, että se on Volkkari. Osta Mercedes-Benz, kuten kaikki älykkäät ihmiset.
Juu. Joka kerta kun avaat konepellin,heippa väh. 500€. Mulla on parempaakin käyttöä rahalle.
T. Kokemusta on,ei ap
Mersuissa ei konepeltiä tarvitse juuri aukoa. W123 ja W124 kun ostaa, niin ei juuri muuta tarvitse kuin ajaa ja vaihtaa välillä öljyjä ja lamppuja.
Ilmeisesti näin tapahtuu :) ap kääntää myös renkaat taivasta kohden mannelavettiinsa huoltoja tehdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Kokemusta on,ei ap
Ilmeisesti näin tapahtuu :) ap kääntää myös renkaat taivasta kohden mannelavettiinsa huoltoja tehdessä.
Eikun sinä kuka lie. Ei ap.
Haiskahtaa maadoitusvialta tai sulakerasian pohjan kosketushäiriöiltä.
Vag areena on pätevämpi näissä asioissa. On vain hiljaisempi palsta ja kyllä sielläkin liiotellaan. Vikakoodeja käyttäisin luettavana ja kai vika on laturissa, akussa tai sähköissä, jos akun valo palaa. Moottorin hiipuminen ei välttämättä siihen liity. Mulla ruiskukone (bensa) vanhuuttaan muuttui tehottomammaksi. Volkkari mullakin on tien päälle jättänyt. Mm. sytytyspuola rikkoutui ajossa. Älkää vaan kysykö, miten on mahdollista.
Kuulostaa monimutkaiselta? Akku on talvella vaihdettu kun ei lähtenyt käyntiin Ja silti akkuvalo palaa välillä
Mitä sille nyt tekee? Huollon mukaan vikaa ei ole ja silti lopettaa kulkemasta ja punainen valo huolettaa, ei tuolla uskalla minnekään lähteä.