Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä, kun tekee mieli alkoholia raskaana?

Vierailija
17.05.2016 |

Tekis kauhea mieli juoda yks siideri, mut ei anna mieli periksi. Miten tän asian saa pois mielestä. 4kuukaut pitäis vielä jaksaa odottaa sitä, että voi muutaman ottaa. Onko jotain vinkkejä?

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä auta kuin kärvistellä.

Vierailija
2/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta alkoholitonta, problem solved.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

1Otat taxin alkoon ja lappaat korin täyteen kossua, juo kotimatkalla vähintään puoli pulloa ens hätään

Vierailija
4/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule juo. Siitä yhdestähän ei mitään käy. Muuten kärvistelet tai ostat alkoholitonta.

Vierailija
5/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkoholitonta ja jossain kivassa lasissa koristeiden kanssa partsilla 

Vierailija
6/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten jollakin voi tehdä mieli alkoholia raskausaikana niin paljon että pitää oikein miettiä ja kärvistellä että selviää loppuun asti.

Vierailija
7/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekuri

Vierailija
8/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hämmentää alapeukut. Kyllä kai sitä saa mieli tehdä eikä se tee kenestäkään alkoholistia? Tai huonoa äitiä. Kunhan mielitekoa ei toteuta niin en näe miksi ei saisi myöntää että välillä tekee mieli.

Vierailija
9/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaviini kyllä kelpais, homejuustojen kanssa tietysti.

T. Enää 6,5 kuukautta

Vierailija
10/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae neuvolasta apua tai mee aa-kokoukseen. Hurjalta kuulostaa jos raskausaikana tuntuu kärvistelyltä.

Vierailija
11/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin alkoholitonta ja upposi kuin väärä raha. Jäähdytetty lasi, muutama jääpala ja pilli, niin oli heti tunnelmaa, kuin espanjan aurinkorannoilla. Eikä tullut huonoa oloa seuraavana päivänä 😄

Vierailija
12/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota ihmeessä drinkki jos mieli tekee :)

tosin sit ei kannata itkeä jos lapsi onkin vammainen

Vierailija
13/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö raskaana ollessa saa juoda yhden annoksen silloin tällöin? Näin mä olen ymmärtänyt. Siinä mielessä yksi siideri on ihan sallittua? Aivan samoin kun vaikka yksi lasi kuohuviiniä tai annos viiniä. Miksi et osta yhtä siideriä? Toki alkoholiton voisi olla myös vaihtoehtona?

Vierailija
14/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään Stowford Pressistä ja Happy Joen alkoholittomasta. Kokeile niitä ensihätään :)

Vierailija
15/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ota ihmeessä drinkki jos mieli tekee :)

tosin sit ei kannata itkeä jos lapsi onkin vammainen

Yhden tai kahden siiderin juomisella silloin tällöin ei paljoa lapsen vammaiseksi saa. Tarkkoja riskirajoja ei toki tunneta, joten kyllähän sen on jättänyt itsekin pois raskauden aikana.

Vierailija
16/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vichyy, alkoholitonta sidukkaa tai ee ite jotain hyvää kesästä alkoholitonta boolia... :)

Vierailija
17/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae neuvolasta apua tai mee aa-kokoukseen. Hurjalta kuulostaa jos raskausaikana tuntuu kärvistelyltä.

Jotkut ehkä käyttää sanaa "kärvistellä" kevyemmin kuin sinä? :D Jos mua panettaa enkä just heti saa seksiä niin sanon sitä kärvistelyksi luokittelematta itseäni seksiaddiktiksi.

Vierailija
18/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin itselleni yhden kerran luvan juoda yhden siiderin, olin yhden huikan maistanut ja alkoi etomaan niin kovasti että siihen jäi. Ja tuo oli ainut kerta kun alkoholia teki mieli, olin silloin muistaakseni kuudennella kuulla raskaana.

Vierailija
19/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt mitään vaikka kovasti on alkoholia ja tupakkaa tehnyt mieli. Tiedän että riskit on pienet jos ottaa yhden, mutta jos jotain tulisikin, en voisi elää sen syyllisyyden kanssa. Nollalinja siis täällä, mennään viikolla 37 eli kauaa ei tarvitse kärvistellä. Tosin tuskin sitä ihan laitokselta juoksee suoraan baariin ja imetyskin hieman vaikuttaa siihen ettei voi ihan entiseen tapaan olla huoleton.

Ja te ketkä syyllistätte siitä että odottavalla äidillä on haluja, voitte painua muualle. Äitiys ei muuta meitä kaikkia äiti teresoiksi. Rakastan tulevaa lastani enkä ikinä vaarantaisi hänen terveyttään, mutta omaa luonnettani en voi muuttaa ja jos kaipaan skumppaa ja röökiä, en voi sille mitään. Minusta on jopa hyvä huomata etten ole raskausaikana muuttunut hulluksi yliäidiksi, vaan olen ollut ihan oma itseni. Sillä erolla että laitan vauvan tarpeet omieni edelle.

Vierailija
20/39 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se haittaa jos tekee mieli, kunhan ei toteuta mielitekoa. Alkoholia ei saa ottaa edes yhtä siideripullollista raskausaikana. Sekin määrä alkoholia on sikiölle liikaa. Kukaan ei voi sanoa turvallista rajaa, joten sellaista ei ole. Alkoholitonta juomaa vaan ja vaikka kuvittelee sen olevan ihan sitä itteään.