olen saanut emätinorgasmin kerran elämässäni
ja silloin olin kännissä ja petin miestäni.. Saan muulla tavoin mieheni kanssa, mutta välillä harmittaa kun en voi saada koskaan mieheni kanssa kokea tuota tunnetta. Muita?
Kommentit (7)
No mites ton asian vois muuten sanoa?
Oliko paljon erilainen penis kun miehelläs? Vai olitko kiihottuvat vaan niin paljon tilanteesta ja alkoholi poisti estot jonka takia onnistuit saamaan?
Mä hieron itteeni samalla kun pannaan ja saan sillain ihan mielettömiä orkkuja. Ilman kättä en sais. Toki olis kiva kokeilla että onko emätinorkku yhtä hieno.
Oli normaali ja ohut, miehelläni paksu ja iso. Kiihotti ja pystyin vapautumaan vieraan kanssa jotenkin ennen kokemattomasti. Sellasta en oo koskaan kokenut ja sen jälkeen tiesin miltä tuntuu todella saada. Ymmärrän miesten panetusta tuon jälkeen ihan eri tavalla. Oman miehen kanssa puhutaan seksistä ja haluaa miellyttää mua ja tekee aina mulle niin että saan. Aina kun tykkään panosta paljon mieheni kanssa se tulee. Ja monesti alkuun sattuu jos en ole tarpeeksi kiihottunut. Ollaan oltu yksissä melkein 20 v.
Mikset ota mielikuvia avuksi? Minulla on aina jokin fantasia mieheni kanssa puuhaillessani, mutta se jää omaan tietooni. Saan aina, paitsi silloin kun olen liian väsynyt kuvitellakseni mitään.
Eikun vieraisiin ja kiiruusti. Sinua ei ole luotu miehesi höylättäväksi. Sinä olet vapautusta kaipaava ja tarvitset elämääsi ihan uuden ulottuvuuden. Rumpu soi, saat ankarasti vieraita kikuleita ja emätinorgasmisi räjäyttävät sinut toiseen maailmaan. Ja usein.
Joo sitähän mää kysyin.. Mielikuvat toimii mutta tosiaan mies tulee heti kun tykkään paljon. Ei tää mikään maailman isoin asia mulle oo mutta se on vaan niin vaikea tai hankala asia.
Hyi vttu tuota EMÄTIN -sanaa.