Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tällainen "kiista" työnantajan kanssa, osaako joku auttaa?

Vierailija
17.05.2016 |

eli olen töissä kioskiyrittällä kioskissa ja nyt jo pari-kolme kertaa pomoni sanonut mulle, että tulen aivan liian viime tinkaan töihin. Olen kuulemma vasta kassaa laskemassa ja paitaa pukemassa, kun minun pitäisi olla jo kioskin puolella kassalla. Mulla alkaa iltavuoro esim klo 14.00, niin eikö se tarkoita, että olen työpaikalla tuolloin ja sitten aloitan työt, eli kassan laskun aluksi. Työpaidan pukemisessa menee oikeesti kolme sekkaa... Eli eihän mun tartte tulla esim 13.50 ja tehdä sitä kassanlaskua tai muuta ilmasiks se 10 min ? Meillä menee muutenkin aina iltaisin ylitöiksi, kun sulkemisaikaa on vartti ja pitäs siinä ajassa hoitaa kiska kuntoon seuraavalle aamulle, ettei tämän tartte alkaa aamuruuhkassa siivoilemaan yms. Usein teen joka päivä vartin yli iltaisin, mutta pomo on laskenut kuulemma, että vartissa selviää. Harvoin teen aamuja, joten en sitten tiedä mihin kuntoon itse kauppias kioskin iltaisin jättää...
Miten on, sanonko pomolleni, että tulen tästälähin töihin, silloin kun vuoro on merkattu alkavaksi? Ja, että senkus laittaa mun vuoron alkamaan vaikka 13.45, niin tulen kyllä sitten silloin töihin, jos on niin kiire, että se on vartista kiinni.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi nyt kertoo kaiken jos se kauppias vaihtuu usein. Ei oo paletti kasassa. Luultavasti työntekijät tietävät paremmin miten hommat tehdään. Sitten joku kauppias tulee huseeraamaan ja sotkemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan