oletko tyytyväinen itseesi+paino ja pituus?
Kommentit (58)
180/yli 100. En ole tyytyväinen, mutta en ollut tyytyväinen silloinkaan kun olin 180/65 :(
179cm ja 79kg. En ole, aina ajoittain jaksan pinnistää painon 72 kiloon, ja silloin olo on paljon parempi.
Kun olin 160 cm ja 57 kg, olin suurin piirtein tyytyväinen. Nyt mennyt jo yli 60 kg, en uskalla mennä vaa'alle, veikkaisin että jotain 63 kg ja ahdistaa :D
162 cm/ 45 kg. En ole tyytyväinen. Liian laiha. 5 kiloa lisää niin on hyvä.
Vierailija kirjoitti:
162 cm/ 45 kg. En ole tyytyväinen. Liian laiha. 5 kiloa lisää niin on hyvä.
Älä lihota!
158cm/59kg. En ole tyytyväinen. Olen painoindeksin normaalipainon ylärajoilla. Valitettavasti suurin osa läskistä on kertynyt vatsaan, eikä esim. reisiin ja takapuoleen, missä ne eivät niin haittaisi tai olisi epäterveellisiä. Haluan painon sinne 52 kieppeille, sitten se olisi ok (ja nyt olenkin tiputtanut 3kg, eli lähtöpaino oli 62). Tuossa 52 kilossa olen ollut suurimman osan aikuisiästä ja se paino on minulle sopiva (olen 35v).
172 cm ja 78 kg. Erittäin tyytyväinen. Ikää 48 v ja vaatekoko 40.
170/84 ja aika tyytyväinen - jouluna kun paino oli vielä 95 kilon kieppeillä. Eipä tässä kuitenkaan nälkäkuolema taitaisi iskeä vaikka kymmenenkin kiloa saisi vatsalta pois. :)
175cm ja 68kg. Vois pari kiloo pudottaa.
Mitat 173/74 ja olen tyytyväisempi kuin aikoihin. Aluksi koin kriisinä painonnousun (nuorempana painoin n. 10-15 kg vähemmän), mutta lopetin vaa'an lukemien tarkkailun ja turhan itsesyyllistämisen ja keskityin terveellisiin elämäntapoihin. Vaa'an lukema ei kerro kehon koostumuksesta vaan ulkonäkö. Tämän kun tajusin niin olen katsonut tyytyväisenä peiliin; hyväkuntoinen iho, terveet hiukset sekä mukavasti muotoja lanteilla ja tisseissä. No problem! :)
206cm ja paino 150 kilo.minä olla hyvi tyytyväine
Olen, todellakin! 170cm, 83kg. Vyötärönympärys 77cm, rasvaprosentti 29 ja lihasmassa 63% mut niitähän tässä ei kysytty. Olen sairastanut anoreksiaa 12 vuotta ja vihdoin viimeisen n. kymmenen vuoden aikana saanut kerättyä lisää painoa ja lihasta. Välissä raskaus ja raskauskilot joista tosin jo pääsin. Ikää 33v. Tähän varmaan tulee paljon alapeukkuja mutta tässä kysyttiin olenko tyytyväinen ja minä olen. :)
181 cm paino 90-95kiloa.oman Korteni joudun kantamaan
Olen. 167cm/80kg.
Olen tyytyväinen itseeni koska harjoittelen paraikaa pianon diplomiohjelmistoani, teen hyväntekeväisyystyötä osa-aikatyöni lisäksi ja mulla on hyvä mies ja pörröinen kissa.
180/105 en ole. 35 kiloa pitäisi saada pois, ehkä sitten.
M42