oletko tyytyväinen itseesi+paino ja pituus?
Kommentit (58)
174/71. Oon aloittanut terveellisemmän elämän ja liikunnan-- paino tippunut noin 3kg. Tavoite kesän loppuun mennessä hyvä olo ja 64kg. Hyvä mieli nyt, kun olen päässyt terveellisemmässä elämässä alkuun 😄
Vierailija kirjoitti:
Mitat 173/74 ja olen tyytyväisempi kuin aikoihin. Aluksi koin kriisinä painonnousun (nuorempana painoin n. 10-15 kg vähemmän), mutta lopetin vaa'an lukemien tarkkailun ja turhan itsesyyllistämisen ja keskityin terveellisiin elämäntapoihin. Vaa'an lukema ei kerro kehon koostumuksesta vaan ulkonäkö. Tämän kun tajusin niin olen katsonut tyytyväisenä peiliin; hyväkuntoinen iho, terveet hiukset sekä mukavasti muotoja lanteilla ja tisseissä. No problem! :)
Tämä voisi olla mun kirjoittama! Syön terveellisesti ja liikun, lihastakin mukavasti. Vaatekoko S-M, 36-38. Tätähän te ette tietenkään usko. :) Itsekin välillä mietin, että otanko liian pieniä paitoja, mutta vaatekaupassakin myyjä sanoi, että 36 ehdottomasti.
162/98. Olen tyytyväinen. Suunta on hitaasti alaspäin, puolisen kiloa viikossa. Kun lähtöpaino on ollut 117, niin tämä on jo ihan mahtavaa. Siksi olen tyytyväinen, vaikka projekti jatkuu vielä kauan.
Näyttää siltä (ja en ihmettele :D) että mitä suurempi paino suhteessa pituuteen on, sen enemmän saa tykkäyksiä. Ne jotka ovat hoikkia tai haluavat olla hoikkia, saavat alapeukkuja. Niin av:ta!
166/59 Olen tyytyväinen. Minulla on urheilijan vartalo vaikka en harrasta urheilua. Aina ollut.
163/52 ja olen. Vasta viime aikoina olen tajunnut kuinka tyytyväinen kehooni olenkaan sen enempää sitä ajattelematta. En ole niin pinnallinen.
177/92, en ole tyytyväinen. jos oisin noin 12kiloa kevyempi niin oisin tyytyväinen.
169cm/53kg, olen tosi tyytyväinen ottaen huomioon kuinka vähän olen tehnyt työtä kroppani eteen. Tykkään varsinkin kapeasta vyötäröstäni :)
En. 161/63. 3kg pois pitäis saada, ainakin.
Olen 155 cm. 51 kg. Enemmän lihaksia kun harrastaa kuntosalia
158 cm / 49 kg. En tällä hetkellä ole tyytyväinen, joskin siksi dieettaankin.
159cm/52kg. Voisin olla tyytyväisempikin.
174/62-63, en ole, koska vaikka paino on pysynyt samana viimeisen parin vuoden aikana, on nyt lihas muuttunut läskiksi, kun olen jättänyt kuntosalin...ei ole enää pyöreä pylly ja masu on pehmeä.
60/160 ja tyytyväinen. Jossain vaiheessa painoin 48 kg ja kuulin jatkuvaa kuittailua anoreksiasta...
183 / 78, ilmeisesti kysyttiin tyytyväisyyttä kehoonsa, kyllä. Muuten en sitten yhtään.