Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miestä ketuttaa mun arkivapaat.

Vierailija
17.05.2016 |

Olen ravintola-alalla ja usein on ma ja ti vapaita. Maanantaisin en yleensä ennen kymmentä nouse, kun edellinen yö töissä. Tiistaisin sitten vetkuttelen sängyssä, että mies kerkee lähteä. Etten häiritse työhön lähtevää ja muutenkin, että saa ottaa aamunsa rauhassa, kun on "pikkasen" aamuäreä.
Tänään sitten mies huikkas oven raosta, että oot kuitenkin hereillä, ehitkö viedä koiran. Ok, ei ongelmia.

Juotiin yhdessä kahvit ja rupattelin niitä näitä. Kaikki mitä mies sai sanottua, liittyi mun vapaaseen. Kyllähän se kelpaa vapaata viettää, kun sää on tuommoinen. Pakkohan se on tästä raahautua sorvin ääreen, kun toiset viettää vapaata. Mitä suunnitelmia vapaapäivälle? Kerroin viettäväni ihan kotinurkissa puuhastellen, ei kiirettä mihinkään. Koiran kanssa pitkän lenkin voisin päivällä tehdä. Kyllä joidenkin kelpaa, muiden kato pitää tehdä tänään töitä.

Voi V*ttu! Olisi tehnyt mieli huutaa jo vastaan, että mä teen kyllä osani. Viikonloput pitkälti menee töissä, kun joku on hänen vuoronsa vetää lonkkaa.
Kyllä mua satunnaisesti ottaa päähän, että pakko on taas lähteä, kun olisi kiva jäädä miehen kanssa tekemään kivoja asioita. Niin vaan menen kettuilematta toiselle.
Pidin suuni supussa ja nielin kiukkuni. En lähde mörrimöykyn matkaan aamusta. Hammasta purren hymyilin herttaisesti ja toivotin hyvää työpäivää ja pusun vielä muiskautin matkaan mukaan.

Miehen kohdalla ei ole kyse vain tästä aamusta, joka kertasta, jos aamusta samassa kyökissä ollaan. Se ei tiedä, että mulla on huominenkin vapaa! Ajattelin katsoa tänään lätkämatsia kosteasti, joko kotona tai baarissa. Siitähän se riemu nousee... vaikka tasan tarkkaan tiedetään, että jätkä itse istuu viikonlopun samoissa tunnelmissa ja mä olen töissä.
Teen mä sille jotain gourmetta, että isku olisi hieman pehmeäpi.

Kiitos, että sain purkaa tänne. :)

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauanko ootte olleet yhdessä? Ulkopuolisen silmiin vähän oudolta vaikuttaa suhteenne kommunikaatio (/koko suhde sen perusteella). Miks ihmeessä et vaan naurahtanut miehelle että no katsotaan ketä hymyilyttää viikonloppuna tms kuitannut asiaa? Miks piti väkisin vääntää vittuuntuneena jotain tekohymyä ja muiskutella poskelle ja tulla tänne avautumaan. Jos miehes on noin törppö niin eihän se ymmärrä jos et sano. Kommunikoitteko tai keskusteletteko muutenkaan paljoa arkisista asioista/mielipiteistänne yms? Kuulostatte henkisesti tosi etäisiltä.

En ole ap, mutta aamuäreät ihmiset on ihan oma rotunsa. Heillä ei ne aivot aamusta vaan toimi kuten muilla, eivät ole vielä kokonaan hereillä. Silloin viisas kumppani antaa olla ja nielee sen oman kiukkunsa. Ennen aamukahvia ei aamuäreälle kannata sanoa yhtään mitään, ja senkin jälkeen laittaa sanansa varovasti niin, että kommunikointi on minimissään. Yleensähän aamuäreät on kuitenkin iltaisin kivoja ihmisiä ja voivat olla pahoillaan siitä jos ovat aamulla olleet kiukkuisia ja suoraan sanottuna idiootteja. Kun tän tietää, niin ihan kaikkien kannalta on parasta, ettei mennä alunperinkään sille linjalle, että aamulla riidellään ja illalla sovitellaan. Tässä tapauksessa fiksumpi väistää.

Hyvä parisuhde ei tarkoita että siinä on kaksi täydellistä ihmistä, vaan että luodaan toimintamallit joiden avulla selvitään. Ap on luonut toimintamallin jonka avulla selviää, ja se on ihan toimiva sellainen.

Vierailija
22/24 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, ihan ot mut repesin totaalisesti kun luin et "miestä ketuttaa mun arkivarpaat". t: arkiva(r)pailla itsekin.

Mäkin luin että arkivarpaat! Siksi avasin ketjun kun rupesin miettimään että mitkäs ne arkivarpaat on :'D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa vähän samalta kuin se, että mulle yötyöläisenä ihmetellään "onko sulla sit kaikki päivät vapaata". No on toki, jos valvon=teen töitä yöllä 10.5h. Vähän kuin päivävuorolaiselta kysyisin, että onko sulla kaikki yöt vapaata. Mulla on ihan sama työtuntimäärä 115h/3vk.😁

Vierailija
24/24 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse kuulemma ei osaisi laiskotella arkisin, joten siksi odotti multakin samaa.

Mikäs siinä, sai odottaa ihan rauhassa. Mä tein juuri sitä mitä halusin :)

nro 1

No just näin! =D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan