Nyt lähti mies!! Jätti mut yksin
Viimenen naula arkkuun!! Meillä on kummallakin vapaata huomenna. Piti ottaa viiniä ja tehä ruokaa. Mä tein ruokaa, ostin viinitkin. Kaikki valmiina vajaa ysiltä. Mies oli kavereiden kanssa "äkkiä jossain käymässä" ja tuli 20 min sitten tukka sekaisin humalassa?! Ruoka kylmänä. Olivat olleet vähän baarissa ja sitten joidenkin ämmien kanssa puistossa parilla! Eikä tätäkään ois kertonut jos en ois haistanut (mulla tosi hyvä hajuaisti) vierasta hajuvettä. Otin viinipullon mukaan ja lähdin koneelle. Odotin että tulis rauhoittelemaan mua. Mutta kuulin äsken kun ovi kävi ja mies lähti! Ette usko kuin voi vituttaa!!!!
Kommentit (24)
Ja itket tätä asiaa täällä koska..? Miehesi on selvästi idiootti ja itse olet toinen kun siinä vielä roikut...piste.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko työelämässä kumpikaan?
Viikolla ryyppäilevä kuulostaa työttömältä luuserilta. Lisäksi jos kaveripiirissä vielä juopompia niin ei seura ole parasta mahdollista ja ongelmat tulee lisääntymään jatkossa.
Ap kirjoittaa aika selvästi aloituksessa, että molemmilla huomenna vapaapäivä.
Jos molemmat tekee epäsäännöllistä työtä ja yhteiset vapaapäivät kortilla, niin ei minun mielestä mitenkään tuomittavaa että otetaan yhdessä viiniä arki-iltana.
Voihan sitä otaa viiniä kumppanin kanssa,mutta tässä tapauksessa mies oli lähtennyt nimenomaan ryyppäämään kavereiden kanssa vastoin sovittu(että vietetään kerrankin aikaa yhdessä.)
Tunnen parikin tuollaista peter pania,jotka eivät vain halua kasvaa aikuisiksi,Se,että jotkut eivät ole kolmenkympin kieppeillä vielä aikuistuneet ja alkaneet ottaa vastuuta elämästään(siis esimerkiksi juuri tuo että tehdään niin kuin on sovittu aiemmmin,ei niin kuin nyt sattuu huvittamaan),se ei tee asiasta nornaalia saatika hyväksyttävää.
En voi ymmärtää tuon yhden urpon näkemystä,että tuollainen on "normimeininkiä".Joo,ehkä 16-vuotiaalle.Ei 26-vuotiaalle.Kyllä sen ikäisessä on jotain vikaa,jos kuvittelee että tuo on normaalia ja aikuistua ehtii sitten nelikymppisenä,ehkä,ehkä ei koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miksi olla parisuhteessa jos ei osaa? 26-vuotias on melkein 30. Jos ei se millään herää sano, että lähdet nyt itse bilettämään kavereidesi kanssa/ baariin ja tulet parin tunnin päästä himaan. Pikku poika, joka saa potut pottuina saattaa herätä siihen miten epäkunnioittavaa on juosta jossain kylillä. Ainakin saisi mitä ansaitsee...jos et nyt "kehtaa alentua hänen tasolleen" kun olet niin paljon jännämiestäsi ja juoppokavereitaan parempi niin jätä se sika.
Toi mies 35w kavereineen kuulostaa täysääliöiltä. Pillua, bileet? WTF? Eikö noi ole teinijuttuja? Just tuon takia nuoruus pitäisi elää aikanaan täysillä ettei kolmekymppisenä tarvitse juosta jokaisen vastakkaisen sukupuolen edustajien perään.
Miehillä tämä biletysvaihe alkaa ja loppuu myöhemmin kuin naisilla, koska ne samanikäiset tytöt ja naiset ei yleensä osoita mitään kiinnostusta.
t. toinen mies
Tuo pojat kehittyvät hitaammin-juttu pätee johonkin yläasteikäisiin.Jos ei lähempänä kolmeakymppiä ole "biletysvaihe" ohi tai,tämä on tärkeämäpää:opittu,että jos jostain on sovittu,biletyshdotukset ja muutenkin hetken mieliteot eivät saisi olla tärkeämpiä kuin pitää kiinni lupauksesta kumppanille tai ystävälle.Kyllä,tyypit jotka elävät ikuista teini-ikää antavat itsestään vajaapäisen kuvan,aikuisian pitäisi olla yhtä kehittyneitä molempien sukupuolien.
Miehillä tämä biletysvaihe alkaa ja loppuu myöhemmin kuin naisilla, koska ne samanikäiset tytöt ja naiset ei yleensä osoita mitään kiinnostusta.
t. toinen mies