Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Threesomin Karkki ei vastaa kommentteihin?

Vierailija
16.05.2016 |

Mitä hittoa. onko se noin tyly ollut aina kommentoijille. Oon kysynyt jo kommenteissa, että ois kiva saada jokin vastaus vaikka vain sellainen että ei halua vastata. Mutta ei vastaa MITÄÄN KELLEKÄÄN. Ärsyttävää.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon huomannut saman. siksi en viitsi ees lukea enää ko. blogia.

Vierailija
2/9 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

NIMENOMAAN! Miksi ei vastaa????????????????????

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa olen ihmetellyt. Ennen vastaili kiltisti ihan jokaiseen kommenttiin ja se onkin ollut yksi iso syy miksi olen lukijana pysynyt. No, ei taida enää kiinnostaa.

Vierailija
4/9 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ylimielistä- TODELLA ylimielistä nyt ei ole kyse kuitenkaan mistään ilkeistä kommenteista vaan ihan yleisistä kysymyksistä esim postauksessa olleista vaatteista. niin ei mitään vastausta?? en ymmärrä.

Vierailija
5/9 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas, mikä Lennuli tuolla kommentoi :D :D

(mutta kiva, että Lennuli tykkää Eskosta ja iskee hänelle silmää, vaikka taitaa olla enemmän lastensa ikäluokkaa tuo Esko)

"Olen keskustellut sinun blogistasi aikuisten lasteni kanssa. Hekin ovat joskus käyneet päivityksiäsi lukemassa Iholla sarjan jälkeen. Asuvat siis itsenäisesti jo, ja ovat arvostelukykyisiä ihmisiä, tosin ehkä jo vanhanaikaisia teidän näkökulmasta. Heiltä tulee palautetta, että eivät olisi itse missään nimessä hyväksyneet, että heidän kuviaan laitetaan nettiin… mainosbloggauksiin, tai yleensä alaikäisenä kuvattu ”julkiseksi”. Toinen lapsistani on insinööri ja toinen oikeustieteen opiskelija ( hänellä etenkin tosi varauksellinen asenne tuohon lapsen kuvaukseen). Voi olla, että loukkaannut kommentistani, etkä sitä julkaise. Mutta mikäli dissaat viestini, niin ehkä sitten se ainakin antaa sinulle aihetta miettiä asiaa."

"Voi hyvänen päivää. No ainakin olet ehtinyt estää mielipiteeni julkaisun…Mikä bloggaaja valitseee vain kehut, haha…huonon itsetunnon omaaja."

Vierailija
6/9 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eskolla tainnut karkkiriippuvuus vaihtua blogijulkisuusriippuvuuteen.

Vierailija
7/9 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaita on nuo Eskon blogiyhteistyöt.. Hohhoijjaa.. Jotain kukkaistutuksia ja laatikoita promoaa ihan pokalla ::D:D:D:D:

Vierailija
8/9 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei.. Esko sentään VASTAA KOMMENTTEIHIN.

Vierailija
9/9 |
18.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

onks kukaa kysynyt asiasta? ja poistaako se ppaljon kommentteja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme