Trollikerho
HUOM tämä ketju on tarkoitettu ainoastaan trollausta harrastaville henkilöille ei ulkopuoliselle. Ketjussa keskustellaan mm. salaisista torllaus tekniikoista, joita ei ole tarkoitettu ulkopuolisten tietoo. Joten jos et ole trolli siirry heti seuraavaan ketjuun! Kiitos!
Nonii kaiffarit ajattelin pistää meille tällaisen ihan oman ketjun, jossa voitais vähän vaihtaa ajatuksia tähän meidän kaikkien rakkaaseen harrastukseen eli trollaukseen liittyen. Voitais alottaa vaikka sillä, että jokainen esittelisi itsensä ja kertois kuinka kauan on lajia harrastanut, tekeekö sitä jollain toisillakin foorumeilla ja minkä tyyppisestä trollaamisesta pidät? Onko jotain erityisiä aiheita jotka kiinnostaa vai meneekö ihan kaikki seksistä, yleiseen diipa daapaan, entä tapaatko tehdä omia alaoituksia vai kommentoida muden aloittamia ketjuja? Ja mikä on ollut harrastuksesi niin sanottu tähti hetki?
Noniin minäpä sitten aloita, eli trollaamista on tullut harrastettua nyt kohta vuoden verran, lähinnä siis täällä vauva.fi:ssä, minulla ei ole varsinaisesti mitään lempiaihetta, koska täällähän kesksutellaan asioista aina laidasta laitaan ja monesti valitsen vain sellaisen sopivalta tuntuvan liekinkuvalla varustetun ketjun.. Niissä liekillä varustetuissa ketjuissa on yleensä aika mukavasti säpinää ja tyykkän siitä kun saan välittömästi vastakaikua trollaukselleni, eli näen tavallaan heti oman käden jäljen.. Minulla ei ole sellaista varsinaista tähtihetkeä ylitse muiden, mutta sellaisista tilanteista koen valtavaa mielihyvää, jossa saa yhden tai muutaman vastakirjoittajan ja ala vääntämään heidän kanssaan kättä mitä typerimmistä asioista ja jos tuota väittelyä kestää intensiiviesti yli 1 tunti niin silloin tunnen valtavaa mielihyvää.. Olenhan tavallaan saanut syödä yhden tunnin suuruisen palan heidän elämästään.. Namsiks
Arvoisat kolegat toivottavasti ette pahastu nimimerkistäni, mutta mielestäni tämä kerho ansaitsee arvoisensa johtajan, eli minut.
Kommentit (33)
Itseäni ärsyttää provot joita Ap ei jatka, ja ne paljastuu sitten heti provoiksi. Se pari päivää sitten takaisin noussut makaronilaatikon määrä häissä oli hyvä, kun Ap vain jatkoi vaikka huudeltiin provoa, moni alkoi uskoa.
Ihailen hyvin rakennettua provoa, mutta vihaan lopetuksia, tyyliin "kiitos vastauksista, kyllä tämä tästä".
Omat privoni onnistuvat joka 5 kerta, se on mahtavaa! Välillä monta sivua tekstiä. Jotkut ihan takajaloillaan. Tykkään hämmentää kun en itse hätkähdä juuri mistään.
Keskusteluja kommentoin monesti asiallisesti, mutta välillä esitän coolia miestä.
Minä tein äskön aika yllättävän vedon kun paljastin itseni ketjussa "Kuinka suuren perinnön tulet saamaan vanhemmiltaisi tai olet jo saanut"
http://www.vauva.fi/keskustelu/2564925/kuinka_suuren_perinnon_tulet_saa…
Välillä on kokeiltava jotain uutta :D:D:D:D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Minä tein äskön aika yllättävän vedon kun paljastin itseni ketjussa "Kuinka suuren perinnön tulet saamaan vanhemmiltaisi tai olet jo saanut"
http://www.vauva.fi/keskustelu/2564925/kuinka_suuren_perinnon_tulet_saa…
Välillä on kokeiltava jotain uutta :D:D:D:D:D:D
Kuten tuonne ketjuun kirjoitin, niin en tavallaan kestänyt katsoa sitä ihmisten ahneutta vaan vihelsin pelin poikki. Olisin halunnut aiheuttaa kunnon tunnemyrskyn, mutta en saanut sitä aikaiseksi. Toisaalta pääsin näpäyttämään ketjuun vastanneita sillä samalla moralisoinnilla, joita odotin että itse kohtaan. No käyhän se näinkin päin.
Trollaan koska minusta ei ole järkeä käydä järkevää keskustelua idioottien kanssa. Paljon hauskempi heittää joku typerä provo ja katsoa kun idiootit kiistelee itsensä läkähdyksiin.
Mulla on tapana aloittaa joku ihan älyvapaa ketju, ja multipeukutan vähintään sata peukkua ylöspäin omaa älytöntä aloitusta.
Sitten ketju on täynnä juttuja siitä miten kaikki on hulluja, niin hulluja, sata yläpeukkua tällaiseen.
Se on parasta.
Oon trollaillut av:lla varmaan yli vuoden. En tee omia aloituksia mut vastailen ja kommentoin aloituksiin ihan trollailu ja huumorimielessä. En siis yritä varsinaisesti suututtaa ketään, mut alapeukkua tulee välillä kontekstista riippuen. Ehkä kivointa on huomata et joku on lukenut kommentin ja vastannut siihen tai sitten yläpeukuttanut tai alapeukuttanut. Oon nainen 26 v.
Tästä tulee kaiffarit hyvä ketju :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trollaan miesasiamiestä, kilttimiestä ja lassukkaa. Väittelen itseni kanssa, jopa haukun itseäni. Olen nainen ja kolmekymppinen. Sitten netissä vaahtoan miten on akateemista tutkintoa, hyvä palkka, työmatkoja, thaikut kauniita ja hela hoito pälä pälä...ai niin, suomalaiset naiset ovat rumia ja lihavia. Tykkään siitä kun saan tulikivenkatkuisia viestejä. Tosiasiassa inhoan rasittavia lassukoita ja feministitkin ärsyttävät. Olen myös hyvännäköinen, joten kukaan ei kyllä uskokaan naiseksi.
Viimeinen lause paljasti sut naiseksi. Vain nainen voi kehitellä tuollaisia lauseita.
Sinähän sen parhaiten tiedät!
Minun trollaukseni ovat joko sellaisia, joissa mies löi, petti tai jätti tai sellaisia, joissa valitetaan kun mies on laiska, osaamaton, juoppo, pelaa videopelejä tms. Edellisiä aloitan useamman päivässä, jälkimmäisiä ehkä pari viikossa.
Saan suurta tyydytystä siitä, kun aloituksilleni satelee yläpeukkuja ja minua kehotetaan jättämään sellainen mies ja annetaan yksityiskohtaisia neuvoja eroprosessista tai vaan haukutaan sitä aloituksen miestä.
Olen kai melko taitava trolli, koska en juuri koskaan saa alapeukkuja eikä kirjoituksiani epäillä provoiksi. Olen jopa tehnyt tarkoituksella vetänyt provoni joskus aivan yli ja tehnyt aloituksen miehestä täydellisen hirviön mutta aina provoni menevät täydestä.
Olen kirjoitellut palstalle noin viisi vuotta, joista kolme on ollut aktiivista provosmista. Käytän muuten mieluummin provo- kuin trolli-sanaa, koska haluan herättää keskustelua. Pidän aloituksiani enemmän hypoteettisinä esimerkkeinä, kuin keksittyinä mielikuvituksen tuotteina. Vaikka jokin ei ole totta, ei tarkoita, etteikö se olisi voinut tapahtua.
Usein mietin jonkun provon valmiiksi illalla ennen nukkumaan menoa ja kirjoitan sen sitten puhtaaksi aamukahvilla. Mikään ei ole yhtä ihanaa kuin juoda tuoretta kahvia aamulla ja miettiä törkeyksiä, joita miehet ovat tehneet.
Jotkut heittää verkot vesille, joillekin sopii vetouistelu,
joku taas tykkää väsyttää isoa kalaa virvelillä.
Trollaaminen on taidetta ja siitä tietää onnistuneensa, jos se saa paljon vääntöä aikaan palstalla:) Ihmisten yksinkertaisuus kyllä ihmetyttää eniten.
Rakastan tehdä aloituksia anopista. Aihe menee niin ihmisten tunteisiin.