Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Trollikerho

Kerhon puheenjohtaja
16.05.2016 |

HUOM tämä ketju on tarkoitettu ainoastaan trollausta harrastaville henkilöille ei ulkopuoliselle. Ketjussa keskustellaan mm. salaisista torllaus tekniikoista, joita ei ole tarkoitettu ulkopuolisten tietoo. Joten jos et ole trolli siirry heti seuraavaan ketjuun! Kiitos!
Nonii kaiffarit ajattelin pistää meille tällaisen ihan oman ketjun, jossa voitais vähän vaihtaa ajatuksia tähän meidän kaikkien rakkaaseen harrastukseen eli trollaukseen liittyen. Voitais alottaa vaikka sillä, että jokainen esittelisi itsensä ja kertois kuinka kauan on lajia harrastanut, tekeekö sitä jollain toisillakin foorumeilla ja minkä tyyppisestä trollaamisesta pidät? Onko jotain erityisiä aiheita jotka kiinnostaa vai meneekö ihan kaikki seksistä, yleiseen diipa daapaan, entä tapaatko tehdä omia alaoituksia vai kommentoida muden aloittamia ketjuja? Ja mikä on ollut harrastuksesi niin sanottu tähti hetki?

Noniin minäpä sitten aloita, eli trollaamista on tullut harrastettua nyt kohta vuoden verran, lähinnä siis täällä vauva.fi:ssä, minulla ei ole varsinaisesti mitään lempiaihetta, koska täällähän kesksutellaan asioista aina laidasta laitaan ja monesti valitsen vain sellaisen sopivalta tuntuvan liekinkuvalla varustetun ketjun.. Niissä liekillä varustetuissa ketjuissa on yleensä aika mukavasti säpinää ja tyykkän siitä kun saan välittömästi vastakaikua trollaukselleni, eli näen tavallaan heti oman käden jäljen.. Minulla ei ole sellaista varsinaista tähtihetkeä ylitse muiden, mutta sellaisista tilanteista koen valtavaa mielihyvää, jossa saa yhden tai muutaman vastakirjoittajan ja ala vääntämään heidän kanssaan kättä mitä typerimmistä asioista ja jos tuota väittelyä kestää intensiiviesti yli 1 tunti niin silloin tunnen valtavaa mielihyvää.. Olenhan tavallaan saanut syödä yhden tunnin suuruisen palan heidän elämästään.. Namsiks

Arvoisat kolegat toivottavasti ette pahastu nimimerkistäni, mutta mielestäni tämä kerho ansaitsee arvoisensa johtajan, eli minut.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkki siis oli kerhon puheenjohtaja

Vierailija
2/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on liekkejä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä on liekkejä?

Paljastit itsesi et ole torlli poistu välittömästi

Vierailija
4/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kerro salaisuuksiani. ☆Trollitar☆

Vierailija
5/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kerro salaisuuksiani. ☆Trollitar☆

Minäkun luulin, että me ollaan kaiffareita :(

Vierailija
6/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimimerkki siis oli kerhon puheenjohtaja

Ei näy .. 

Etkö osaa kirjoittaa?

Vierailija
7/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollaan miesasiamiestä, kilttimiestä ja lassukkaa. Väittelen itseni kanssa, jopa haukun itseäni. Olen nainen ja kolmekymppinen. Sitten netissä vaahtoan miten on akateemista tutkintoa, hyvä palkka, työmatkoja, thaikut kauniita ja hela hoito pälä pälä...ai niin, suomalaiset naiset ovat rumia ja lihavia. Tykkään siitä kun saan tulikivenkatkuisia viestejä. Tosiasiassa inhoan rasittavia lassukoita ja feministitkin ärsyttävät. Olen myös hyvännäköinen, joten kukaan ei kyllä uskokaan naiseksi.

Vierailija
8/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat narskulta, ap.

😼

Vierailija
9/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostat narskulta, ap.

😼

Yllä ei ole muuten ap

Vierailija
10/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

10v trollausta takana, mm. pif, stromfront ja vastaavat hoidettu.

Olen vähän kuin ammattitrolli silloin, kun huvitun asian pariin.

Vierailija
11/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollaan miesasiamiestä, kilttimiestä ja lassukkaa. Väittelen itseni kanssa, jopa haukun itseäni. Olen nainen ja kolmekymppinen. Sitten netissä vaahtoan miten on akateemista tutkintoa, hyvä palkka, työmatkoja, thaikut kauniita ja hela hoito pälä pälä...ai niin, suomalaiset naiset ovat rumia ja lihavia. Tykkään siitä kun saan tulikivenkatkuisia viestejä. Tosiasiassa inhoan rasittavia lassukoita ja feministitkin ärsyttävät. Olen myös hyvännäköinen, joten kukaan ei kyllä uskokaan naiseksi.

Viimeinen lause paljasti sut naiseksi. Vain nainen voi kehitellä tuollaisia lauseita.

Vierailija
12/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla joku apukerhon johtaja, kun kirjoittaminen ei onnistu.

Vierailija
13/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset aiheet sopivat minulle. Niiden vastapainoksi puhun täällä tottakin, ja jos jokin aihe herättää myötätuntoni, yritän auttaa oikeasti.

Mutta trollaus, se on päätarkoitukseni aaveilla. Ahh.

Tykkään erityisesti aloittaa trollausketjuja. Paras luomukseni oli se, kun sain yli tuhat alapeukkua aloitukseen. Jaksoin jatkaa tarinaa usean päivän ajan ja mehukkuus kasvoi päivä päivältä. Valitettavasti AV:n ulkopuolinen elämä vei pitemmäksi hetkeksi pois tämän urani hedelmällisimmän ketjun ääreltä, ja kyllästyin tuona aikana tuohon ketjuun. Myöhemmin ajateltuna se oli ihan hyvä, koska mehukkuus alkoi jo osoittaa kuivumisen merkkejä. En ehkä olisi osannut luopua kuivumisesta huolimatta ilman tuota vastentahtoista taukoani.

Tänään olen ollut hyvin maltillinen, vain yksi typeryys, joka ei mennyt edes läpi, liian epätodenmukainen.

-TroLollo-

Vierailija
14/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla mitään salaisuuksia ole, kunhan trololollllailen. En voi kun ihmetellä miten yksinkertaisia ihmisiä täällä käy tai siis on edes olemassa.      

Vierailija
15/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos eisttelystä, tämä ilmaius tulikivenkatkuisia on kyllä hieno ilmaus. Mielestäni se kuvaa juuri sitä kuinka tunteikasta ja aistikasta trollaus voi parhaimillaan olla. Itsekkin monesti kuvittelen kuinka kiihkona ja tosissaan siellä johtojen toisessa päässä ollaan ja että miksi vain siksi että minä, Trollaja, hämmennän. 

Vierailija
16/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta koko trollauksen idea menee hukkaan, jos tuhlaat omaa aikaasi tunnin jonkun kanssa väittelemiseen. Minä harrastan ainoastaan sellaista trollausta, että kirjoitan aloituksen ja katson sitten myöhemmin, että tarttuiko joku siihen, kuinka tosissaan se otettiin ja millaista keskustelua se herätti. Viimeksi trollasin tänään avaamalla ketjun mielensäpahoittajana, jolle hammalääkäri oli sanonut "Suu auki, täältä tulee hauki". En siis yritä suututtaa ketään tai aiheuttaa mielipahaa, joten siinä mielessä olen vähän huono provoilija.

Vierailija
17/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No urani tähtihetki oli kyllä se, kun levitin vaalipäivänä keksittyä raiskausuutista maahanmuuttokriittisten äänisaaliin kasvattamiseksi.

Normaalisti vain kirjoittelen mv-lehteen mitä Putin haluaa.

Vierailija
18/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta koko trollauksen idea menee hukkaan, jos tuhlaat omaa aikaasi tunnin jonkun kanssa väittelemiseen. Minä harrastan ainoastaan sellaista trollausta, että kirjoitan aloituksen ja katson sitten myöhemmin, että tarttuiko joku siihen, kuinka tosissaan se otettiin ja millaista keskustelua se herätti. Viimeksi trollasin tänään avaamalla ketjun mielensäpahoittajana, jolle hammalääkäri oli sanonut "Suu auki, täältä tulee hauki". En siis yritä suututtaa ketään tai aiheuttaa mielipahaa, joten siinä mielessä olen vähän huono provoilija.

Tämä oli hyvä näkökanta, että mitä enemmän muiden hämmennystä saa aikaan tekemällä itse vähemmän niin sen parempi. Sehän on vähänkuin veisi aamulla verkot ja käivisi sitten illalla katsomassa..

Vierailija
19/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerhon_pj kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos eisttelystä, tämä ilmaius tulikivenkatkuisia on kyllä hieno ilmaus. Mielestäni se kuvaa juuri sitä kuinka tunteikasta ja aistikasta trollaus voi parhaimillaan olla. Itsekkin monesti kuvittelen kuinka kiihkona ja tosissaan siellä johtojen toisessa päässä ollaan ja että miksi vain siksi että minä, Trollaja, hämmennän. 

Trolleja tarvitaan siihen, että ihmiset ymmärtävät olla uskomatta kaikkeen lukemaansa, sillä kuka tahansa voi esittää mitä tahansa. Ja toisaalta pitäisi kuitenkin olla menemättä henkilökohtaisuuksiin. Tosin myönnän, että joskus jutut menevät yli. Ja nettiin mahtuu toimetonta mt-potilasta. Tästähän on tehty jonkun verran tutkimusta.

Vierailija
20/33 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta ylläolevat. Silloin tietää onnistuneensa, jos ei tarvitse edes ylläpitää. Mutta toisaalta silloin jää osa tyydytyksestä saamatta.

-TroLollo-