Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan ei kehu minua ikinä, miksi joitakin kehutaan

Vierailija
16.05.2016 |

Olen tajunnut että kukaan ei kehu minua , paitsi mieheni. Itse kehun muita, koska ajattelen siitä tulevan hyvä mieli ja tarkoitan mitä sanon. Sekä tosielämässä että somessa jään lähes aina ilman kehuja. Monia kehutaan ihaniksi ihmisiksi, hyviksi äideiksi, kauniiksi, ihanaksi, hoikaksi jne... En koe olevani sen huonompi kuin muutkaan, ettei minusta kehua keksisi. Esim olen 1,5 vuodessa laihtunut 13kg ja hankkinut juoksemalla hyvän kunnon ja sporttisemman ulkonäön, mutta kukaan ei ole sanonut mitään! Ei sillä että jokaisen pitäisi minua ylistää tästä, mutta tuntuu siltä että miksi minut sivuutetaan ja muita kehutaan?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Upppp

Kehtaanko teitä , ja millaisista asioista?

Vierailija
2/11 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppp

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on kehuttu viimeeksi 2008 ja sekin hieman yllättävältä taholta.

Vierailija
4/11 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua alettiin kehumaan kun kasvoin henkisesti ja minusta tuli oikeasti reilumpi ja rehdimpi ihminen. Silloin alettiin kehua myös ulkonäköä enemmän, vaikka siinä ei tapahtunut mitään.

Vierailija
5/11 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua alettiin kehumaan kun kasvoin henkisesti ja minusta tuli oikeasti reilumpi ja rehdimpi ihminen. Silloin alettiin kehua myös ulkonäköä enemmän, vaikka siinä ei tapahtunut mitään.

En siis ole koskaan ollut mikään hirviö! Mutta nykyään jopa vähän liian kiltti välillä niin kai ihmiset kokee että sitä pitää kehua.

Vierailija
6/11 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis ole koskaan ollut mikään hirviö! Mutta nykyään jopa vähän liian kiltti välillä niin kai ihmiset kokee että sitä pitää kehua.

Voisitko kertoa jotain esimerkkejä?

Vierailija
7/11 |
04.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinullahan on huomattavasti parempi tilanne kuin monella muulla, koska sinulla on mies joka sinua säännöllisesti kehuu. Miksi haluat mitätöidä sen väittämällä, että kukaan ei kehu? Jos miehesi lisäksi paras kaverisi kehuisi sinua, olisiko aloituksesi että kukaan ei koskaan kehu minua (paitsi mies ja paras kaveri)?

Yleensä somessa kehutaan ihmisiä, jotka tuovat itseään esiin ja ns. kerjäävät kehuja. Monella voi olla huonoja kokemuksia hyvää tarkoittaneesta kehumisesta, eli voi olla että ihmiset eivät uskalla kehua, vaikka esimerkiksi laihtumisen huomaisivatkin.

Vierailija
8/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
9/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis ole koskaan ollut mikään hirviö! Mutta nykyään jopa vähän liian kiltti välillä niin kai ihmiset kokee että sitä pitää kehua.[/quot

Hei, kuulostat ihan minulta! Kerro minulle miten tullaan reilummaksi ja rehdimmäksi!

Vierailija
10/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ajateltua mut ei ehkä sanottua ääneen.

Miksi?

Toisille kirjoittaminen on helpompaa kuin puhuminen.

Vierailija
11/11 |
01.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sua on vaikea lähestyä. En tiedä, kun en sua tunne. Mistä asioista miehesi sua kehuu? Kirjoita niitä vaikka tähän. :)

Kehut kyllä piristää päivää. Itse olen mielenterveysongelmaisille tarkoitettujen palveluiden asiakas, ja siellä kehutaan toisiamme paljon ja ohjaajat kehuu. Itse muistan enemmänkin sen, miten olen itse ihaillut jotakuta ja sanonut sen ääneen. Parasta on, jos sille toiselle tulee siitä selvästi hyvä mieli. Vähän niin kuin jouluna sitä usein nauttii enemmän lahjojen antamisesta kuin niiden saamisesta. Mun positiivista asennetta on kehuttu paljon, samoin pirteän värisiä vaatteita ja epäsuoriakin kohteliaisuuksia tulee. Kun joku luottaa muhun tai haluaa olla seurassani, koen sen kehuna ja se lämmittää. Samoin kiitoksen kuuleminen on ikäänkuin kehu.

Itse asiassa mussa ei juuri kehuttavaa ole, mutta kuulen kehuja aika usein. Olen sellainen helposti lähestyttävä hobitti. Mulle on kai helppo vaan sanoa asioita. Moni on sanonut, että mulle on helppo puhua ja avautuakin ties mistä. Mun olemus ja perusilme on jotenkin sellainen. Ihmisiä ei vaan nolota mun seurassa (olen kuullut sitä usein), joten kehuminenkin on helppoa. Viimeksi varmaan bussissa tuntematon kehui yhtäkkiä käsityötä, jota olin tekemässä. Uskon, että tämä vaikuttaa paljon.

Anteeksi kun sanon, mutta some on myrkkyä. Itse en ole somessa. Kannattaa ennemmin keskittyä siihen, mitä tässä fyysisessä todellisuudessa tapahtuu.

Mutta hei, olet tehnyt hienoa työtä itsesi kanssa! Mäkin laihdutin toissavuonna 10 kg, eikä se ole helppoa. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän