Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pimppa muurautunut kiinni, 2kk synnytykseen. Miten voin synnyttää? :(

Vierailija
16.05.2016 |

Minulla on häpyhuulet täynnä suonikohjuja. häppärit on valtavan suuret ja kovat ja koko toosa on turvonnut. se on myös kipeä. en saa avattua käsin enää häpyhuulia eli en saa raotettua niitä, en näe emätintä.
miten voin synnyttää? häpyhuulet on turvonnut kiinni.
tämä on kauheaa :(

Kommentit (68)

Vierailija
21/68 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä lienee kuvassa vasemmalla ylimpänä oleva toosa.

http://clinicalgate.com/wp-content/uploads/2015/03/B9780323220897000150…

Vierailija
22/68 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

auts

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/68 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se sieltä kuitenkin tule, jotain helpotusta voisi hakea lääkäriltä jos tukalat oltavat.

Tästä tuli mieleen, googlen kuvahakuun "genital mutilation birth" niin näkyy kun on vauva puskemassa läpi ympärileikatusta naisesta. Se vasta onkin umpeenmuurautunut alapää ja tuli tästä avauksesta ensimmäisenä mieleen. :(

Vierailija
24/68 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tämä mikään vitsi ole, kyllä noin voi käydä. Minulla myös turposi alapää ihan valtavaksi ja suonikohjuiseksi kun odotin toista lastani. Eikä ne suonikohjut kyllä ole kokonaan pois lähteneet raskauden jälkeenkään, turvotus muuten onneksi on... 

Synnyttämistä tuo ei sentään estä, kyllä se vauva niistä turvonneista pehmytkudoksista läpi tulee sitten kun on aika. 

Vierailija
25/68 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä miestäsi poraamaan reitti selväksi.

Vierailija
26/68 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata ottaa kuitenkaan sektiota. Siihen kuolee todennäköisemmin kuin turvonneeseen pimppaan.

Vierailija
27/68 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kauhistus, kävin tietysti kuvia googlaamassa... Mitä enemmän luen AV:ta sitä varmempi olen etten ikinä halua tulla raskaaksi ja saada lapsia.

Vierailija
28/68 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pimpuliparkaa!

Vierailija
29/68 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ole siis vittua pahemmin saanut viime aikoina?

Vierailija
30/68 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Kyllä se vauva sitten jää sisällesi. Ei auta jos kerran alakertasi on kuin korvasieni. Ruskea, pahanmakuinen ja muhkurainen.[/quote]

xD totaalinen repeäminen!

Vierailija
31/68 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo turvotus ja kohjut estä synnytystä. Sun kannattaa mainita seuraavassa neuvolalääkrissä niistä kohjuista, että tarvitseeko tehdä niille mitään, kun ovat kovat. Mulla ollut kolmessa raskaudessa kohjuja, mutta ovat olleet pehmeitä. Hävinneet synnytyksen jälkeen kokonaan pois.

Vierailija
32/68 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kukkakaalipimppi. Hyh. Ei ihme et miehet juoksee vieraissa.

Vierailija
33/68 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveetä... kaikkee naiset joutuukin kärsimään :(

Vierailija
34/68 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kovia kohjuja hieroa? Kuka suostuu sellaiseen, neuvolantäti, gyne, lääkäri vai hieroja?

Vierailija
35/68 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tästä ei vauvalehdissä paljoa kirjoitella. Torttu on sininen ja turvoksissa suurimman osan raskautta. Lopussa se räjähtää, eikä se alun perinkään mikään kedon kaunein kukka ole 😀

Vierailija
36/68 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vauva sitten jää sisällesi. Ei auta jos kerran alakertasi on kuin korvasieni. Ruskea, pahanmakuinen ja muhkurainen.

xD totaalinen repeäminen!

Sama kohtalo odottaa ap:tä. :(

Vierailija
37/68 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
38/68 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei te tapatte mut nauruun oikeesti :D

Vierailija
39/68 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko kovia kohjuja hieroa? Kuka suostuu sellaiseen, neuvolantäti, gyne, lääkäri vai hieroja?

Voihan sitä kokeilla soittaa hierojia läpi, että "Hei tässä on Pirkko, sellasta kyselisin, että voisitteko hieroa mun suonikohjuista pimppaa? Helpottais tuota synnytystä.".

Vierailija
40/68 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans oli kukkakaali alakerrassa kahden nuoremman lapsen aikaan.. hyvin meni synnytys silti ja pois hävisi kohjut heti synnytyksen jälkeen

Tuskallista aikaa vaan se loppuraskaus, kun päivän myötä turposivat niin ettei kunnolla voinut kävellä kun hankasi se "kukkakaali"

Raskausvaivoista puhutaan ihan liian vähän..! Minulle ainakin tämä tuli järkytyksenä, onneksi nyt oon kuullut että on ihan yleistä vaikkei monet siitä puhu...

No, ymmärrettävää tietysti että helpompi sanoa että vähän närästää... 😁

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi