Pimppa muurautunut kiinni, 2kk synnytykseen. Miten voin synnyttää? :(
Minulla on häpyhuulet täynnä suonikohjuja. häppärit on valtavan suuret ja kovat ja koko toosa on turvonnut. se on myös kipeä. en saa avattua käsin enää häpyhuulia eli en saa raotettua niitä, en näe emätintä.
miten voin synnyttää? häpyhuulet on turvonnut kiinni.
tämä on kauheaa :(
Kommentit (68)
Eiköhän se sieltä kuitenkin tule, jotain helpotusta voisi hakea lääkäriltä jos tukalat oltavat.
Tästä tuli mieleen, googlen kuvahakuun "genital mutilation birth" niin näkyy kun on vauva puskemassa läpi ympärileikatusta naisesta. Se vasta onkin umpeenmuurautunut alapää ja tuli tästä avauksesta ensimmäisenä mieleen. :(
Ei tämä mikään vitsi ole, kyllä noin voi käydä. Minulla myös turposi alapää ihan valtavaksi ja suonikohjuiseksi kun odotin toista lastani. Eikä ne suonikohjut kyllä ole kokonaan pois lähteneet raskauden jälkeenkään, turvotus muuten onneksi on...
Synnyttämistä tuo ei sentään estä, kyllä se vauva niistä turvonneista pehmytkudoksista läpi tulee sitten kun on aika.
Pyydä miestäsi poraamaan reitti selväksi.
Ei kannata ottaa kuitenkaan sektiota. Siihen kuolee todennäköisemmin kuin turvonneeseen pimppaan.
Voi kauhistus, kävin tietysti kuvia googlaamassa... Mitä enemmän luen AV:ta sitä varmempi olen etten ikinä halua tulla raskaaksi ja saada lapsia.
Mies ei ole siis vittua pahemmin saanut viime aikoina?
[/quote]
Kyllä se vauva sitten jää sisällesi. Ei auta jos kerran alakertasi on kuin korvasieni. Ruskea, pahanmakuinen ja muhkurainen.[/quote]
xD totaalinen repeäminen!
Ei tuo turvotus ja kohjut estä synnytystä. Sun kannattaa mainita seuraavassa neuvolalääkrissä niistä kohjuista, että tarvitseeko tehdä niille mitään, kun ovat kovat. Mulla ollut kolmessa raskaudessa kohjuja, mutta ovat olleet pehmeitä. Hävinneet synnytyksen jälkeen kokonaan pois.
Kunnon kukkakaalipimppi. Hyh. Ei ihme et miehet juoksee vieraissa.
Hirveetä... kaikkee naiset joutuukin kärsimään :(
Voiko kovia kohjuja hieroa? Kuka suostuu sellaiseen, neuvolantäti, gyne, lääkäri vai hieroja?
Joo, tästä ei vauvalehdissä paljoa kirjoitella. Torttu on sininen ja turvoksissa suurimman osan raskautta. Lopussa se räjähtää, eikä se alun perinkään mikään kedon kaunein kukka ole 😀
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vauva sitten jää sisällesi. Ei auta jos kerran alakertasi on kuin korvasieni. Ruskea, pahanmakuinen ja muhkurainen.
xD totaalinen repeäminen!
Sama kohtalo odottaa ap:tä. :(
Hei te tapatte mut nauruun oikeesti :D
Vierailija kirjoitti:
Voiko kovia kohjuja hieroa? Kuka suostuu sellaiseen, neuvolantäti, gyne, lääkäri vai hieroja?
Voihan sitä kokeilla soittaa hierojia läpi, että "Hei tässä on Pirkko, sellasta kyselisin, että voisitteko hieroa mun suonikohjuista pimppaa? Helpottais tuota synnytystä.".
Mulla kans oli kukkakaali alakerrassa kahden nuoremman lapsen aikaan.. hyvin meni synnytys silti ja pois hävisi kohjut heti synnytyksen jälkeen
Tuskallista aikaa vaan se loppuraskaus, kun päivän myötä turposivat niin ettei kunnolla voinut kävellä kun hankasi se "kukkakaali"
Raskausvaivoista puhutaan ihan liian vähän..! Minulle ainakin tämä tuli järkytyksenä, onneksi nyt oon kuullut että on ihan yleistä vaikkei monet siitä puhu...
No, ymmärrettävää tietysti että helpompi sanoa että vähän närästää... 😁
Ap:llä lienee kuvassa vasemmalla ylimpänä oleva toosa.
http://clinicalgate.com/wp-content/uploads/2015/03/B9780323220897000150…