Paras imuri?
Haluan energiatehokkaan imurin, hiljaisuus plussaa. Kunnon suodattimet pitää olla, hyvät suulakkeet ja imutehon säätö. Kauppojen sivuilla on arvosteluita toisensa perään, mutta mitä mieltä palstalla ollaan? Mikä on paras imuri?
Kommentit (6)
Jos löydät imurin, jonka puhdistusteho matolta on A-luokkaa (ja hiljainen käyntiääni), niin sellainen alkaa olla hyvä imuri. Yleensä A-luokan tulokset ovat vain kovilla lattiapinnoilta. Pelkkiin moottorin tehoihin ei kannata tuijottaa.
Minulla on Electroluxin ultasilencer, olen ollut tyytyväinen. Hiljainen ääni, hyvä ja säädettävä imuteho, hyvät suulakkeet. Imurin mukana tulleet suodattimet oli hyvät.
Noita ultrasilencereita on useampaa mallia ja hintaluokkaa, tuo minun oli about keskihintainen (ei halvin mutta ei kalleinkaan). Kaverillani on halvempi kuin minun, joku ekomalli (sellainen mustavihreä), ja hän ei ole ollut täysin tyytyväinen siihen. Hän on kironnut sitä kun tuossa mallissa on pidempi letkuosa ja lyhyempi putkiosa, putkiosa lähtee kuulemma tosi helposti irti kesken imuroinnin. Lisäksi putken ja letkun yhdistävä osa on muovia toisin kuin minun imurissani jossa se on metallia. Enkä ole varma, että onko siinä imurissa edes säädettävää imutehoa, mutta kaveri ei ainakaan ole valittanut imurin imutehosta. Tuokin imuri on hiljainen.
Eli jos ultrasilenceria ostat, kannattaa katsoa, että minkä mallin ostaa.
Kiitos! Meillä on yli 10v vanha Ultrasilencer, ja nyt kun luin noita tuotearvosteluita, olen päätymässä siihen taas. Putki- ja letkuosan liittymäkohta falskaa nykyään jo niin pahasti, että on ostettava uusi imuri. Tähän asti on ollut oikein hyvä kone. Hyvä kuulla, että ekomallissa voi olla tuollaisia käyttöongelmia!
t. ap
Vierailija kirjoitti:
Dyson. Ei vain ole hiljainen.
Pussiton imuri on about viimeinen mitä minä ostaisin. Serkullani on tuollainen Dyson ja about ainoa asia mikä siinä on hyvä, on hyvin littana ja ketterä suulake. Noin muuten imuri pitää kamalaa mekkalaa sekä kuumenee toisin kuin minun Electroluxini. Kyseessä suht uusi Dyson, ei mikään vanha rakkine.
Paras on sieltä kalliimmasta päästä.