Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitteko aloittaa suhteen mieheen, jolla ollut satoja kumppaneita?

Vierailija
16.05.2016 |

Olen tavannut todella kiinnostavan miehen, jonka kanssa meillä klikkasi välittömästi. Epäröin kuitenkin aloittaa mitään ystävyyssuhdetta enempää hänen kanssaan, sillä hänellä on takanaan TODELLA villi menneisyys: satoja kumppaneita, ryhmäseksiä jne. En tunne minkäänlaista mustasukkaisuutta noista asioista, mutta mietin: asetanko oman terveyteni vaaraan, jos suhteemme syvenee fyysiseksi? Lähinnä siis HPV/herpes mietityttävät, muut taudithan selviävät testaamalla. Lisäksi mietityttää, voiko tällainen tavallinen nainen, joka on harrastanut tavallista seksiä vain muutaman pitkäaikaisen kumppanin kanssa, riittää tuollaiselle miehelle?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ollut seksiaddiktio ja ei ole mahdollista, että hänellä ei olisi virustauteja.

Vierailija
2/43 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kelpaisi minulle. Olen tarkka tavarastani ja odotan kumppanista samaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, en koskisi pitkällä kepilläkään tuollaiseen horoon.

Vierailija
4/43 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, et olis niin huono pano, ettei tulis mitään.

Vierailija
5/43 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se Axeli?

Vierailija
6/43 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillä on klikannut nähtävästi satojen muidenkin kanssa ja nyt ainutlaatuisesti myös sinunkin kanssa. En aloittaisi suhdetta, vaan pysyisin kaverina.

Vierailija
7/43 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä suhteelta odotat.

Mutta se pitää pitää mielessä, että voit saada jonkun elinikäisen taudin ja vaivan, jota hoitelet, vaikka mies olisi ollut poissa elämästäsi jo vuosia.

Vierailija
8/43 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, tautien mahdollisuus kannattaa ainakin testata ensin. Mun mies on ollut nuorena samanlainen ja sanoikin että kun on kokeillut kaikkea, ei ole enää mitään houkutuksia eikä vieraat naiset kiinnosta ollenkaan. Ihana, kiltti ja kultainen perheenisä on hän, en vaihtaisi mistään hinnasta pois:)

Vierailija
9/43 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos asia koskisi naisen seksuaalisuutta, olisi aivan toinen ääni kellossa :D Voi että tätä AVn kaksinaismoralismia.

Vierailija
10/43 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyisin kaverina. On miesten aika tulla siihen todellisuuteen, ettei heidänkään yleistä huorausta (siis sitä "suosiota") katsota enää ihaillen.

Vierailija
11/43 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysy erossa hyvä ihminen!

Vierailija
12/43 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisin mutta en haluaisi

Vierailija
13/43 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, tautien mahdollisuus kannattaa ainakin testata ensin. Mun mies on ollut nuorena samanlainen ja sanoikin että kun on kokeillut kaikkea, ei ole enää mitään houkutuksia eikä vieraat naiset kiinnosta ollenkaan. Ihana, kiltti ja kultainen perheenisä on hän, en vaihtaisi mistään hinnasta pois:)

Niinhän sä luulet...

Vierailija
14/43 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saahan HPV:n testattua?

Vierailija
15/43 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin jo miettiä, olenko ahdasmielinen ja tuomitseva kusipää, kun olen hylkäämässä miehen tuolla perusteella. Mutta hyvä, etten siis ilmeisesti ole. Olen itse ollut aina äärimmäisen valikoiva, tarkka ja terve, eikä todellakaan huvittaisi ottaa ilmeisen suurta riskiä nytkään. Kiitos vastauksista, teitte päätöksen entistäkin helpommaksi! Ap

Vierailija
16/43 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aloittaisi suhdetta kyseisen miehen kanssa, olisi niin perustavanlaatuinen ero elämänkatsomuksessa ja suhtautumisessa siihen, kenen kanssa menee sänkyyn.

Vierailija
17/43 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän sä luulet...

Heh heh, tää on niin av:ta! Ahdasmielistä ja "kaikki miehet pettää"- settiä...

Ota se sitruuna pois pyllystä ja anna toisten olla suvaitsevaisia ja onnellisia :)

Vierailija
18/43 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök. En!

Vierailija
19/43 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yök en.

Vierailija
20/43 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saahan HPV:n testattua?

Rupeasi itseänikin kiinnostamaan, aika nihkeästi löytyi tietoa eli vasta googlen toiselta hakusivulta ;) labrojen näytteenottoohje. Eli voi, raaputusnäytteestä samoin kuin naisiltakin. http://huslab.fi/ohjekirja/4075.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi