Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lihonut parisuhteen aikana n. 20 kg, minä n. 5 kg.

Vierailija
16.05.2016 |

Miten voisi hienovaraisesti vihjata miehelle, että menisi lenkille tai jotain, että saisi noita laardeja pienennettyä?

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Menkää yhdessä lenkille ja yhdessä syötte terveellisemmin.

Vierailija
2/40 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nuo omat lardisi. Taisit olla jo suhteen alussa tanakka, toisin kuin miehesi, joka on nyt vasta saavuttanut normaalipainon. Häpeä, ap. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä pitäisi vihjata. Mieluummin sanoisin suoraa jos kilot haittaisi.

Vierailija
4/40 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanot suoraan sille! jos se on oikee mies niin kyllä se sen kestää

Vierailija
5/40 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoin suhteen alussa 55 kg (pituutta 170 cm). Mies painoi suhteen alussa 78 kg (pituutta 180 cm). Että siitä voi miettiä, kumman pitää niitä laardejaan pohtia.

ap

Vierailija
6/40 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies varmaankin kestää, parisuhteen laita voi ollakin jo toisin.

Vierailija
7/40 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Painoin suhteen alussa 55 kg (pituutta 170 cm). Mies painoi suhteen alussa 78 kg (pituutta 180 cm). Että siitä voi miettiä, kumman pitää niitä laardejaan pohtia.

ap

Sinähän niin ainakin tunnut tekevän en tiedä miksi jos et koe tarvetta pohtia, anna miehen pohtia itse oma painonsa ja kuntoilunsa.

Vierailija
8/40 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Selvä peli. Ap on siiderivalas. 

Vierailija
9/40 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on teidän yhteinen elämäntapa joka on sen miehen lihottanut. Sanot miehelle, että haluat muuttaa teidän tyyliä terveellisemmäksi ja lisätä liikuntaa ja muuta aktiviteettia kun huomaat, että on molemmilla paino päässyt nousemaan.

Vierailija
10/40 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ap on edelleen selvästi normaalipainoinen, mies on läski.

Vierailija
11/40 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se on teidän yhteinen elämäntapa joka on sen miehen lihottanut. Sanot miehelle, että haluat muuttaa teidän tyyliä terveellisemmäksi ja lisätä liikuntaa ja muuta aktiviteettia kun huomaat, että on molemmilla paino päässyt nousemaan.

En koe, että minun pitäisi muuttaa elintapojani. Luonaaksi syön yleensä salaatin, mies vetää esim. kiinalaista ruokaa lautaskaupalla. Minä harrastan 4-5 kertaa viikossa liikuntaa, mies ei juuri ollenkaan.

ap

Vierailija
12/40 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

60 kiloinen nainen NORMAALIpainoinen? Salli mun nauraa! Tuo 55 kiloakin on jo aivan liikaa. 

Vierailija
13/40 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

60 kiloinen nainen NORMAALIpainoinen? Salli mun nauraa! Tuo 55 kiloakin on jo aivan liikaa. 

BMI on alle 21, joten on normaalipainon alarajoissa.

Vierailija
14/40 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n miehen bmi on 30. Todella tuhdissa kunnossa, ja ei ilmeisesti ole kyseessä mikään kehonrakentaja.

Vierailija
15/40 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n miehen bmi on 30. Todella tuhdissa kunnossa, ja ei ilmeisesti ole kyseessä mikään kehonrakentaja.

Ikävä kyllä kyse on ihan puhtaasti laardista.

ap

Vierailija
16/40 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi paino ei kuulu sinulle. Jokainen aikuinen ihminen huolehtii itse omasta terveydestään ja ulkomuodostaan. On todella alentuvaa holhota toista aikuista ihmistä tällaisissa asioissa. Kyllä jokainen läski tajuaa itsekin olevansa läski, ei se sinun nalkutuksesi mitään informatiivista lisäarvoa tilanteeseen tuo. Jos et kestä katsella ukkoasi, niin vaihda hoikempaan.

Tukea voi aina antaa parhaansa mukaan kumppanin elämänmuutoksissa. Puolison tsemppi on usein hyvin tärkeää lopputuloksen onnistumisen kannalta. Muutoshalun tulisi kuitenkin lähteä ihmisestä itsestään, eikä puolison vittuilusta. Minusta on ällöttävää, jos parisuhteessa eletään niin symbioosissa, että kuvitellaan omistavansa toisen ihmisen vartalo. Kaikkea ei nyt vaan voi hallita ja kontrolloida toisessa, tai ainakaan se ei ole terveelle parisuhteelle ominaista.

Vierailija
17/40 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin, sulla.

Vierailija
18/40 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harvinaista että tämä menee näin.Nykyään naisen oikeus on tehdä itsestään kunnon sinivalli ja miehen pitää vaan rakastaa, vaikka erektiota ponnistaessa veri lentää perseen kautta lakanoille.

Vierailija
19/40 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä tietysti. Tosimiehen on kestettävä suora puhe ja otettava itseään niskasta kiinni. Sen sijaan, jos mies vänisisi jonkun av-mamman kertyneistä kiloista, olisi mies sika, joka ei kunnioittaisi lapsensa kantanutta vartaloa ja joka olisi aivan varmasti aiheuttanut kilojen kertymisen tekemällä liian vähän kotitöitä ja antamalla mammalle liian vähän aikaa harrastaa liikuntaa. Tosimies kestää suoran kuittailun omasta vartalostaan, mutta tosimies saa korkeintaan kautta rantain kysellä av-mamman henkisestä voinnista ja jaksamisesta, jos tälle kertyy laardia. Tosimies nimittäin kestää ja hyväksyy mukisematta elämän ja vuosien tuomat muutokset naisen vartalossa.

Vierailija
20/40 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Niin, sulla.

Olen ihan normaalivartaloinen. En koe, että minulla olisi ongelmia painon tai vartaloni suhteen. Olen varmaan aika harvinainen nainen siltä osin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme viisi