Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joko olet siivonnut parvekkeesi?

Vierailija
16.05.2016 |

Miten on.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin jo vuosi sitten.

Vierailija
2/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä ole mitään siivottavaa, lasitettu parveke. Kohta laitan sinne kukkia ja tomaatteja, mansikkaa ym. joita olen itse kasvatellut siemenestä asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole parveketta, iso lasitettu terassi kylläkin. Siivosin samalla kun siivotttiin ja haravoitiin omakotitalomme pihamaa ja nurmikko. Kyllä kelpaa kesää odotella jotta pääsee omalle nurmikolle heittämään pyyhkeen ja rentoutua ottamaan aurinkoa suojassa naapureiden katseilta :)

Vierailija
4/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suursiivous käynnissä, jotta saisi mahdollisimman paljon feng shuita.

Vierailija
5/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän joo, mutta kun pitäisi päästä siellä olevasta ruokailuryhmästä eroon.  Ei mahdu ennen sitä siivoamaan enempää.

Vierailija
6/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivottiin heti, kun tuli hienot ilmat, eli ennen vappua.

Vierailija
7/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu siivittu on. Perinteisesti siivitaan se äitienpäivänä. Sinne kertyy talvrn aika a aina paljon rojua jota sitten kuskattiin kierrätykseen, kellariin ja roskiin jne.

Vierailija
8/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin.Pesen kalusteet ja lattian vähintään kahden viikon välein.Samoin tyynyt yms.kuukausittain.

Vierailija
9/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoon sitten kun alakerran naapuri on pessyt parvekelasit. Pesen runsaalla vedellä, näin valuu paljon paskavettä alas naapurin puhtaille laseille :)

Vierailija
10/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Ehkä sitten kun siitepölyn tulo hellittää.

Vierailija
11/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoon sitten kun alakerran naapuri on pessyt parvekelasit. Pesen runsaalla vedellä, näin valuu paljon paskavettä alas naapurin puhtaille laseille :)

Heh, vähän sama kuin mun naapuri alakerrasta huikkasi saatuaan vettä niskaansa, että pesetkö sinä siellä parveketta. Tekis hyvää teidänkin parvekkeelle, kuittasin.

Vierailija
12/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lol siivottu on jo pari kk sitte, kunnes naapuri kaato sinne kuravedet ja eikun taas uudestaan siivoomaa

Vierailija
13/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan lähteä jatkamaan siivousta. Ciao!

Vierailija
14/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoon tänään. Mulla ei ole siellä yhtään mitään, mutta pesen sen talven jäljiltä. Ei, en huljaa vettä alapuolelle, alapuolella tosin on varaston sisäänmeno, eli en huljaa kenenkään niskaan vettä. Mulla on sinne ostettu matto ja kalusteet, mitkä pääsevät sinne kun olen putsannut sen. 

Vierailija
15/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivottu. Lasitettu parveke, jonka edessä vilkas tie, joten kyllä ol kertynyt likaa. Nyt kivan raikas taas jonkin aikaa :-)

Vierailija
16/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta jouluvalot on olleet poissa päältä jo pitkään. 

Vierailija
17/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siivoon tänään. Mulla ei ole siellä yhtään mitään, mutta pesen sen talven jäljiltä. Ei, en huljaa vettä alapuolelle, alapuolella tosin on varaston sisäänmeno, eli en huljaa kenenkään niskaan vettä. Mulla on sinne ostettu matto ja kalusteet, mitkä pääsevät sinne kun olen putsannut sen. 

Sä oot reilu kaveri. :)

Vierailija
18/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina siisti.Lasit pesen pikapuoliin. Pikku juttu.

M59

Vierailija
19/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Laitoin "mattolaatat"  paikoilleen ja kukkalaatikkoon vaaleanpunaisia pelargoneja. Lisäsin niille jopa lannoitustikut ja olen muistanut kastella! :)

Pyyhin pöydän ja kaksi tuolia. Mitään muuta meidän pienelle parvekkeellemme ei sitten mahdukaan :)

Vierailija
20/24 |
16.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte vissiin kaikki aika etelästä? Täällä pohojoisessa saa vielä ootella pari viikkoa että uskaltaa pestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme