Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomessa pitäisi olla parisuhdevälittäjiä (matchmaker), niin useampi yksinäinen löytäisi itselleen puolison

Vierailija
16.05.2016 |

Ei mitään deittisivuja, joista saa hakemalla hakea sopivaa ehdokasta - ja vastauksia tulee vanhempien ikäisiltä tai perversseiltä.
Tiedot ja toiveet välittäjälle, joka etsii rekisteristään sopivia vaihtoehtoja. Pari tapaa ja juttelee. Jos toinen ei tunnu ajatuksiltaan ja olemukseltaan sopivalta, niin tapaa seuraavan henkilön jne.
Maksaisin mielelläni hyvälle välittäjälle, joka etsisi juuri minulle sopivan parisuhteen. Pidän älykkäistä, huumorintajuisista, uskollisista, matkustamista harrastavista ja museoista ja kasvitieteellisistä puutarhoista kiinnostuneista miehistä. Ideaalimies on ikäiseni, mielellään vaaleahiuksinen, puhdas ja pitää liikunnasta.
Kiinnostaisiko jotain palstalaista kyseinen tehtävä? Kysyntää olisi varmasti.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut Intiassa jossa järjestetyt avioliitot ovat arkipäivää. Suurin osa on järjestettyjä ja ihan ok onnellisia. Jonkun artikkelin mukaan yhtä suuri todennäköisyys onnistua kuin rakkausliitoilla.

Järjestetyssä avioliitossa vaan usein suku on tärkeä ja ympäristön kommentit. Vaikeuksista päästään yli, koska ero ei ole vaihtoehto. Toki joillekin on, mutta suurin osa naisista on riippuvaisia puolison rahoista (ja miehet naisista laittamassa kotia ja hoitamassa lapset, vaikka niitä on nykyään vain 1-2 rikkailla) että onnistuu.

Vierailija
42/58 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaisiko se yhteen lyhyet ja rumat miehet ja lihavat ja rumat naiset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut Intiassa jossa järjestetyt avioliitot ovat arkipäivää. Suurin osa on järjestettyjä ja ihan ok onnellisia. Jonkun artikkelin mukaan yhtä suuri todennäköisyys onnistua kuin rakkausliitoilla.

Järjestetyssä avioliitossa vaan usein suku on tärkeä ja ympäristön kommentit. Vaikeuksista päästään yli, koska ero ei ole vaihtoehto. Toki joillekin on, mutta suurin osa naisista on riippuvaisia puolison rahoista (ja miehet naisista laittamassa kotia ja hoitamassa lapset, vaikka niitä on nykyään vain 1-2 rikkailla) että onnistuu.

Intiassa naista kohdellaan kuin orjaa. Rima on äärimmäisen matalalla. Jos mies ei kovin paljon hakkaa, nainen voi pitää itseään onnekkaana.

Vierailija
44/58 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin ongelma on miehet. Tuodaan tyttö pöytään ja annetaan lasi maitoa ja lihasoppaa. Sitten makkarissa sanotaan, että näin inteeernetissä miten ne teki näin, voidaankos kokeilla. Aamulla pottumaalle ja iltapäivällä että pitäis lietekaivo puhdistaa. Romantiikkaa oli täysin tuppisuu mies illallispöydässä, joka sanoi että on hän ostanut tuonne siiderin. Heti perään, että mitenkä tänään se mistä eilen mainitsi. Kun vastaus oli ei, niin että nyt alasti saunaan. Kun vastaus oli ei, niin mies kömpi huoneeseensa nukkumaan ja sanoi että aamulla alkaa hommat. Aamulla ukko olikin yllättäen krapulassa. Hänen äitinsä herätti, että saatko sinä tuon xxxx:n ylös. Sitten päivä hommia puhumatta yhtään mitään. Illalla oli romanttinen illallinen. Lihamureke ja muussi. Oli taas kuitenkin ostettu kuulemma mulle siideri jos haluaisin. Sitten mies sanoo että jos se juttu on liikaa, niin voisiko vaan maata sängyn jalkopäässäni ja imeä varpaitani. Sanoin ettei taaskaan kuulosta nyt parhaalta diililtä, niin sitten haukuttiin maailman naiset.

Ja sitten lähdinkin. Nimimerkillä maajussille morsian.

Vierailija
45/58 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tasoja ei ole olemassa niin miksi lyhyt mies tai matalasti koulutettu mies ei voi seurustella pitkän ja korkeasti koulutetun naisen kanssa?

Tai miksi lihava ja ruma nainen ei voi seurustella lihaksikkaan ja komean miehen kanssa?

Vierailija
46/58 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on sinkkuja yli 18 vuotiaita varmaan joku 1-2 miljoonaa, pitäisikö heidät kaikki pakottaa vaikka napakymppi ohjelmaan? 

Miksi ihmeessä? Eikö vapaaehtoisi löydy? Mikä ongelma on jos joku tahtoo omasta halustaan olla sinkku?

Vierailija
47/58 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin ongelma on miehet. Tuodaan tyttö pöytään ja annetaan lasi maitoa ja lihasoppaa. Sitten makkarissa sanotaan, että näin inteeernetissä miten ne teki näin, voidaankos kokeilla. Aamulla pottumaalle ja iltapäivällä että pitäis lietekaivo puhdistaa. Romantiikkaa oli täysin tuppisuu mies illallispöydässä, joka sanoi että on hän ostanut tuonne siiderin. Heti perään, että mitenkä tänään se mistä eilen mainitsi. Kun vastaus oli ei, niin että nyt alasti saunaan. Kun vastaus oli ei, niin mies kömpi huoneeseensa nukkumaan ja sanoi että aamulla alkaa hommat. Aamulla ukko olikin yllättäen krapulassa. Hänen äitinsä herätti, että saatko sinä tuon xxxx:n ylös. Sitten päivä hommia puhumatta yhtään mitään. Illalla oli romanttinen illallinen. Lihamureke ja muussi. Oli taas kuitenkin ostettu kuulemma mulle siideri jos haluaisin. Sitten mies sanoo että jos se juttu on liikaa, niin voisiko vaan maata sängyn jalkopäässäni ja imeä varpaitani. Sanoin ettei taaskaan kuulosta nyt parhaalta diililtä, niin sitten haukuttiin maailman naiset.

Ja sitten lähdinkin. Nimimerkillä maajussille morsian.

Voi ei, kuulostaa tutulta 🤣 Tapahtuiko tämä Länsi-Suomessa?

Vierailija
48/58 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Intiassa naista kohdellaan kuin orjaa. Rima on äärimmäisen matalalla. Jos mies ei kovin paljon hakkaa, nainen voi pitää itseään onnekkaana.

Ei rikkaat suvut enää tuollaiseen suostu. Naisellakin alkaa olla oikeuksia.

Vierailija
49/58 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tasoja ei ole olemassa niin miksi lyhyt mies tai matalasti koulutettu mies ei voi seurustella pitkän ja korkeasti koulutetun naisen kanssa?

Tai miksi lihava ja ruma nainen ei voi seurustella lihaksikkaan ja komean miehen kanssa?

Serbiassa miehet on järjestään komeita. Aivan minään rekkalesbona en lähtisi Tinderiin. Perhettä kaipaavana naiseksi itseään mieltävänä juu. Rome2Rio Puolasta lähteviä lähtöjä.

Vierailija
50/58 |
26.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaavaa olen useampaan otteeseen kirjoittanut palstalle, mutta viestit on aina poistettu. Etenkin naiset hyötyisivät tuosta, jos joku ulkopuolinen (mieluusti mies) olisi auttamassa parinvalinnassa. Ennenhän naisen isällä oli tuo rooli. Naiset oman biologiansa takia hyötyisivät jos joku heitä auttaisi ja karsisi kaikista jännimmät tapaukset:

We create high and low male Dark Triad (DT) characters.

We obtain ratings from women of the attractiveness of these characters’ personalities.

Women rate the high DT personality significantly more attractive than the low DT.

https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0191886913012245

Testosteroni vähentää sosiaalista sinisilmäisyyttä

https://www.tiede.fi/artikkeli/uutiset/testosteroni_vahentaa_sosiaalist…

Vierailija
51/58 |
07.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ottaisin oikein mielelläni parisuhteen arjen itselleni. Kun vain joku mies minut viimeinkin kelpuuttaisi!!  Mikä siinä on niin vaikeaa kun kukaan mies ei minua ikinä halua. Olen joutunut sairaseläkkeelle juuri tästä syystä, miesten takia.   -n59v-  EDELLEEN YKSIN  0449249252

Vierailija
52/58 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ottaisin oikein mielelläni parisuhteen arjen itselleni. Kun vain joku mies minut viimeinkin kelpuuttaisi!!  Mikä siinä on niin vaikeaa kun kukaan mies ei minua ikinä halua. Olen joutunut sairaseläkkeelle juuri tästä syystä, miesten takia.   -n59v-  EDELLEEN YKSIN  0449249252

Voin tulla sinulle pojaksesi jos suostut oleman minulle kiihkeä mummovaimo😍

M32

Vierailija
53/58 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei suomalainen jaksa pistää yritystä pystyyn, liian vaikeata, liian vähän yhteiskunnan tukea, blaaa blaaaaa. Kelan pitää järjestää kyseinen palvelu että kenenkään ei tarvitse nousta sohvalta ja alkaa jalkojaan liikuttelemaan. 

Vierailija
54/58 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pro tip: lopeta etsiminen ja kehitä mielikuvituspoika- tai tyttöystävä. Sen kanssa kun leikit muutaman kuukauden niin joku kehollinen tulee kyllä leechaamaan onneasi.

Vierailija
55/58 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pro tip: lopeta etsiminen ja kehitä mielikuvituspoika- tai tyttöystävä. Sen kanssa kun leikit muutaman kuukauden niin joku kehollinen tulee kyllä leechaamaan onneasi.

Saako saman suomeksi, kiitos?

Vierailija
56/58 |
08.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tällaisen listalla joskus 2018. En muista nimeä mutta ihan suomalainen siis ja mainosti itseään sillä että niin kuin Ensitreffit alttarilla mutta ilman tv-kameroita. Maksoi vähän turhan paljon ja olisi maksanut vielä lisää jos olisi löytynyt joku jota olisivat voineet edes ehdottaa. Ainoa mitä kuulin ko. puljusta oli muutama kuukausi liittymisen jälkeen että pahoittelut olemme menneet konkkaan. Kumppani löytyi myöhemmin baarista tuhannen humalassa ja nyt ollaan oltu jo yli 6 vuotta yhdessä. 

Vierailija
57/58 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saako saman suomeksi, kiitos?

Leiki, että sinulla mielikuvitus tyttö-/poikaystävä, tämä saa sinut tiedostamatta näyttämään haluttavalta joidenkin silmissä mikä voi johtaa tutustumiseen ja sitä kautta parisuhteeseen.

Yhden sortin manifestaatiota.

Vierailija
58/58 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paska idea. Vaikka olisi kuinka täydellinen paperilla, kemiaa ei välttämättä ole yhtään. Sitä voi olla yllättävästi sellaisen kanssa, joka ei yhtään vastaa omassa päässä kehittelemääsi haavekuvaa.

Tietenkään kemiaa ei ole välttämättä. Mutta helpompaa sitä oikeaa ihmistä on etsiä sellaisten joukosta, jotka ovat ominaisuuksiltaan noin muuten sopivia, ja toisaalta samanhenkisen kanssa kemiaakin on todennäköisemmin kuin jonkun randomin. Tähän perustuu se, että ihmiset kertovat itsestään deittisovelluksissa ja kiinnostuvat kun huomaavat, että toisella on samanlaisia kiinnostuksenkohteita, toisen kirjoitustyyli herättää positiivisia fiiliksiä ja toinen vaikuttaa kuvien perusteella sympaattiselta, lempeältä ja mukavalta. Sitten halutaan tavata, jotta saadaan tietää, olisiko kemiaakin.

t. Eri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän